Ο χώρος μας ανανεώθηκε(ευχαριστήρια ανακοίνωση)

Η σχολική κοινότητα του νηπιαγωγείου Αγγελοκάστρου, για άλλη μια φορά, έγινε δέκτης μιας πολύ σημαντικής και γενναιόδωρης προσφοράς.

aRPwSJss

Συγκεκριμένα , γνωστός επιχειρηματίας του Αγρινίου, ο  κ. Θεόδωρος Μπέτσικας, με καταγωγή από το Αγγελόκαστρο, ανέλαβε εξ ολοκλήρου το βάψιμο του εσωτερικού χώρου του νηπιαγωγείου καθώς επίσης, την αγορά και την εγκατάσταση κλιματιστικού μηχανήματος με σκοπό την κάλυψη σημαντικών αναγκών του χώρου μας.

Ο κ. Μπέτσικας, μόλις πληροφορήθηκε τις ανάγκες του σχολείου μας, όντας ο ίδιος πατέρας  τριών παιδιών, και συναισθανόμενος τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, ανταποκρίθηκε άμεσα και δρομολόγησε όλες τις απαραίτητες ενέργειες . Έτσι, ο χώρος μας έγινε πιο όμορφος και πιο καθαρός, καθότι οι φθορές ετών ήταν εμφανείς και σε καμία περίπτωση η αίθουσα δεν ταίριαζε με χώρο που «φιλοξενεί» μικρά παιδιά. Παράλληλα, η τοποθέτηση κλιματιστικού, αναμφισβήτητα, αποτελεί ένα σημαντικό μέσο θέρμανσης.

Η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου Αγγελοκάστρου, οι μαθητές και οι γονείς εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας για την  συμβολή του  στη διαμόρφωση του χώρου μας, δημιουργώντας έτσι, ένα ευχάριστο μαθησιακό και εργασιακό περιβάλλον.

Επίσης, ευχαριστούμε τον κ.  Χρήστο Δημάκη (γονέας νηπίου) που προσέφερε εθελοντικά τις εργασίες του στο χώρο μας με την ιδιότητα του ξυλουργού. Με τη βοήθειά του καταφέραμε να μεταμορφώσουμε έναν χώρο σε ντουλάπι και να τον αξιοποιήσουμε κατάλληλα!

SmFKMMZV    F5Ttd92I

 

Με εκτίμηση

Η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου

 

Καπελλάκη Γεωργία

u2q7B2wy 3oJrINMY xSqwSVRj

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ…ΠΙΝΟΚΙΟ

Σήμερα είχαμε τη χαρά να γνωρίσουμε από κοντά τον γνωστό ήρωα παραμυθιών, τον ΠΙΝΟΚΙΟ.

Μέσα από μια απολαυστική θεατρική παράσταση στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου οι μικροί μαθητές ήρθαν σε μια πρώτη επαφή με το θέατρο και συναντήθηκαν με τον Πινόκιο, τον πιο γνωστό ήρωα των παραμυθιών, καθώς και με το γέρο Τζεπέτο.

9M4baTQL DLNVLd Y D3Qz4wVO

Υπέροχες ερμηνείες, εκπληκτικά κοστούμια με εναλλαγή προσώπων καθήλωσαν τους μικρούς θεατές.

7VjjlL2Z

Στο τέλος, φωτογραφηθήκαμε με τους ηθοποιούς και αλληλεπιδράσαμε μαζί τους.

w8 iPWzb heAjKJrE

ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό υποδεχτήκαμε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας μια βαλίτσα γεμάτη… βιβλία! Πρόκειται για ένα πρόγραμμα φιλαναγνωσίας με τίτλο “ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ”.

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες στις τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα. Δημιουργήθηκαν το 2012 από την πολιτιστική εταιρεία Η ΠΥΡΝΑ με τη συνεργασία του Γραφείου Περιβάλλοντος της Α’ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών.

Σκοπός του προγράμματος είναι  να ενθαρρύνει τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία και να «ταξιδέψουν» μαζί τους, να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν. Η ύπαρξη διαφορετικών βιβλίων γύρω από το ίδιο θέμα προσφέρει στα παιδιά ποικιλία πληροφοριών και ερεθισμάτων δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν κριτική σκέψη, ενώ το έργο καταξιωμένων εικονογράφων καλλιεργεί την αισθητική τους και προάγει μορφές επικοινωνίας όπως η μη λεκτική. Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® εισάγουν τους μαθητές στον κόσμο της λογοτεχνίας και της έρευνας, και τους παρέχουν την επιλογή να δανειστούν τα βιβλία στο σπίτι και να μοιραστούν την απόλαυση του διαβάσματος με την οικογένειά τους.

Τα βιβλία επιλέγονται από ομάδα εκπαιδευτικών και παιδαγωγών και φθάνουν στο σχολείο μέσα σε μια βαλίτσα με ρόδες. Παραμένουν στη σχολική τάξη επί 4 εβδομάδες, ώστε να υπάρχει χρόνος για δανεισμό και για διάφορες δραστηριότητες όπως ομάδα ανάγνωσης, εικαστικό και θεατρικό εργαστήρι, επισκέψεις, εκθέσεις κ.ά. Όσα φέρουν τη μπλε κονκάρδα στις αντίστοιχες σελίδες του site έχουν διακριθεί ή βραβευθεί. Τα θέματα  μπορούν να αξιοποιηθούν στα πλαίσια των μαθημάτων ή και των εργαστηρίων δεξιοτήτων, αλλά και σε δραστηριότητες που μπορεί να υλοποιεί κάποια τάξη.

Η έκπληξή μας ήταν μεγάλη και η περιέργειά μας έντονη για το περιεχόμενο της βαλίτσας.

EWy9Cg6I AUv0tZrD 77pJ3Nmp

x9AUg819 QBOxHsha

images

Η επιλογή των βιβλίων έγινε και τα πρώτα βιβλία αναχώρησαν για τα σπίτια των μικρών μαθητών.

VH9wYaTa S zrL8AE ntmPpxri

 

 

 

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (EU CODE WEEK 2024)

Το νηπιαγωγείο Αγγελοκάστρου συμμετέχει με χαρά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (EU CODE WEEK 2024). 

Πρόκειται για μια δράση που εκτείνεται χρονικά από 14 έως 27 Οκτωβρίου 2024.

Η δράση ξεκίνησε το 2013, χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και καταγράφονται 4 εκατομμύρια συμμετοχές πανευρωπαϊκά ανά έτος.

Η πλειοψηφία των δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων λαμβάνει χώρα στα σχολεία σε όλη την Ευρώπη, με την εμπλοκή και υποστήριξη όλων των δασκάλων και των καθηγητών, και τη βοήθεια από ένα δίκτυο Code Week Ambassadors, Leading Teachers και Edu Coordinators, σε κάθε χώρα. Οι προσπάθειες ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού προς αυτήν την κατεύθυνση έχουν στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, σε μία κοινότητα που όλοι αντλούν (και προσφέρουν) ελεύθερα το υλικό που επιθυμούν και μοιράζονται τις δράσεις που κάνουν με τους μαθητές τους!

Η δράση αυτή έχει:

Στόχο να προωθήσει τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω του προγραμματισμού και άλλων δραστηριοτήτων του τομέα της τεχνολογίας.

Όραμα να βοηθήσει όλο και περισσότερους νέους να εξοικειωθούν με τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού και της υπολογιστικής σκέψης, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Έτσι, λοιπόν, και εμείς συμμετείχαμε σε μια συμμαχία με τίτλο “με τη beebot οδηγό, το αρχικό μου γράμμα ανακαλύπτω κι εγώ”

Στόχος μας είναι να προγραμματίσει το κάθε παιδί τη beebot να φτάσει στο αρχικό γράμμα του ονόματός του επιλέγοντας όποια διαδρομή επιθυμεί.

OscG12QzΠρώτο βήμα ήταν να γνωρίσουμε  το ρομποτάκι και να εξοικειωθούμε τα κουμπιά της και τις λειτουργίες τους.

EwGi2V iAArhAaUHcdE8 6XB

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε ένα πλέγμα με τετραγωνάκια όπου η beebot θα κινείται..

DXwWMGgr

Έπειτα ταΐσαμε τη μελισσούλα με φρούτα, λαχανικά και νερό…Έτσι, έγινε μια πρώτη επαφή με τις εντολές και την κίνηση σε περιορισμένο πλαίσιο.

3GLCj20p

Τέλος, της αναθέσαμε μια δουλειά… να βρει το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.. τα δημιουργήσαμε με γλωσσοπίεστρα και τα τοποθετήσαμε στο πλέγμα.

QS dmXb2 D9V Sx3m 48nVpDcC

Δημιουργήσαμε τον κώδικα με τα βελάκια κι έπειτα προγραμματίσαμε τη μελισσούλα.

idGEDjq2 3EFPeLD Dz3Ydxdv

Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώσαμε τη συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα.

Ανεβάσαμε τη συμμετοχή μας στο συνεργατικό padlet όπου αποδεικνύεται η δράση μας

https://padlet.com/evask/beebot-w584zub44gizvva8?fbclid=IwY2xjawF-FHJleHRuA2FlbQIxMAABHSrZdWQ91XdCifm4sVJGt2MRqzhXosHb6if-v81R50Q6uc9lW0JddqCLiw_aem_5-L15m1-_Wz2U-YDroO8pg

LXHhV7Q

Το παζλ της τάξης μας

Στην προσπάθειά μας να ενδυναμώσουμε τις σχέσεις μεταξύ μας και να τονίσουμε τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας στην τάξη , αρχικά, παίξαμε κάποια ομαδικά παιχνίδια … Η επιτυχία τους βασίζεται στη συνεργασία και την ομαδικότητα.

Καθισμένοι σε κύκλο περάσαμε τη μπάλα από χέρι σε χέρι…

WD0kXcZg iuQx81th

μεταφέραμε το στεφάνι χωρίς να φύγει από το χέρι μας

Wgd0 oLF eX5PW 1H

μεταφέραμε ένα χαρτόνι πιάνοντάς το μόνο με μανταλάκια

GaZk7qJO uqKL2fLr v0X23u6b s9lB0DKV kXio2u4x ZQ 3uEr2

δέσαμε την ομάδα μας πιάνοντας τον ώμο του επόμενου

x4sjvTmI q iQkAz8 GHnDI6qL

 

Τέλος, στην παρεούλα κι αφού δημιουργήσαμε έναν κύκλο τοποθετήσαμε στο κέντρο κομμάτια παζλ

 

 


8CxcfMQ9

το κάθε νήπιο επιλέγει το κομμάτι του

A9UY2M 7

κολλάμε τη φωτογραφία μας και το όνομά μας

6Ts8uTsY Qoh2MNOm

και στη συνέχεια συνθέτουμε το παζλ

xRxsJmVz bxCiNvYl

κάθε κομμάτι είναι σημαντικό… όπως και καθένας από εμάς είναι σημαντικός στην ομάδα της τάξης μας.

 

Αγαπώ τα ζώα και τα προστατεύω- Παγκόσμια ημέρα ζώων

Η μέρα αφιερωμένη στα ζώα και την αγάπη και φροντίδα μας προς αυτά!

Δύο βιντεάκια στάθηκαν αφορμή για συζήτηση αναφορικά με τη συμπεριφορά μας προς τα ζώα…

Έπειτα,  δόθηκε εποπτικό υλικό με εικόνες που φανερώνουν καλή και κακή συμπεριφορά προς τα ζώα . Τα νήπια ταξινόμησαν τις εικόνες σε καλές και κακές και στη συνέχεια επέλεξαν μια σωστή και μια λάθος συμπεριφορά και την κόλλησαν ατομικά στο χαρτί τους.

pUJhk0PN Cjdm XSq

rdKYyFLP FedcVLhY fnybjWo4 zwhZAOO wzm3HYph

Μεταμορφώσαμε τον αριθμό 1 σε σκυλάκι..

DiCU8mxK nisn J5f

και φτιάξαμε το δικό μας σκυλάκι από γλωσσοπίεστρα.

27y3BP0h 8HzoXgVs

Ευχαριστίες του νηπιαγωγείου

Μία όμορφη κίνηση γενναιοδωρίας ”χτύπησε” πριν λίγες μέρες την πόρτα του νηπιαγωγείου μας,στο Αγγελόκαστρο.
Ευχαριστούμε από καρδιάς την επιχείρηση ΑΦΟΙ Ε. ΜΗΛΑ ΕΕ – ΜΗΛΑΣ ΤΡΟΦΙΜΑ ,της Οικογένειας Μήλα, που δραστηριοποιείται στον τομέα της παραγωγής Τροφίμων –Ελαιοτριβείο, με έδρα το Αγγελόκαστρο.
Η συμβολή τους να διαθέσουν ένα σημαντικό ποσό για την αγορά των μοκετών του σχολείου υπήρξε καθοριστική για τη διαμόρφωση ενός ζεστού και όμορφου χώρου!
επιστολήGpsd6gS6 jOXkoMLd
YH9HJ2vD R u97Cg2

Παίζοντας με το όνομά μας

Ξεκινήσαμε την εβδομάδα μας με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας! Το εντοπίσαμε, το αναζητήσαμε και το στολίσαμε!

VrQgRKj2 tmCE0WG UYUZtaQi Y4RMfom4 unSdkJQy cHLjovuu

Y082GLO REj7hKm8 UtJt7zeU eMiwpsvhy2dbiQ8rcxaR6cK

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε το τρενάκι του ονόματός μας.

Αρχικά, μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει το όνομά μας κι έπειτα βάλαμε τόσα βαγόνια όσα τα γράμματα. Κάθε βαγόνι είχε κι ένα γράμμα.

r4Tg31ll BqNncIFx

EKYMuvUD MjH3NXdX

Όταν όλα τα παιδιά επανέλαβαν τη διαδικασία εντοπίσαμε το τρένο με τα περισσότερα βαγόνια και το τρένο με τα λιγότερα.

Κάναμε το ίδιο και ατομικά… συνθέσαμε το όνομα και βάλαμε τα γράμματα στα βαγόνια…

Το τρένο έτοιμο να αναχωρήσει….

8KSVJ8S7 mRd0USee

3yima94R 7sLX8BIw

gYjJMbko jkFmmUBi

 

Τους κανόνες τους τηρώ, την ηρεμία την κρατώ..

Οι κανόνες της σχολικής μας τάξης είχαν την τιμητική τους την εβδομάδα που πέρασε. Η διαμόρφωση υγιών σχέσεων μεταξύ των μαθητών προϋποθέτει την τήρηση των κανόνων της τάξης δημιουργώντας ένα ευχάριστο κλίμα συνύπαρξης!

Αρχικά, εστιάσαμε σε συμπεριφορές μαθητών κατά τη διάρκεια των ελεύθερων & των οργανωμένων δραστηριοτήτων που ενόχλησαν το σύνολο της τάξης. Τις καταγράψαμε σε χαρτί και προσθέσαμε συμπεριφορές που είναι ευχάριστες και δεν ενοχλούν τους συμμαθητές μας.

Στη συνέχεια, η νηπιαγωγός παραθέτει εικόνες που απεικονίζουν όμορφες αλλά και άσχημες συμπεριφορές.

 

r6cUJxFnΤο κάθε παιδί επιλέγει μια εικόνα και την περιγράφει στην ολομέλεια. Αυτόματα κατατάσσεται σε ευχάριστη ή δυσάρεστη συμπεριφορά.

P9GCDkYj

Τα παιδιά κρατούν ένα ταμπελάκι και με αυτό αξιολογούν  την εικόνα.

ioOGyh3l

oUxTKLkb K9 ibe4K

Έπειτα, το κάθε παιδάκι δραματοποιεί μια συμπεριφορά (καλή ή κακή) και η ολομέλεια αξιολογεί!

Έτσι, ο Τζον βάζει την καρέκλα στη θέση της..

oDectz B

και οι υπόλοιποι αξιολογούν…

V mF Ulg

Ο Κωνσταντίνος πετάει το χαρτί στο πάτωμα ….

ZMyTVgk6

και οι υπόλοιποι αξιολογούν…

ySvfSxyG

Αυτό έγινε για πολλές συμπεριφορές που τα παιδιά επέλεξαν να αναπαραστήσουν μέσα στην τάξη.

Μετά ταξινομήσαμε τις εικόνες στην αντίστοιχη ταμπελίτσα…Κάθε παιδί επέλεγε μια εικόνα και την τοποθετούσε στην ταμπέλα.

kTgFeULr h14JX4O8

Στο τέλος, δουλέψαμε σε ομάδες και κολλήσαμε τις εικόνες σε πράσινο(επιθυμητή συμπεριφορά)και σε κόκκινο (ανεπιθύμητη συμπεριφορά) χαρτόνι.

MsWgNwq5 JTusNZKe

Οι κανόνες της τάξης έτοιμοι να μας υπενθυμίζουν το σωστό και το λάθος και να μας επαναφέρουν στην ηρεμία..

HdjVbAUB l07TtCL 1 1