Εκδήλωση Νηπιαγωγείων στο Εργατικό Κέντρο Λακωνίας

Την Τετάρτη 22 Μάϊου 2024 πραγματοποιήθηκε ενημερωτική εκδήλωση  στην αίθουσα του εργατικού κέντρου Λακωνίας στη Σπάρτη απευθυνόμενη σε γονείς και κηδεμόνες των μαθητών των σχολείων που συμμετείχαν στο σχέδιο δράσης των σχολικών μονάδων με θέμα: “Παροχή πρώτων βοηθειών σε παιδιά” Συνδιοργανωτές ήταν  τα Νηπιαγωγεία: Αφυσσού-Κοκκινόρραχης, Δαφνίου, Καστορείου, Μαγούλας, Σελλασίας και 12ο Σπάρτης. Ομιλήτρια ήταν η νοσηλεύτρια-εκπαιδεύτρια του ΕΕΣ κ. Σταυρούλα Χατζή που ενημέρωσε τους ακροατές  για το πως μπορούν να παράσχουν τις πρώτες βοήθειες τόσο σε παιδιά όσο και ενηλίκους σε περίπτωση κινδύνου. Πριν την έναρξη της ομιλίας απονεμήθηκε στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς η ευρωπαϊκή πιστοποίηση του Ερυθρού Σταυρού τριετούς διάρκειας. Ακολούθησε μια μικρή δεξίωση με κεράσματα και χυμούς προς όλους.

 

 

 

Πραγματοποίηση εκπαιδευτικής δράσης σε συνεργασία με το παράρτημα Σπάρτης του Ε.Ε.Σ.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το παράρτημα Σπάρτης του Ε.Ε.Σ., στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της Σχολικής μας Μονάδας με θέμα την αντιμετώπιση των ατυχημάτων στο χώρο του σχολείου  την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024. Η δράση συνδυάστηκε με το εργαστήριο δεξιοτήτων που διεξαγόταν τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο με τίτλο : “Στο σπίτι προσέχω, ατυχήματα μην έχω”. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας και συμμετείχαν οι μαθητές Νηπιαγωγείου αλλά και του Δημοτικού Σχολείου! Η Νοσηλεύτρια -Εκπαιδεύτρια του Ε. Ε.Σ ΠΤ κ. Σταυρούλα Χατζή, μίλησε στα παιδιά για τα ατυχήματα στο σχολείο, στο σπίτι, στο δρόμο καθώς και για τις πρώτες βοήθειες που μπορούν να δώσουν σαν παιδιά στον εαυτό τους αλλά και στους φίλους τους! Τα παιδιά παρακολούθησαν με ενδιαφέρον όλη τη διάλεξη καθώς είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τις εμπειρίες  τους αλλά και να ακούσουν τα βιώματα των άλλων των παιδιών. Έτσι απέκτησαν μια εμπεριστατωμένη άποψη σχετικά με τους κινδύνους που υπάρχουν και τις συνέπειες που αποφέρουν.  Τα παιδιά παρέδωσαν στα μέλη του Ερυθρού Σταυρού προϊόντα μακράς διαρκείας που αγόρασαν με τους γονείς τους για να δοθούν σε οικογένειες που έχουν ανάγκη.

3ebe7a74 5609 4fad 9872 2d6c407e7842 31f9dc42 5bf9 4491 b4e1 3ec6ff5bd9eb 60de55cb 85eb 43b0 b583 3e5d72d8babd a78ac0a8 b1b2 47c3 952f 72afe1471fd2 b4bf9ec3 a1b4 4bd2 883a 1c00811aec85 b27535df 568f 441b 97a1 2e16a17ccca5 c942a0b8 947a 4ac2 ae28 3a9aaaa7d955

Κύκλος επιμορφωτικών συναντήσεων για εκπαίδευση στην αντιμετώπιση ατυχημάτων σε παιδιά και ενήλικες

Πραγματοποιήθηκε   και ολοκληρώθηκε  με επιτυχία  η δεκαπεντάωρη ενδοσχολική  επιμόρφωση  των εκπαιδευτικών των Νηπιαγωγείων Σελλασίας, Καστορείου, Δαφνίου, Μαγούλας, Αφυσσού-Κοκκινόρραχης και 12ου Σπάρτης από την έμπειρη Νοσηλεύτρια-Εκπαιδεύτρια κ. Σταυρούλα Χατζή του  Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού  Π. Τ Σπάρτης.

