Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού και στον υδροβιότοπο της Αλυκής Αιγίου.
Την Tετάρτη 13 Μαΐου, πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού «Κρίνος » όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του εργοστασίου και ενημερώθηκαν για τη διαδικασία εμφιάλωσης του νερού, καθώς και για θέματα υγιεινής και ασφάλειας.
Οι υπεύθυνοι του εργοστασίου υποδέχθηκαν θερμά τα παιδιά και τους εξήγησαν με απλό και κατανοητό τρόπο τα στάδια παραγωγής, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην υγιεινή, την καθαριότητα και τον ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων.
Οι φιλόξενοι οικοδεσπότες κέρασαν τα παιδιά και όλοι χαρήκαμε αυτήν την τόσο όμορφη ξενάγηση!
Συνεχίσαμε στον υδροβιότοπο της Αλυκής Αιγίου ,στόχος της επίσκεψής μας ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα των υδάτινων πόρων, με έμφαση στη ρύπανση και την εξοικονόμηση του νερού. Παράλληλα, γνωρίσαμε τη σημασία του υδροβιότοπου της Αλυκής ως καταφύγιο για αποδημητικά και άλλα πτηνά.
Η επίσκεψη διοργανώθηκε στα πλαίσια ΄΄Περιβαλλοντικού Προγράμματος΄΄, ΄΄Εργαστηρίου Δεξιοτήτων΄΄ και ΄΄Δράσεις Ενεργού Πολίτη΄΄, με θέμα « Νεροεξερευνητές»
Η βιωματική μάθηση γεμίζει τα παιδιά με γνώση!



































































































































