ΕΝΑΡΞΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΟΥ ΕΤΟΥΣ-ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ

ΕΝΑΡΞΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΟΥ ΕΤΟΥΣ-ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ

Από την Τετάρτη 05/11/2025 οι ενδιαφερόμενοι για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης αποφοίτων του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξης Μαθητείας των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) 1ης περιόδου 2025, μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση συμμετοχής τους στην ειδική εφαρμογή, μέσω της ιστοσελίδας του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. πατώντας εδώ, επισυνάπτοντας και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε ηλεκτρονική μορφή.

Η προθεσμία για την υποβολή της αίτησης είναι έως και τις 14/11/2025.

Το ακριβές πρόγραμμα των εξετάσεων θα ανακοινωθεί από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεων.

 

Διδακτική Επίσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Άρτας

                 

Με τους μαθητές/τριες της Γ’ τάξης και ειδικότητας “Βοηθός Νοσηλευτή” επισκεφθήκαμε το Γενικό Νοσοκομείο Άρτας. Εκεί υπό την επίβλεψη του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού ξεναγήθηκαν στους χώρους του νοσοκομείου και παρακολούθησαν από κοντά ιατρικές πράξεις.

Σκοπός της εκπαιδευτικής επίσκεψης ήταν οι μαθήτριες/τες να γνωρίσουν το επάγγελμα του Νοσηλευτή, τους επαγγελματικούς χώρους και τις συνθήκες εργασίας.

Ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία τον Διοικητή του Νοσοκομείου,  καθώς και την Διευθύντρια της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας για την άμεση ικανοποίηση του αιτήματός μας.

Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ)


1757873819289
IMG 20250915 002605

Είχα την τιμή να συμμετάσχω στη φετινή Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, κατόπιν πρόσκλησης του Υπουργείου Παιδείας, με τη δημιουργία βίντεο με θέμα «Ιστορίες Επιτυχίας μέσα από τη Μαθητεία». Στόχος της δράσης ήταν η προβολή και προώθηση του θεσμού της Μαθητείας, που δίνει ουσιαστικές ευκαιρίες στους νέους να συνδέσουν τη γνώση με την πράξη και να χαράξουν τη δική τους επαγγελματική πορεία.

Μαζί μου ήταν και ο Συντονιστής Μαθητείας της ΠΕ.ΔΙ.ΕΚ Ηπείρου, κος Μπέλλος Χρήστος, που μας στηρίζει πάντα με συνέπεια και ενθουσιασμό.

Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία συνεργασίας, δημιουργίας και έμπνευσης!

Συμμετοχή στο 1ο Διεθνές Συνέδριο της Δ.Δ.Ε. Πρέβεζας

Είχα την τιμή να συμμετάσχω με τον συνάδελφό μου κο Θεοφάνους Ιωάννη στο 1ο Διεθνές Συνέδριο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας, με τίτλο «Ψηφιακά Μέσα στη Σύγχρονη Εκπαιδευτική Πραγματικότητα», στις 4-6/4/2025.

Η εισήγησή μας είχε θέμα:
«Το βιντεομάθημα ως μέσο διδασκαλίας και αξιολόγησης στην επαγγελματική εκπαίδευση. Σχεδιασμός και υλοποίηση βιντεομαθήματος σε μαθήματα του Επαγγελματικού Λυκείου».

Η συμμετοχή στο συνέδριο αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για παρουσίαση εκπαιδευτικών πρακτικών, ανταλλαγή εμπειριών και προβληματισμό σχετικά με τη συμβολή των ψηφιακών εργαλείων στη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας και στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής καινοτομίας.

Screenshot 2025 11 06 00 13 59 947 com.facebook.orca