Διδακτορική Διατριβή

Στη διδακτορική διατριβή μου το ερευνητικό ενδιαφέρον στράφηκε γύρω από μια
γεωμετρική έννοια, αυτή της γωνίας, η οποία μαζί με το μήκος αποτελεί
πιθανότατα το πιο σημαντικό μαθηματικό εργαλείο (White & Mitchelmore, 2001a) για την περιγραφή και ανάλυση του φυσικού χώρου
(π. χ. στις κατασκευές, τη σχεδίαση, τον προσανατολισμό). Με στόχο την
αναζήτηση ενδείξεων αναφορικά με τον τρόπο που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν οι
δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών για τη διδασκαλία στο δημοτικό σχολείο πολυσύνθετων
εννοιών, όπως αυτή της γωνίας, στη βάση των πορισμάτων σύγχρονων ερευνών της
παιδαγωγικής επιστήμης, η παρούσα έρευνα εστιάζει τόσο στην ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων
και συνοδευτικών δραστηριοτήτων όσο και στην εφαρμογή αυτών σε πραγματικές σχολικές
συνθήκες.

διατριβή

CC BY-NC 4.0 Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά-Μη Εμπορική Χρήση 4.0.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *