3o φεστιβάλ παραμυθιού !!
Ραντεβού αυτό το σαββατοκύριακο σε ένα διήμερο αφιερωμένο στα παραμύθια !!
Στη είσοδο του κτιρίου θα υπάρχει έκθεση με ζωγραφικά έργα μαθητών από τα σχολεία της Αιγιάλειας που εμπνεύστηκαν από ήρωες παραμυθιών!
Συμμετείχαμε και εμείς ως νηπιαγωγείο, οπότε θα βρείτε και τα έργα των μαθητών και μαθητριών μας !!!
Είσοδος ελεύθερη .










































































