Ας μιλήσουμε για τους δεινόσαυρους
Αρχικά συζητάμε με τα παιδιά και μαθαίνουμε τι γνωρίζουν για τους δεινόσαυρους: είναι μεγάλοι,έχουν κοφτερά δόντια, φωνάζουν πολύ δυνατά, είναι τρομαχτικοί, έχουν μεγάλο λαιμό, τρώνε άλλους δεινόσαυρους κ.α.
Μετά φτιάχνουμε έναν ήλιο όπου μέσα από την τεχνική της ιδεοθύελλας καταγράφουμε τι θα ήθελαν τα παιδιά να μάθουν για τους δεινόσαυρους, όπως πώς γεννήθηκαν, τι έτρωγαν, πού ζούσαν, αν ζούσαν σε κοπάδια, πώς περπατούσαν, πώς πέθαναν, αν υπάρχουν ακόμα, πώς βρέθηκαν στα μουσεία,ποιοι πήγαν εκεί τα κόκαλά τους.
Τέλος φτιάχνουμε έναν ακόμα ήλιο με τις προτάσεις των παιδιών σχετικά με τις στρατηγικές επίτευξης των στόχων. Πώς θα μπορούσαμε να τους μελετήσουμε; Να μαζέψουμε πληροφορίες από βιβλία, να τους ζωγραφίσουμε, να γίνουμε εμείς δεινόσαυροι, να παίξουμε με τους δεινόσαυρους, να κατασκευάσουμε έναν δεινόσαυρο, να κάνουμε πάζλ με δεινόσαυρους, να τους τραβήξουμε video και φωτογραφίες, να τους αγγίξουμε, να δούμε ταινίες με δεινόσαυρους, να παίξουμε παιχνίδια με δεινόσαυρους στον υπολογιστή, να φτιάξουμε δεινόσαυρους από πλαστελίνη, να φτιάξουμε το μέρος όπου ζούσαν, να μάθουμε πληροφορίες για το μέρος όπου ζούσαν.