Η επιμόρφωση  έλαβε χώρα στη Δημόσια Βιβλιοθήκη Σπάρτης και αφορούσε θέματα Εκπαίδευσης Βασικής Υποστήριξης Ζωής και χρήσης αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή BLs/AED

Αναγκαιότητα:

Οι πρώτες βοήθειες παρέχουν προκαταρκτική φροντίδα σε άτομα με ασθένεια, τραυματισμό και ειδικότερα σε επείγοντα περιστατικά. Οι καταστάσεις έκτακτης ανάγκης συμβαίνουν οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, ωστόσο στα σχολεία επειδή τα ατυχήματα συμβαίνουν τακτικά οι εκπαιδευτικοί είναι οι πρώτοι που εκτελούν τα πρώτα μέτρα βοήθειας. Λόγω της ανωριμότητας και της ανεμελιάς, τα παιδιά είναι ευαίσθητα σε ακούσιους τραυματισμούς και διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο τραυματισμού από τους ενήλικες. Ως εκ τούτου , η έγκαιρη χορήγηση πρώτων βοηθειών σε παιδιά μετά από ατύχημα είναι υψίστης σημασίας και μπορεί να σώσει ζωές.

Στόχοι:

Να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί για τις μεθόδους σωστής αντιμετώπισης των πιθανών ατυχημάτων που μπορεί να συμβούν στο σχολικό χώρο

Να εκπαιδευτούν στην παροχή πρώτων βοηθειών και στην ορθή χρήση των μέσων άμεσης φροντίδας και ανακούφισης σε περίπτωση τραυματισμού.

Να δημιουργήσουν κλίμα ασφάλειας και προστασίας στο σχολικό περιβάλλον

Να ενδυναμωθούν ψυχικά και να εκπαιδευτούν στη διατήρηση της ψυχραιμίας τους.

Να πιστοποιηθούν για τις γνώσεις που θα αποκτήσουν μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε
αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Κοπή Βασιλόπιτας 2024

Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας προς τιμή των Τριών Ιεραρχών παιδιά, εκπαιδευτικοί και μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων μετέβημεν στην αίθουσα “Μπακή” και κόψαμε τη βασιλόπιτα, την οποία ευλόγησε ο εφημέριος της ενορίας π. Νεκτάριος και η οποία ήταν προσφορά του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων. Τυχερή ήταν η κ. Χριστίνα Βέργαδου.

2024…….με δώρα!

Το 2024 μας υποδέχτηκε στην επιστροφή μας στο σχολείο με εκπλήξεις……αρχικά παίξαμε με το 2024, το βάλαμε στη σωστή σειρά και κάναμε και μια κατασκευούλα.

Κατόπιν μετά από πρόσκληση του προέδρου της τοπικής κοινότητας κ. Χρήστου Βασιλείου  ξεστολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο, πάνω στο οποίο ήταν τοποθετημένα πακετάκια-εκπλήξεις για όλα τα παιδιά του σχολείου. Το πακέτο περιλάμβανε πλαστελίνη, μολύβι και γόμα! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την πρωτοβουλία του προέδρου και επέστρεψαν στο σχολείο χαρούμενα.

IMG 20240110 110312

Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας

Μέσα σε χαρούμενη ατμόσφαιρα προετοιμαστήκαμε στο νηπιαγωγείο μας για τη μεγάλη γιορτή των Χριστουγέννων, τη γιορτή των παιδιών.

