ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΕΥΜΑΤΟΣ PROELIPSIS

Με πολύ χαρά, το Νηπιαγωγείο Δεσφίνας από την Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021 και μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, θα είναι ένα από τα σχολεία, στα οποία για όλο το μαθητικό δυναμικό, θα διανέμεται καθημερινά το δεκατιανό, ως βασικό γεύμα της ημέρας, εντελώς δωρεάν, από το πρότυπο Ινστιτούτο Prolepsis. Η συγκεκριμένη δράση, μέσω της παροχής δωρεάν γευμάτων σε σχολεία και των δύο βαθμίδων, κυρίως σε μειονοτικές και απομακρυσμένες περιοχές, προωθεί τις καλές διατροφικές συνήθειες. Αρχικά, θα μας διανεμηθεί πακέτο τροφίμων μακράς διάρκειας, για τις 2 πρώτες εβδομάδες, το οποίο περιέχει και γάλα και ανάλογα με τα υγειονομικά δεδομένα, στον χώρο του σχολείου θα έχουμε και ειδικό ψυγείο, για την διανομή και νωπών τροφίμων. Όλες οι τροφές που παρέχονται, έχουν υψηλή ποιότητα και διατροφική αξία και το πρόγραμμα εποπτεύεται από το ΥΠΑΙΘ.

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ “ΔΙΑΤΡΟΦΗ”