Τιμώντας την επέτειο του “ΟΧΙ”

Τα ιστορικά γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου αναβίωσαν τις ημέρες αυτές στο νηπιαγωγείο μας οι μικροί μαθητές. Εποπτικό υλικό, αφηγηματικά βίντεο, τραγούδια, κατασκευές υπήρξαν αντικείμενο ενασχόλησής μας.

qcvYUSp7 Gs4kAPXE FdJIGpxA BmOW9JVd 1foGLUsHLiBTR2hV

Προσωποποιήσαμε την Ελλάδα

C4I9IeFK exUBjbey hklfyfZ1 VytXzGap

ptMA5a3j VlSM1448 VgDgJhBq 4 77Thqb

keMQqB8V

Η σχολική μας γιορτή

 

TpGHKBEo M8uhToRS brvSvgbo 3thokXHu

Η μαθητική παρέλαση

stiTlz d SLFpqK0Z

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τιμώντας την επέτειο του “ΟΧΙ”

Προγραμματίζοντας την ..αφήγηση (EuCode Week 2025)

HI Mw1oO

Μπορεί, άραγε, ένα ρομπότ να αφηγηθεί μια ιστορία; Μπορεί μέσα από απλές εντολές να διασχίσει όλα τα διαδοχικά γεγονότα μιας ιστορίας;

Η ενασχόλησή μας με την beebot,την εβδομάδα που πέρασε στα πλαίσια της ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα (EuCode Week 2025)υπήρξε η αφορμή να προγραμματίσουμε την beebot να περάσει όλα τα στάδια της αφήγησης του βιβλίου ¨Ένας σκίουρος μια μέρα ¨, της κ. Γιολάντας Τσορώνη Γεωργιάδη.

1004995 419489901507406 1226657187 n

Διαβάζοντας το παραμύθι εστιάσαμε στον ήρωα (ο σκίουρος), το μέρος που γίνεται η ιστορία (δάσος, το Φθινόπωρο), στο πρόβλημα-εμπόδιο (αναποδογύρισε το καρότσι με τα βελανίδια) και στη λύση του προβήματος (οι φίλοι του τα ζώα , τον βοήθησαν να τα ξαναμαζέψει.) Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε-σχεδιάσαμε τα αντικείμενα-ζώα που θα πλαισιώσουν την πίστα της beebot. Τα τοποθετήσαμε στα αντίστοιχα κουτάκια κι έτσι ετοιμάσαμε την πίστα αφήγησης της beebot.

Ένα ένα νήπιο αφηγούταν τα βήματα της ιστορίας και ταυτόχρονα προγραμμάτιζε την beebot να φτάσει στο αντίστοιχο κουτάκι. Το κάθε παιδί συνέχιζε την ιστορία από το σημείο που την άφηνε το προηγούμενο παιδί. Στο τέλος, δημιουργήσαμε με κώδικα (τα βελάκια) όλη την ιστορία και το ρομπότ έκανε ολοκληρωμένη τη διαδρομή.

bPKkcjyR BWoIKzZs DMDDE6XT gNEi1Xw VcLD8Qkr qVab6VMs Aeadwr47

jHGAVIF6

Η συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας αναρτήθηκε σε ένα συνεργατικό padlet

https://padlet.com/vivikousarida2/code-book-876zdbsd4kworkac

όπου όλα τα συμμετέχοντα σχολεία αποδεικνύουν τη συμμετοχή τους.

555921566 1432507378388923 960213799428625223 n

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προγραμματίζοντας την ..αφήγηση (EuCode Week 2025)

Χτίζοντας τη φιλία

Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων “το χέρι σου κρατώ , μαζί σου προχωρώ” η σχολική μας μονάδα προσπάθησε μέσα από οργανωμένες δραστηριότητες να αναπτύξει την αξία  της φιλίας και τη σημασία της στη σχολική μας τάξη. Μάλιστα, η ανάδειξη αυτών των αξιών προέκυψαν μέσα από την ανάγνωση σχετικών βιβλίων.

nzggRkhB RLFFTs1p 1s8lheiV

έτσι, λοιπόν, φτιάξαμε και τα δικά μας χέρια να …αγαπάνε..

