Το παζλ της τάξης μας

Στην προσπάθειά μας να ενδυναμώσουμε τις σχέσεις μεταξύ μας και να τονίσουμε τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας στην τάξη , αρχικά, παίξαμε κάποια ομαδικά παιχνίδια … Η επιτυχία τους βασίζεται στη συνεργασία και την ομαδικότητα.

Καθισμένοι σε κύκλο περάσαμε τη μπάλα από χέρι σε χέρι…

WD0kXcZg iuQx81th

μεταφέραμε το στεφάνι χωρίς να φύγει από το χέρι μας

Wgd0 oLF eX5PW 1H

μεταφέραμε ένα χαρτόνι πιάνοντάς το μόνο με μανταλάκια

GaZk7qJO uqKL2fLr v0X23u6b s9lB0DKV kXio2u4x ZQ 3uEr2

δέσαμε την ομάδα μας πιάνοντας τον ώμο του επόμενου

x4sjvTmI q iQkAz8 GHnDI6qL

 

Τέλος, στην παρεούλα κι αφού δημιουργήσαμε έναν κύκλο τοποθετήσαμε στο κέντρο κομμάτια παζλ

 

 


8CxcfMQ9

το κάθε νήπιο επιλέγει το κομμάτι του

A9UY2M 7

κολλάμε τη φωτογραφία μας και το όνομά μας

6Ts8uTsY Qoh2MNOm

και στη συνέχεια συνθέτουμε το παζλ

xRxsJmVz bxCiNvYl

κάθε κομμάτι είναι σημαντικό… όπως και καθένας από εμάς είναι σημαντικός στην ομάδα της τάξης μας.

 

Αγαπώ τα ζώα και τα προστατεύω- Παγκόσμια ημέρα ζώων

Η μέρα αφιερωμένη στα ζώα και την αγάπη και φροντίδα μας προς αυτά!

Δύο βιντεάκια στάθηκαν αφορμή για συζήτηση αναφορικά με τη συμπεριφορά μας προς τα ζώα…

Έπειτα,  δόθηκε εποπτικό υλικό με εικόνες που φανερώνουν καλή και κακή συμπεριφορά προς τα ζώα . Τα νήπια ταξινόμησαν τις εικόνες σε καλές και κακές και στη συνέχεια επέλεξαν μια σωστή και μια λάθος συμπεριφορά και την κόλλησαν ατομικά στο χαρτί τους.

pUJhk0PN Cjdm XSq

rdKYyFLP FedcVLhY fnybjWo4 zwhZAOO wzm3HYph

Μεταμορφώσαμε τον αριθμό 1 σε σκυλάκι..

DiCU8mxK nisn J5f

και φτιάξαμε το δικό μας σκυλάκι από γλωσσοπίεστρα.

27y3BP0h 8HzoXgVs

Ευχαριστίες του νηπιαγωγείου

Μία όμορφη κίνηση γενναιοδωρίας ”χτύπησε” πριν λίγες μέρες την πόρτα του νηπιαγωγείου μας,στο Αγγελόκαστρο.
Ευχαριστούμε από καρδιάς την επιχείρηση ΑΦΟΙ Ε. ΜΗΛΑ ΕΕ – ΜΗΛΑΣ ΤΡΟΦΙΜΑ ,της Οικογένειας Μήλα, που δραστηριοποιείται στον τομέα της παραγωγής Τροφίμων –Ελαιοτριβείο, με έδρα το Αγγελόκαστρο.
Η συμβολή τους να διαθέσουν ένα σημαντικό ποσό για την αγορά των μοκετών του σχολείου υπήρξε καθοριστική για τη διαμόρφωση ενός ζεστού και όμορφου χώρου!
επιστολήGpsd6gS6 jOXkoMLd
YH9HJ2vD R u97Cg2

Παίζοντας με το όνομά μας

Ξεκινήσαμε την εβδομάδα μας με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας! Το εντοπίσαμε, το αναζητήσαμε και το στολίσαμε!

