ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας και ορίσαμε με τα παιδιά τους κανόνες της τάξης μας καθώς και ευγενικά λόγια που μπορούμε να λέμε .
Νοέμβριος
πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση για γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα <μαθησιακές δυσκολίες ,δεπυ ,αυτισμός πρώιμη ανίχνευση με εισηγητή τον ειδικό παιδαγωγό Φώτη Παπαναστασίου με στόχο να κατανοήσουμε τους λόγους συγκεκριμένης συμπεριφοράς μαθητών και πως μπορούμε να ενισχύσουμε τις σχέσεις μεταξύ όλων των μαθητών αντιλαμβάνοντας το διαφορετικό . Η δράση έγινε σε συνεργασία με το 1ο και 2ο δημοτικό Νεοχωρίου και το νηπιαγωγείο Νεοχωρίου.
Δεκέμβριος
πραγματοποιήθηκε το εργαστήριο δε μαλώνω δε μαλώνω αγκαλιά μεγάλη απλώνω με σκοπό να ενδυναμώσει τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών.
Τον μήνα αυτόν φτάξαμε την καρδιά της φιλίας όποιυ μέσα γράφουμε όλα τα καλά και ευγενικά λόγια που θα μπορούσαμε να πούμε σε έναν φίλο μας. Επίσης λόγια που θα μπορούσαμε να πούμε στους φίλους μας σε περίπτωση που δεν φερθήκαμε σωστά. Έπειτα κατασκευάζουμε το παγκάκι της φιλίας .Εκεί κάθονται τα παιδιά που για κάποιο λόγο μάλωσαν, θύμωσαν η στενοχωρέθηκαν από κάποια συμπεριφορά φίλου τους και προσπαθούν κουβεντιάζονταν να δουν τι έφταιξε και τρόπους που μπορούν να τα βρούν ξανά .
Ανταλλάξαμε ευχές και κάρτες με τα παιδιά του δημοτικού και πραγματοποιήσαμε κοινές δράσεις με παιχνίδια στο πνεύμα των χριστουγέννων που σκοπό είχαν να ενισχύσουν το κλίμα συνεργασίας . Στο τέλος των παιχνιδιών που πραγματοποιήθηκαν στην αυλή τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου δημιούργησαν χριστουγεννιάτικη αφίσα.
Πραγματοποίση χριστουγεννιάτικης γιορτής μαζί με το δημοτικό σχολείο : η μάγισσα φρικαντέλα
Ιανουάριος
σήμερα 29 Ιανουαρίου είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε την θεατρολόγο Ελένη Σοκορέλη . Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μαζί με τα παιδιά της α΄τάξης δημοτικού ,συμμετείχαν και ενεπλάκησαν σε θεατροπαιδαγωγικές δράσεις με σκοπό το δέσιμο της ομάδας , την ενίσχυση της συνεργασίας και την έκφραση των συναισθημάτων .
διαβάσαμε το παραμύθι οι ζωγραφιές της καλοσύνης της Γιολάντασ Τσορώνη.Συζητήσαμε για πράξεις καλοσύνης που κάνουμε όλοι μας και κάναμε αναπαράσταση από γεγονότα της καθημερινής ζωής και πως μπορούμε να φερθούμε με ευγένεια .
Φτιάξαμε το δικό μας δέντρο με το οποίο αποφασίσαμε να κρεμάμε επάνω του πράξεις καλοσύνης που κάνουμε
Μάρτιος
6 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατα του σχολικού Εκφοβισμού. Δημιουργία αφίσας απο την τάξη μας . Σκάμε το μπαλόνι με τις ασχημες συμπεριφορές.
Τσικνοπέμπτη μαζι με το Δημοτικό σχολείο. Φάγαμε – Χορέψαμε- Παίξαμε.
Απρίλιος
συζητήσαμε για τα συναισθήματα αφού διαβάσαμε την παλέτα των συναισθημάτων. Πότε νιώθουμε φόβο, χαρά, λύπη θυμό?
παίξαμε παιχίδια με τα συναισθήματα, ακούσαμε μελωδίες που μας προκαλούν συγκεκριμένα συναισθήματα και φτιάξαμε θερμόμετρα συναισθημάτων .Στο τέλος της ημέρας κάθε παιδί θα τοποθετεί το καρτελάκι του ονόματός του στην αντίστοιχη φατσούλα, λέγοντας τι ένιωσε κατά την διάρκεια της ημέρας, αν τον στεναχώρησε κάτι, αν κάτι τον έκανε χαρούμενο κτλ.
στις 24 Απριλίου πήγαμε στο δημοτικό σχολείο όπου οι μαθητές του νηπιαγωγείου μαζί με τούς μαθητές της Α δημοτικού έμαθαν και τραγούδησαν με την μουσικό του δημοτικού σχολείου τα κάλαντα του Λαζάρου και έκαναν ατομική κατασκευή με τον Λαζαρο.
Τον Μάιο τα παιδιά το νηπιαγωγείου και του δημοτικού συνεργάστηκαν και δημιούργησαν αφίσα με περιεχόμενο το υπέροχο ταξίδι της συνεργασίας των μαθητών των δυο διαφορετικών σχολικών βαθμίδων .
Ιούνιος