EHCbSCM1   DWxk1MWc

Μάθαμε λέξεις που δεν πληγώνουν αλλά αντίθετα κερδίζουν τον σεβασμό και την καλή σχέση.. το βαζάκι με τα γλυκά λόγια..

IdePnfh

και τέλος….  τι σημαίνει δε σ΄έχω φίλη/ο; και αλήθεια πώς μπορώ να χτίσω μια όμορφη φιλία; τι πρέπει να ξέρω;

έννοιες, όπως κατανόηση, αγάπη, σεβασμός και πολλές άλλες έγιναν αντικείμενο συζήτησης της ομάδας μας την εβδομάδα που πέρασε…

CuuQBCBn 830 ajC2

Χτίζω τον τοίχο της φιλίας

hdnaWmZ

πόσο δύσκολο είναι να χτίσεις τη φιλία; μπορεί μόνο ένας;

1JEH7tpZ UcS41IJ 1

hUFsUEhd ZCHQBykO 1

L oppUMB

Μάθαμε και το Φ, φ της φιλίας

sxUjU352 TK3KNSq3 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χτίζοντας τη φιλία

Αναγνωρίζοντας το αρχικό μας γράμμα

Μέσα από πλούσια ψυχοκοκινητικά παιχνίδια τα νήπια εξοικειώθηκαν με το αρχικό γράμμα του ονόματός τους.

Και αφού έγινε η εμπέδωσή του άρχισαν οι εικαστικές δημιουργίες..

Εξάσκηση της λεπτής κινητικότητας και μια πρώτη επαφή με τέμπερα και μπατονέτα.

aXm oXAO 1SjxQYT

K5othXze

Κατασκευή του αρχικού μας γράμματος με… τουβλάκια

zaZLOjuY ns7vemtuWeb Photo Editor1

Πώς μοιάζω με το αρχικό μου γράμμα..

Web Photo Editor

Τέλος, φτιάχνω το βιβλιαράκι του ονόματός μου.

Ze2X2iJx 23QeRN6p qe VYJJI xwGvPn7R 2W9r6P0S

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αναγνωρίζοντας το αρχικό μας γράμμα

Το στεφάνι της φιλίας

Μπορεί η φιλία, η ομαδικότητα, η συνεργασία να κλειστεί σε ένα στεφάνι;

Με ορόσημο ένα στεφάνι καταφέραμε να ”δέσουμε” την ομάδα μας και να συνεργαστούμε για να τα καταφέρουμε,

Web Photo Editor2

KpNttWQ6 VctsxuCK

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το στεφάνι της φιλίας

Φτιάχνω τους κανόνες εγώ…

Συνήθως οι κανόνες λειτουργίας της τάξης προκύπτουν από τα ίδια τα παιδιά τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο. Και φυσικά η τήρησή τους εξαρτάται από τα ίδια τα νήπια.

Οπότε, αποφασίσαμε φέτος να τους δημιουργήσουμε μόνοι μας μέσα από φωτογραφίες των ίδιων των παιδιών, Οπότε, τα παιδιά αναπαρίσταναν σωστές και άσχημες συμπεριφορές στη σχολική ζωή, φωτογραφήθηκαν και εν τέλει αξιολογήθηκαν.

8hQskDSE Xy9gcedk q15pH ru 51NJz9AD Bdz75RSx

Τέλος, μπήκαν στη θέση τους , όπου θα ανατρέχουμε κάθε φορά που ο κανόνας θα ”παραβιάζεται”.

kGXn lvy

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φτιάχνω τους κανόνες εγώ…

Βιβλία για όλους

Δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα η σχολική μας χρονιά, αφού στην πόρτα μας έφτασε ένα κουτί γεμάτο…. βιβλία!

Jx1GUIgH    UNSaf3kR

Ένα σημείωμα συνόδευε  το δέμα και η χαρά μας ήταν μεγάλη καθώς το library4all έκανε πάλι το θαύμα του.

