ΣΑΦΑΡΙ-Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

Σχολικό Έτος:22-23

«Ο εαυτός» είναι απ’ τις πρώτες θεματικές προσεγγίσεις, που πραγματοποιούνται στο νηπιαγωγείο. Τα νήπια βρίσκονται εξελικτικά στο εγωκεντρικό στάδιο ανάπτυξης και τα πάντα θεωρούν πως περιστρέφονται γύρω από αυτά.   Σε αυτήν την φάση λοιπόν είναι σημαντικό να διοργανωθούν δραστηριότητες με τρόπο παιγνιώδη, που έχουν σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές τον εαυτό τους, να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους, να συνειδητοποιήσουν τη μοναδικότητά τους, να έρθουν σε επαφή με άλλα παιδιά, να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές τους και να μάθουν να τις σέβονται.

«Όλα για μένα»

 ➡  Οι «Εξερευνητές»  συμπληρώνουν το μπλουζάκι που θα φοράνε στο σαφάρι τους για φέτος. Έχουν τι πρώτες τις πληροφορίες που πρέπει να ξέρουμε για τον καθένα. Όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή το κάθε παιδί παρουσίασε τον εαυτό του στην ολομέλεια! Γελάσαμε πολύ με την αστεία φιγούρα μας. Σίγουρα τα κιάλια ήταν αυτά που έκλεψαν την παράσταση!

308135112 1142716223009722 9201790258478808639 n  312495667 5361295737326086 7033230108405009523 n 312616777 418958187065867 5171345066620962604 n311258971 652591356478641 3984099871043522613 n

Το πατρόν για τα μπλουζάκια των “Εξερευνητών”

1 .jpg

Σχολικό Έτος:21-22

Πάμε Σαφάρι! 

Παίρνουμε μαζί μας όλα τα απαραίτητα !

Βαλίτσα, Διαβατήριο και φυσικά τα κιάλια μας!

Μέσα θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για τον εαυτό μας!

Είμαστε έτοιμοι! Ξεκινάμε!

➡  Βαλίτσα (Πατρόν και Φύλλο εργασίας)
 ➡  Διαβατήριο
 
 ➡  Για τα κιάλια χρειαστήκαμε διάφορα χαρτόνια με τυπώματα, ρολά υγείας και κορδέλες
 
 
Επίσης το κάθε παιδί ζωγράφισε τον εαυτό του ως εξερευνητή
 
????Αρχική πηγή: idskids.com
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση