Δευτεράκια – 23/4/2021

Καλησπέρα, παιδιά!

Ας ξεκινήσουμε με το Πάσχα στην τέχνη:

Και τώρα οι δικές σας καλλιτεχνικές δημιουργίες!

                         ζ          

 

  

Θα συνεχίσουμε με πασχαλινές κατασκευές! Εκτυπώστε, ζωγραφίστε και κόψτε! Τα παρακάτω βίντεο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς πρέπει να κόψετε:



Λήψη αρχείου

 

Μπορείτε να φτιάξετε και το παρακάτω:



Λήψη αρχείου

Αν δεν σας αρέσουν οι εκτυπώσεις και θέλετε να δημιουργείτε μόνοι σας, δείτε στο παρακάτω βίντεο πώς μπορείτε να ζωγραφίσετε υπέροχες παπαρούνες:

Τι θα έχουμε για το Πάσχα:

1)Επιλέγω ένα βιβλίο και το διαβάζω. Το φέρνω μαζί μου στο σχολείο και το παρουσιάζω στους συμμαθητές μου προφορικά. Οι παρακάτω ερωτήσεις με βοηθούν:

  • Ποιος είναι ο συγγραφέας;
  • Πόσες σελίδες έχει;
  • Είναι εικονογραφημένο;
  • Ποιοι είναι οι ήρωες;
  • Τι έγινε;
  • Τι μου άρεσε περισσότερο; Γιατί;

2) Γράφω μια έκθεση με θέμα: Πώς πέρασα το Πάσχα;

Οι παρακάτω ερωτήσεις με βοηθούν:

Πρόλογος

Πού πέρασα το Πάσχα;

Με ποιους;

Κύριο Θέμα

Τι ετοιμασίες έκανα τη μεγάλη βδομάδα;

Τι μου έφερε η νονά;

Τι έκανα τη Μ. Παρασκευή;

Τι έκανα το Μ. Σάββατο;

Τι έκανα την Κυριακή του Πάσχα;

Επίλογος

Γράφω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου για αυτές τις μέρες.

Καλή Ανάσταση! Υγεία και χαρά στις οικογένειές σας!

Χρόνια πολλά!

Δευτεράκια – 22/4/2021

Καλησπέρα, παιδιά!

Για αύριο δεν θα έχουμε τίποτα. Θα ήθελα όμως να κάνετε όλοι μια πασχαλινή ζωγραφιά και να μου τη στείλετε. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να πάρετε ιδέες για κάρτες.  Αντί για διαβήτη, για να φτιάξετε τον κύκλο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον πάτο ενός ποτηριού ή μιας στρογγυλής κούπας και να κάνετε το περίγραμμα γύρω γύρω. Αύριο θα γράψουμε μαζί πασχαλινές ευχές.

Δείτε το παρακάτω βιντεάκι για να μάθετε για την ιστορία του Πάσχα.

Δείτε παρακάτω τι θυμόμαστε κάθε μέρα της Μεγάλη Εβδομάδας:

Σας χαιρετώ

Η δασκάλα σας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δευτεράκια – 21/4/2021

Καλησπέρα, παιδιά! 

Σήμερα μιλήσαμε για το Σάββατο του Λαζάρου και για την Κυριακή των Βαΐων.

πηγή: https://prezi.com/p/bbu0-5febqvt/presentation/?fbclid=IwAR37VxectAlLCHwDPTlTMJRNDxdpjEb3l62PY5PN3pd20YYtAHotgm8Epd8

Στη Γλώσσα έχουμε ανάγνωση στη σελίδα 48 και 49 και αντιγραφή 2 φορές τη φράση που υπογραμμίσαμε στη σελίδα 48. Επίσης, να κάνετε την άκηση 6 στη σελίδα 60 στο τετράδιο εργασιών.

Στα Μαθηματικά να γράψετε από μια φορά τη  προπαίδεια του 2, του 3 και του 4. Επίσης, να αντιγράψετε τα παρακάτω προβλήματα στο τετράδιό σας και να τα λύσετε:

1.Ο παππούς του Δημήτρη έχει δύο κτήματα με ελιές. Στο πρώτο κτήμα έχει φυτέψει 470 ελιές και στο δεύτερο 70 ελιές περισσότερες. Πόσες ελιές έχει συνολικά ο παππούς του Δημήτρη;

2.Η Κατερίνα έχει στον κουμπαρά της 200 ευρώ και ο αδελφός της έχει στο δικό του κουμπαρά 80 ευρώ περισσότερα από τη Κατερίνα. Αν βάλουν και οι δύο μαζί τα χρήματά τους, πόσα ευρώ χρειάζονται ακόμα για να αγοράσουν ένα φορητό υπολογιστή που κοστίζει 700 €;

Δευτεράκια – 20/4/2021

Καλησπέρα, παιδιά!

Παρακάτω βλέπετε μια φωτογραφία του Επιταφίου της Αγίας Παρασκευής Μεγάρων το 1999. Ελπίζω φέτος να μπορέσουμε να προσκυνήσουμε όλοι τον επιτάφιο.

Στη Γλώσσα θα έχουμε ανάγνωση στη σελίδα 44 και 45 στο βιβλίο και αντιγραφή 2 φορές τα έντονα γράμματα στη σελίδα 44. Επίσης να ολοκληρώσετε την άσκηση 1 σελίδα 57 στο τετράδιο εργασιών.

Στα Μαθηματικά να γράψετε μια φορά στο τετράδιό σας τη προπαίδεια του 5 και να κάνετε επανάληψη, ώστε να την ξέρετε καλά απέξω. Επίσης, να γράψετε ένα δικό σας πρόβλημα που για να λυθεί να πρέπει να γίνει ένας τουλάχιστον πολλαπλασιασμός.

Να γράψετε την παρακάτω άσκηση στο τετράδιό σας και να συμπληρώσετε ο,τι λείπει:

1.000 – 480 =  4 Χ 4 =
500 – 320 = 3 Χ 3 =
600 – 255= 5 Χ 5 =
700 – 350 = 2 Χ 2 =
800 -440= 3 Χ 7 =
500 – 490= 4 Χ 9 =
500 – 90 = 5 Χ 9 =

Σας χαιρετώ

Η δασκάλα σας