Ανταποκρινόμενο στο αίτημα της σχολικής μας μονάδας, μας έστειλε 22 βιβλία που θα πλαισιώσουν τη βιβλιοθήκη μας και θα ενισχύσουν τα αναγνωστικά μας ταξίδια!

mY jz7a q2Ay2k0k

Εμείς με τη σειρά μας στέλνουμε την ευγνωμοσύνη μας στην  Library4all, η οποία είναι μία αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, με σκοπό την ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας σε παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας, μέσω της υποστήριξης και της ενίσχυσης σχολικών βιβλιοθηκών με βιβλία.

https://www.library4all.com/istoria-kai-skopos/

Ευχόμαστε να συνεχίσετε το μεγαλόπνοο έργο σας και να ανοίγετε νέα μονοπάτια που οδηγούν τα παιδιά ευχάριστα και αβίαστα στον κόσμο των βιβλίων.

SA CtoH5 me ta biblia anthizoyme

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιβλία για όλους

Η σχολική χρονιά ξεκίνησε

Αμέσως μετά τον αγιασμό οι γονείς με τα παιδάκια μπήκαν στην τάξη να γνωριστούμε και να κάνουμε μια σύντομη ”κουβεντούλα”.

Στο τέλος, οι γονείς άφησαν ένα ανώνυμο χαρτάκι με ευχές και στόχους για τη νέα σχολική χρονιά

WohBPZ6k 006uoUMi IkZbelWL 8ZOKjRD

ενώ οι μικροί μαθητές έλαβαν το δωράκι τους…

3M2B4nob

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η σχολική χρονιά ξεκίνησε

Αγιασμός

agiasmos

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός

Διάκριση μαθητή μας στον 6ο Μαραθώνιο ανάγνωσης των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

6os Marathonios Anagnosis NHPIAGOGEIO

Με μεγάλη μας χαρά λάβαμε ένα email:

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

Ο 6ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης «Οικογένεια: Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου» έφτασε αισίως στο τέλος του. Ευχαριστούμε όλους τους «μαραθωνοδρόμους» που συμμετείχαν (περισσότεροι από 15.000 μαθητές από περίπου 550 σχολεία της Ελλάδας, της Κύπρου και του εξωτερικού), και αυτούς που έκοψαν το νήμα, αλλά και όλους όσοι «έτρεξαν» με τα βιβλία του φετινού Μαραθωνίου. Επιπλέον, ευχαριστούμε θερμά όλους εσάς τους εκπαιδευτικούς για τη θετική σας ανταπόκριση και στον φετινό Μαραθώνιο. Η συμμετοχή σας αποδεικνύει ότι στηρίζετε και προάγετε τη φιλαναγνωσία παροτρύνοντας τα παιδιά να γνωρίσουν το καλό βιβλίο.

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ
Οι δέκα (10) νικητές μετά την κλήρωση που πραγματοποιήθηκε στις 22 Μαΐου 2025 είναι:

1. Θεόδωρος, Νηπιαγωγείο Αγγελοκάστρου Αιτωλοακαρνανίας

2. Εύα, 4o Νηπιαγωγείο Λουτρακίου
3. Πολύκαρπος, 2o Νηπιαγωγείο Τήνου
4. Λευτέρης, 3o Νηπιαγωγείο Χώρας Καλύμνου
5. Σουάιμπ, 2o Νηπιαγωγείο Μουρεσίου-Ξουριχτίου-Τσαγκαράδας
6. Μαρίνα, 3o Νηπιαγωγείο Πολίχνης Θεσσαλονίκης
7. Νάσια, Νηπιαγωγείο Σχοινούσας
8. Νίκος, Νηπιαγωγείο Διακοπτού Αχαΐας
9. Ευάγγελος, Νηπιαγωγείο Κορφοβουνίου Άρτας
10. Μελίνα, Νηπιαγωγείο Αρμενοχωρίου Φλώρινας

Οι νικητές κερδίζουν από ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι, καθώς και από τρία (3) παιδικά βιβλία της επιλογής τους από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.

Χαιρόμαστε, ιδιαίτερα, που η πρωτοβουλία της σχολικής μας μονάδας να δηλώσει συμμετοχή στον 6ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης,  έδωσε τη δυνατότητα όχι μόνο της χαράς της φιλαναγνωσίας σε όλους τους μαθητές μας αλλά και του βραβείου στον μαθητή μας Θεόδωρο.

Του ευχόμαστε να είναι πάντα τυχερός στη ζωή του.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διάκριση μαθητή μας στον 6ο Μαραθώνιο ανάγνωσης των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