VrQgRKj2 tmCE0WG UYUZtaQi Y4RMfom4 unSdkJQy cHLjovuu

Y082GLO REj7hKm8 UtJt7zeU eMiwpsvhy2dbiQ8rcxaR6cK

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε το τρενάκι του ονόματός μας.

Αρχικά, μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει το όνομά μας κι έπειτα βάλαμε τόσα βαγόνια όσα τα γράμματα. Κάθε βαγόνι είχε κι ένα γράμμα.

r4Tg31ll BqNncIFx

EKYMuvUD MjH3NXdX

Όταν όλα τα παιδιά επανέλαβαν τη διαδικασία εντοπίσαμε το τρένο με τα περισσότερα βαγόνια και το τρένο με τα λιγότερα.

Κάναμε το ίδιο και ατομικά… συνθέσαμε το όνομα και βάλαμε τα γράμματα στα βαγόνια…

Το τρένο έτοιμο να αναχωρήσει….

8KSVJ8S7 mRd0USee

3yima94R 7sLX8BIw

gYjJMbko jkFmmUBi

 

Τους κανόνες τους τηρώ, την ηρεμία την κρατώ..

Οι κανόνες της σχολικής μας τάξης είχαν την τιμητική τους την εβδομάδα που πέρασε. Η διαμόρφωση υγιών σχέσεων μεταξύ των μαθητών προϋποθέτει την τήρηση των κανόνων της τάξης δημιουργώντας ένα ευχάριστο κλίμα συνύπαρξης!

Αρχικά, εστιάσαμε σε συμπεριφορές μαθητών κατά τη διάρκεια των ελεύθερων & των οργανωμένων δραστηριοτήτων που ενόχλησαν το σύνολο της τάξης. Τις καταγράψαμε σε χαρτί και προσθέσαμε συμπεριφορές που είναι ευχάριστες και δεν ενοχλούν τους συμμαθητές μας.

Στη συνέχεια, η νηπιαγωγός παραθέτει εικόνες που απεικονίζουν όμορφες αλλά και άσχημες συμπεριφορές.

 

r6cUJxFnΤο κάθε παιδί επιλέγει μια εικόνα και την περιγράφει στην ολομέλεια. Αυτόματα κατατάσσεται σε ευχάριστη ή δυσάρεστη συμπεριφορά.

P9GCDkYj

Τα παιδιά κρατούν ένα ταμπελάκι και με αυτό αξιολογούν  την εικόνα.

ioOGyh3l

oUxTKLkb K9 ibe4K

Έπειτα, το κάθε παιδάκι δραματοποιεί μια συμπεριφορά (καλή ή κακή) και η ολομέλεια αξιολογεί!

Έτσι, ο Τζον βάζει την καρέκλα στη θέση της..

oDectz B

και οι υπόλοιποι αξιολογούν…

V mF Ulg

Ο Κωνσταντίνος πετάει το χαρτί στο πάτωμα ….

ZMyTVgk6

και οι υπόλοιποι αξιολογούν…

ySvfSxyG

Αυτό έγινε για πολλές συμπεριφορές που τα παιδιά επέλεξαν να αναπαραστήσουν μέσα στην τάξη.

Μετά ταξινομήσαμε τις εικόνες στην αντίστοιχη ταμπελίτσα…Κάθε παιδί επέλεγε μια εικόνα και την τοποθετούσε στην ταμπέλα.

kTgFeULr h14JX4O8

Στο τέλος, δουλέψαμε σε ομάδες και κολλήσαμε τις εικόνες σε πράσινο(επιθυμητή συμπεριφορά)και σε κόκκινο (ανεπιθύμητη συμπεριφορά) χαρτόνι.

MsWgNwq5 JTusNZKe

Οι κανόνες της τάξης έτοιμοι να μας υπενθυμίζουν το σωστό και το λάθος και να μας επαναφέρουν στην ηρεμία..

