Παιχνίδια ανάγνωσης σε “παρέες” βιβλίων. Πρακτικές φιλαναγνωσίας σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας.http://issuu.com/basilikimichailidou/docs/___________________________________
Δραστηριότητες ανάγνωσης δανεισμένων παιδικών βιβλίων από τη βιβλιοθήκη της τάξης σε συνεργασία με την οικογένεια.
“Τέχνη από… σκουπίδια”. Κατασκευάζω από άχρηστο υλικό: χάρτινους κυλίνδρους, αυγοθήκες, κλαδιά, χαρτιά, κ.ά.
Το παραμύθι του Θεόφιλου. Επιχρωματισμοί ασπρόμαυρων αντιτύπων – έργων του λαϊκού ζωγράφου και …photoshop!
Πολιτιστικό πρόγραμμα με θέμα τη ζωή και το έργο του λαϊκού ζωγράφου Θεόφιλου Χατζημιχαήλ για το σχολικό έτος 2010-2011.
Οργάνωση τελετής λήξης με την παρουσίαση θεατρικής παράστασης με τίτλο “Το παραμύθι του Θεόφιλου” και έκθεσης ζωγραφικής με έργα των μαθητών του 13ου Νηπιαγωγείου Γαλατσίου (επιχρωματισμός έργων του Θεόφιλου από τους μαθητές και ψηφιακή επεξεργασία από την νηπιαγωγό).
Υπεύθυνη προγράμματος: Μιχαηλίδου Βασιλική.
Κείμενα παράστασης και μουσική επιμέλεια: Μιχαηλίδου Βασιλική.
Μουσική: Συλλογές παραδοσιακών τραγουδιών της Δόμνας Σαμίου.
Με έμπνευση το έργο του Eric Carle. Εικονογραφούμε ποιήματα από τη συλλογή του Ζ. Παπαντωνίου “Τα χελιδόνια”. Μια εικαστική απόδοση στο πλαίσιο εκπόνησης καινοτόμου προγράμματος φιλαναγνωσίας “Τα Ψηλά Βουνά”.
Ετερότητα,Ταυτότητα και Στερεότυπα. Η πολυπρόσωπη ζωή του λύκου στο παιδικό βιβλίο.
Η εικονογράφηση γνωστού παραμυθιού από τα ίδια τα παιδιά.
Η ποίηση στο νηπιαγωγείο.
Παιχνίδια ανάγνωσης με βιβλία για λύκους.
Συναντήσεις και συνομιλία έργων Τέχνης.
Συνομιλία έργων Τέχνης κι αναπάντεχες ανταποκρίσεις. Όταν οι ζωγράφοι γράφουν και οι ποιητές ζωγραφίζουν: Οι γλώσσες της τέχνης.