Στολίσαμε μαζί με το Δημοτικό το δέντρο μας, φτιάξαμε κουλουράκια, κάναμε επίκαιρες κατασκευές, διασκεδάσαμε με την παράσταση “ταχυδρόμος ονείρων” με την ηθοποιό Φλώρα Καλομοίρη, ανεβάσαμε τη θεατρική παράσταση ” ο σπασμένος καθρέφτης”, πήραμε δώρα απ τον Άγιο Βασίλη, πήγαμε στην εκκλησία, τραγουδήσαμε τα κάλαντα στα μαγαζιά και στο Κέντρο Υγείας του Καστορείου

IMG 20231219 125146
Exif_JPEG_420
IMG 20231214 125731
Exif_JPEG_420
IMG 20231218 112221
Exif_JPEG_420
IMG 20231219 125202
Exif_JPEG_420
IMG 20231218 112349
Exif_JPEG_420
IMG 20231219 125211
Exif_JPEG_420

received 887110719397007καλομοιρη 1 censored 1409655794 1097053921654790 7788652129611336749 n 407337222 1045590709829163 1162234871856942226 n 409887004 901516751354923 1846917143674436569 n 412561375 1330977874286319 427953005980184429 n 409490740 384729204086092 5497723509551822955 n

IMG 20231211 121822
Exif_JPEG_420

 

bike
Exif_JPEG_420
kalomiri phone
Exif_JPEG_420
kalomiri upside down 1
Exif_JPEG_420

20240102 11531020240102 11534420240102 115415412637327 1536379613805929 5750164269553946812 n412704033 356845030300358 3521773380668486737 n412840270 923316955977352 8761700529397710468 n412704033 1091180522324485 4728635748260505189 n412812101 909803987438851 6691933202500108203 ndancing 1received 1163068671744669409923697 1568901180315311 5884645921997446666 n410162300 1051549299327341 7107108607077916256 n410453939 6692308284232143 8614711762710766239 n

410798175 1836295266828611 5567987014798437990 n
Exif_JPEG_420
412351051 1836295080161963 7806115588065727296 n
Exif_JPEG_420

καλαντα οικονομακηςkalomiri censored

412793617 1495555927967008 8242758638993159523 n

 

Εργαστήριο δεξιοτήτων: “Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική”

Πριν ξεκινήσουμε το εργαστήριο ζητήθηκαν από τους μαθητές να συμπληρώσουν ένα σπιτάκι με τον αριθμό μελών της οικογένειάς τους (όσοι ζουν στο ίδιο σπίτι) με τη συνεργασία της μαμάς  – του μπαμπά ή κάποιου ενήλικα στο σπίτι τους και να το επιστρέψουν στο σχολείο:

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν στο σχολείο την οικογένειά τους και παρουσιάσαμε και τις δύο εργασίες στην “παρεούλα μας”….Εντοπίσαμε διαφορές και ομοιότητες στις οικογένειες όσον αφορά στη σύνθεσή τους και παίξαμε ένα παιχνίδι αντιστοίχισης με εικόνες από διάφορους τύπους οικογένειας ως πρώτη διερεύνηση:

Κάποιες οικογένειες μας προβλημάτισαν – σε κάποιες άλλες εντοπίσαμε ομοιότητες με τη δική μας οικογένεια…. Όλα τα παιδιά ένιωσαν συμπάθεια και συμπόνοια για τα παιδιά που για οποιονδήποτε λόγο είναι ορφανά ή έχουν χάσει κάποιον γονέα.

Στην επόμενη συνάντησή μας καλέσαμε τα παιδιά αυθόρμητα και με τον δικό τους τρόπο να αναρωτηθούν “Τι είναι οικογένεια”

Στόχος μας ήταν να ανιχνεύσουμε τι πιστεύουν τα παιδιά και τι αντιλήψεις έχουν για τον θεσμό της  οικογένειας.

