Το ιστολόγιο αυτό έχει εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Σκοπός του είναι να αναδείξω τη δουλειά μου ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Γλώσσα
-
-
“Η καλή και η κακή πόλη”
Τα παιδιά ζωγράφισαν μια ωραία και μια άσχημη πόλη, παίρνοντας αφορμή από το ποίημα στο Ανθολόγιο “Τσιμεντένια πόλη”
-
Το ταξίδι ξεκινάει
Μια ιστοσελίδα χρειάζεται να έχει οπωσδήποτε έναν τίτλο. Ακόμη κι αν πρόκειται για την πρώτη τάξη είναι αναγκαίο να τηρηθούν δημοκρατικές διαδικασίες.
-
Καλημέρα κόσμε!
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!