1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων- Δεν Μαλώνω, Δεν Μαλώνω!!!

  Δραστηριότητα

Τα παιδιά γίνονται ζευγαράκια με ενα φίλο που έχουν να παίξουν καιρό. Τα ζευγάρια μοιράζονται ενα χαρτί για να ζωγραφίσουν το φίλο τους. Η αλληλεπίδραση ξεκινά όταν συνεργάζονται για να ζωγραφίσουν στο ίδιο χαρτί.1706676820783

 

 Δραστηριότητα

Μαθαίνω ποιες ειναι οι καλές και οι κακές πράξεις. Ποιες με κάνουν λυπημένο και ποιες χαρούμενο. Υπάρχουν στο σχολείο μου???17066768208051706676820795

 

 Δραστηριότητα

Διαβάζουμε το βιβλίο « Ο νταής του σχολικού». Κανουμε διερεύνηση των γνώσεων των παιδιών για το τι είναι ο νταής. Συζητάμε για τα συναισθήματα που μας προκαλεί. Δραματοποίηση στο δικό μας σχολικό. 1706676851742

 

 Δραστηριότητα

Διαβάζουμε το σενάριο «Μιμή η κουταλαυτού». Δραματοποίηση  με τα παιδιά να εναλλάσσονται στους ρόλους της ιστορίας  και ομαδική εργασία των παιδιών.17071215047401707121504723

δραστηριότητα

παίξαμε παιχνίδι προσομοίωσης στον υπολογιστή

1706676851757

 

 Δραστηριότητα

Επεξεργαζόμαστε με την ρουτίνα του έντεχνου συλλογισμού  Βλέπω- Σκέφτομαι- Αναρωτιέμαι, τον πίνακα του

MattMahurin με τίτλο
«Bullying»

17066769017601706676901770

Φτιάχνουμε την καρδιά της φιλίας και μέσα γράφουμε όλα τα καλά και ευγενικά λόγια που θα μπορούσαμε να πούμε σε έναν φίλο μας. Επίσης λόγια που θα μπορούσαμε να πούμε στους φίλους μας σε περίπτωση που δεν φερθήκαμε σωστά. Έπειτα κατασκευάζουμε το παγκάκι της φιλίας .Εκεί  κάθονται τα παιδιά που για κάποιο λόγο μάλωσαν, θύμωσαν η στενοχωρέθηκαν από κάποια συμπεριφορά φίλου τους και προσπαθούν κουβεντιάζονταν να δουν τι έφταιξε και τρόπους που μπορούν να τα βρούν ξανά . 1706858929621

1706676851751