Για να ενταχθεί η νέα αυτή τεχνολογία στη διδασκαλία θα πρέπει να προσαρμοστούν αντίστοιχα και οι μαθησιακές προσεγγίσεις, να καταρτισθούν οι εκπαιδευτικοί στις ΤΠΕ, να διαμορφωθούν ανάλογα τα ωρολόγια προγράμματα, ενώ κρίνεται απαραίτητη η συνεχής ανατροφοδότηση (Hattie, 2013). • Τα εμπόδια της ένταξής τους δύο ειδών: 1ης Τάξης (εξωτερικά) και 2ης Τάξης (εσωτερικά). (Ertmer, 1995) • Ενδεικτικοί λόγοι αποφυγής ένταξή τους στην διδακτική διαδικασία: Διαταραχές στη μάθηση, εξάρτηση, απόσπαση προσοχής, εξαπάτηση, κυβερνοεκφοβισμός, παρενόχληση, μείωση ακαδημαϊκής απόδοσης. • Ωστόσο, φαίνεται ότι τα εμπόδια 2ης Τάξης (στάσεις, πεποιθήσεις, γνώσεις, δεξιότητες) είναι αυτά που αποτρέπουν τους εκπαιδευτικούς (Ertmer, 2015)