Το σχολικό έτος 2025-26 έληξε με τον καλύτερο τρόπο:
–Με καλοκαιρινές κατασκευές από τα παιδιά

–Με καλοκαιρινή γιορτή και από τα δύο τμήματα


–Και με καλοκαιρινά παιχνίδια στην αυλή

Ευχόμαστε στα παιδιά και τους γονείς του νηπιαγωγείου μας «Καλή πρόοδο» και «εις το επανιδείν»!
Καλό Καλοκαίρι!