Σε φύλλο εργασίας ζωγράφισαν τη δική τους οικογένεια την οποία και παρουσίασαν στους φίλους και συμμαθητές τους.

Διαβάσαμε το ψηφιακό παραμύθι: η μονα-δική μου οικογένεια.

Κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων  μας επισκέφθηκαν:

-ένα πιγκουινάκι από τον Νότιο Πόλο (πυρηνική οικογένεια)  ασχοληθήκαμε με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτού του τύπου οικογένειας

-ένα λυκάκι (εκτεταμένη-πολύτεκνη οικογένεια) πώς νοιώθει κάποιος σε οικογένεια με πολλά μέλη, τι προβλήματα αντιμετωπίζει, πώς μπορεί να τα επιλύσει

-ένα μικρό καγκουρό απ την Αυστραλία (μονογονεική ή διαζευγμένη οικογένεια)  Συζητήσαμε για τις δυσκολίες ενός παιδιού που ζει χωρίς την παρουσία των δύο γονέων ή όταν οι γονείς έχουν πάρει διαζύγιο

-μια χελωνίτσα καρέτα – καρέτα. (ορφανά παιδιά ή ασυνόδευτα προσφυγόπουλα). Δεν εμβαθύναμε στο θέμα για να μη δημιουργήσουμε ανασφάλεια και φόβο στα παιδιά. Εστιάσαμε στο “πως μπορούμε να βοηθήσουμε” σε περίπτωση που ένα ορφανό παιδάκι ή ένα ασυνόδευτο προσφυγόπουλο συναναστρέφεται μαζί μας είτε στο σχολικό είτε στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον.

Στο τελευταίο εργαστήριο τα παιδιά αξιολόγησαν το πρόγραμμα. Ρωτήθηκαν αν τους άρεσε ο τρόπος που γνώρισαν τις διαφορετικές μορφές οικογένειας και αν απόλαυσαν όλη τη μαθησιακή διαδικασία.  Υπήρχε διάχυτη η ικανοποίηση.

Φθινόπωρο

IMG 20231017 124859 1
Exif_JPEG_420
IMG 20231017 124853 1
Exif_JPEG_420
IMG 20231017 124846 1
Exif_JPEG_420
IMG 20231019 100144
Exif_JPEG_420

 

 


received 1096989331461466
received 1513155819440338

IMG 20231020 093752
Exif_JPEG_420
IMG 20231020 094844
Exif_JPEG_420
IMG 20231020 100046
Exif_JPEG_420
IMG 20231020 100057
Exif_JPEG_420
IMG 20231020 113959
Exif_JPEG_420
IMG 20231020 114138
Exif_JPEG_420
IMG 20231020 121835
Exif_JPEG_420
IMG 20231020 122345
Exif_JPEG_420
IMG 20231020 122452
Exif_JPEG_420
IMG 20231020 122953
Exif_JPEG_420

384547702 2988434687958274 816623804847867791 n

IMG 20231102 100253
Exif_JPEG_420
IMG 20231102 100441
Exif_JPEG_420
IMG 20231102 100554
Exif_JPEG_420
IMG 20231102 114859 1
Exif_JPEG_420
IMG 20231102 115042
Exif_JPEG_420
IMG 20231102 115145
Exif_JPEG_420
IMG 20231102 115256
Exif_JPEG_420
IMG 20231102 115526
Exif_JPEG_420
IMG 20231102 122843
Exif_JPEG_420
IMG 20231103 095534
Exif_JPEG_420
IMG 20231117 100754
Exif_JPEG_420

398284375 2169423540055823 5792608820569310729 n 1

IMG 20231031 100551
Exif_JPEG_420
IMG 20231031 100712
Exif_JPEG_420
IMG 20231031 1007212
Exif_JPEG_420
IMG 20231031 122656
Exif_JPEG_420
IMG 20231031 1229342
Exif_JPEG_420

Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας Νηπιαγωγείου Καστορείου 2023-24



Λήψη αρχείου