Αγαπημένα μου παιδιά, τώρα που όλοι μας ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ , ας χρωματίσουμε τον κόσμο μας!Πάρτε χαρτιά και μπογιές και φτιάξτε μια ζωγραφιά με τίτλο ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΖΙ!!! Περιμένω μια φωτογραφία από τη ζωγραφιά σας!
Αρχεία για 22 Μαρτίου, 2020
ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Μαρ 202022
Πρόσφατα σχόλια