HdjVbAUB l07TtCL 1 1

 

Χριστούγεννα ήρθαν πάλι…

Στην τάξη μας , άρχισαν από νωρίς οι προετοιμασίες, αφού τα Χριστούγεννα μονοπωλούσαν στις συζητήσεις των παιδιών.  Έτσι, συζητήσαμε με τα παιδιά, τι θα θέλανε να κάνουμε στο Νηπιαγωγείο αυτές τις μέρες. Τα παιδιά είπαν διάφορες ιδέες, όπως να κάνουμε γιορτή, να φτιάξουμε κάρτες, να διαβάσουμε χριστουγεννιάτικα παραμύθια, να κάνουμε χριστουγεννιάτικες κατασκευές κλπ

Πρώτη μας δουλειά ήταν να στολίσουμε την τάξη μας και να δημιουργήσουμε  χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!

Βγάλαμε το δέντρο και τα στολίδια από τις κούτες στην αποθήκη, κάθε παιδάκι έφερε και δικά του στολίδια, βάλαμε τα φωτάκια και κρεμάσαμε τις μπάλες με μουσική υπόκρουση χριστουγεννιάτικων τραγουδιών! Στην κορυφή βάλαμε ένα αστέρι!

2FC32881 A508 4E6F B1AD 14209DA56417

 

Έπειτα στολίσαμε τα παράθυρα μας.

        .tempImageppct96

tempImageyJxg0p

tempImage3LxAVe

 

Σειρά είχε η πόρτα της τάξης μας..

tempImagewnwTzs

tempImageaOQHeN

Αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης  και κάθε μέρα να μετράμε πόσες μέρες μας μένουν μέχρι την ημέρα των Χριστουγέννων, αλλά και ατομικά ημερολόγια τα οποία τα παιδιά ζωγράφισαν, τα πλαστικοποιήσαμε και κάθε μέρα έσβηναν μια μέρα βάζοντας ένα αυτοκόλλητο στο σωστό αριθμό.

 

tempImageHVSmsV

 

Εκτός από το δέντρο του σχολείου μας, ετοιμάσαμε και στολίδια για το δέντρο της πλατείας, αφού τα ζωγραφίσαμε..επισκεφθήκαμε την πλατεία, κρεμάσαμε τα στολίδια μας και στηθήκαμε και για μια φωτογραφία.

E59A7DE8 53CB 4966 ACD0 79659D942970

tempImagepLhybZ

tempImageBel6Je

tempImageSuVUwb

tempImagetruVhZ

tempImagexsVf90

125FEE72 EBC3 4EE6 A6FA 0951EC34550D

Οι κατασκευές μας δεν είχαν σταματημό: κατασκευάσαμε ένα χριστουγεννιάτικο στεφάνι από ελάτο, χριστουγεννιάτικες μπάλες που μας περίσσεψαν από το δέντρο μας και κουκουνάρες τις οποίες ζωγράφισαν τα παιδιά, και έπρεπε σιγά σιγά να ετοιμάσουμε και τα δώρα μας για τα Χριστούγεννα.

 

tempImagekxjEhC

tempImagetYJD5p

tempImagekUJvSI

 

IMG 4209

17 Nοέμβρη- Πολυτεχνείο

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου, με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου, παρακολούθησαν το βιντεο:

μαθαίνοτας  τα γεγονότα εκείνης της ημέρας, ακούσαμε τραγούδια και τα τραγουδήσαμε:

Φτιάξαμε και το ατομικό μας κολάζ με αφορμή το τραγούδι: ¨Τα παιδιά ζωγραφίζουν στο Τοίχο¨
IMG 2341
IMG 2342
Διαβάσαμε το παραμύθι “Κυρά-Δημοκρατία” και διαχωρίσαμε τις έννοιες δημοκρατία  και δικτατορία.