Μιλήσαμε για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε στην παρεούλα μας και τους καταγράψαμε.
Στα πλαίσια του εργαστηρίου, το μαγικό ραβδί μας μετέτρεψε σε ζώα τα οποία υποδυθήκαμε με ήχους και κινήσεις.
Συνεργαστήκαμε και συντονίσαμε τις κινήσεις μας για να χορέψουμε το χορό της βροχής των Ινδιάνων.
Μιλήσαμε για τα θετικά και αρνητικά συναισθήματα που βιώνουμε και τον τρόπο με τον οποίο τα εκδηλώνουμε. Ζωγραφίσαμε με πινέλα τον κήπο των συναισθημάτων μας.
Δημιουργήσαμε ομαδική αφίσα, καταγράφοντας κάποια όμορφα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια μας.
Αναγνωρίσαμε τις σωστές και λανθασμένες ενέργειες παίζοντας ένα παιχνίδι και εξηγήσαμε για ποιο λόγο οι συγκεκριμένες ενέργειες είναι λανθασμένες.
Δημιουργήσαμε το προσωπικό μας βιβλίο, ζωγραφίσαμε το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο όπως ο κάθε μαθητής ήθελε και συμπεριλάβαμε κάποια πράγματα για τον εαυτό μας. Έπειτα το παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας.
Παίξαμε χαλασμένο τηλέφωνο στα πλαίσια ενδυνάμωσης της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.
Φτιάξαμε και το πορτρέτο του εαυτού μας να συνοδεύσει το προσωπικό μας βιβλίο.