Δραστηριότητα
Τα παιδιά γίνονται ζευγαράκια με ενα φίλο που έχουν να παίξουν καιρό. Τα ζευγάρια μοιράζονται ενα χαρτί για να ζωγραφίσουν το φίλο τους. Η αλληλεπίδραση ξεκινά όταν συνεργάζονται για να ζωγραφίσουν στο ίδιο χαρτί.
Δραστηριότητα
Μαθαίνω ποιες ειναι οι καλές και οι κακές πράξεις. Ποιες με κάνουν λυπημένο και ποιες χαρούμενο. Υπάρχουν στο σχολείο μου???
Δραστηριότητα
Διαβάζουμε το βιβλίο « Ο νταής του σχολικού». Κανουμε διερεύνηση των γνώσεων των παιδιών για το τι είναι ο νταής. Συζητάμε για τα συναισθήματα που μας προκαλεί. Δραματοποίηση στο δικό μας σχολικό.
Δραστηριότητα
Διαβάζουμε το σενάριο «Μιμή η κουταλαυτού». Δραματοποίηση με τα παιδιά να εναλλάσσονται στους ρόλους της ιστορίας και ομαδική εργασία των παιδιών.
δραστηριότητα
παίξαμε παιχνίδι προσομοίωσης στον υπολογιστή
Δραστηριότητα
Επεξεργαζόμαστε με την ρουτίνα του έντεχνου συλλογισμού Βλέπω- Σκέφτομαι- Αναρωτιέμαι, τον πίνακα του
MattMahurin με τίτλο «Bullying» |
Φτιάχνουμε την καρδιά της φιλίας και μέσα γράφουμε όλα τα καλά και ευγενικά λόγια που θα μπορούσαμε να πούμε σε έναν φίλο μας. Επίσης λόγια που θα μπορούσαμε να πούμε στους φίλους μας σε περίπτωση που δεν φερθήκαμε σωστά. Έπειτα κατασκευάζουμε το παγκάκι της φιλίας .Εκεί κάθονται τα παιδιά που για κάποιο λόγο μάλωσαν, θύμωσαν η στενοχωρέθηκαν από κάποια συμπεριφορά φίλου τους και προσπαθούν κουβεντιάζονταν να δουν τι έφταιξε και τρόπους που μπορούν να τα βρούν ξανά .