Kατηγορίες
Ιστορικό
Σαν σήμερα
24/5: Ευρωπαϊκή Ημέρα Πάρκων
Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Πάρκων διοργανώνεται από την Europarc, την Ομοσπονδία των Εθνικών Δρυμών και Πάρκων της Ευρώπης, ενώ η 24η Μαΐου γιορτάζεται ως Ευρωπαϊκή Ημέρα Πάρκων και Εθνικών Δρυμών.Translate
padlet
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΜΠΛΟΚ
- Σύμβς Εκπαίδ – ΠΕ60 Π.Ε. Α ́ Αθ [4] ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΟΔΗΓΙΕΣ
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΑΝΑΠΛΑΘΩ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
- Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη
- http://photodentro.edu.gr/aggregator/
- Μουσική με ιστορίες, παιχνίδια και τραγούδια…
- Εκτυπώσιμο Eκπαιδευτικό Υλικό * Κατασκευές * Παιχνίδια * Βιβλία για παιδ
- Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού
- Ενημερωτικός Ιστότοπος Συμβούλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Π.Ε. Γ΄ Αθήνας
- EdTech Teacher-Χαρά μου να βοηθάω!
- ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤ.
- ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΎΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΙΤΕ
- Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό
- ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ «ΑΙΣΩΠΟΣ»
Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο
Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης
Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης γιορτάζεται την 31η Οκτωβρίου κάθε χρόνου, σε ανάμνηση της ίδρυσης του Διεθνούς Ινστιτούτου Ταχυδρομικών Ταμιευτηρίων στο Μιλάνο στις 31 Οκτωβ…
Διαβάσαμε ,συζητήσαμε και ζωγραφίσαμε τα ακόλουθα βιβλία:
Κατηγορίες: ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης
5ο εργαστήριο-Ομοιότητες και Διαφορές στους ανθρώπους
Δραστηριότητα 1η:
«Ανταλλάσοντας εικόνες- 1ο μέρος»
Κινητική δραστηριότητα και
δραστηριότητα παρατήρησης και
συζήτησης στην Ολομέλεια. Έμφαση σε
πρόσωπα, ομοιότητες διαφορές
Δραστηριότητα 2η:
«Ανταλλάσοντας εικόνες- 2ο μέρος»
Κινητική δραστηριότητα και
δραστηριότητα παρατήρησης και
συζήτησης στην Ολομέλεια. Έμφαση σε
στάσεις σώματος, εκφράσεις προσώπου,
συναισθήματα, ομοιότητες διαφορές
Στην τάξη μας ,σήμερα , τα παιδιά παρατήρησαν και
εντόπισαν ομοιότητες και
διαφορές στους ανθρώπους
μέσα από πίνακες ζωγραφικής.
Δραστηριοποιήθηκαν στο να παρατηρούν τον εαυτό τους
και τους συμμαθητές τους.
Να συζητούν για τις διαφορές
και να καταλήγουν σε
συμπεράσματα σχετικά με τα κοινά ή μη χαρακτηριστικά ,τα
κοινά συναισθήματα και τις
διαφορές των αιτίων που τις
προκαλούν.
Στη συνέχεια διάλεξαν τον αγαπημένο τους πίνακα ,ζωγράφισαν με λαδοπαστέλ και τους χώρισαν σε δύο κατηγορίες ανάλογα με το τι απεικονίζουν : αγόρι ή κορίτσι.
Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5ο εργαστήριο-Ομοιότητες και Διαφορές στους ανθρώπους
Η ΗΡΩΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΟΧΙ
Τα παιδιά ,τις τελευταίες μέρες άκουσαν, έμαθαν,συζήτησαν την Ιστορία της Ελλάδας και προβληματίστηκαν για τον πόλεμο και την ειρήνη.
Ζωγράφισαν,κατασκεύασαν. Άκουσαν Σοφία Βέμπο,τραγούδησαν με όρεξη και θέρμη για τη σημαία,τον Μουσολίνι,τον Ντούτσε… μελέτησαν το χάρτη, έγραψαν το “Όχι”, έφτιαξαν τις δικές τους ελληνικές σημαίες και έμαθαν ποιήματα.
Μοιραζόμαστε μαζί σας κάποια έργα μας:
Χρόνια Πολλά
Κατηγορίες: 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΗΡΩΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΟΧΙ
2ο & 3ο Εργαστήριο Δ.
2ο εργαστήριο – Συμβόλαιο ομάδας Να αναπτύξουν τα παιδιά μια θετική εικόνα για τον εαυτό τους.
Μετά τη συμπλήρωση του Δέντρου της Ομάδας, βάζουμε μουσική και προτρέπουμε τα παιδιά να σηκωθούν για να χορέψουν σύμφωνα με τη διάθεση που τους προκαλεί η μουσική. Προσπαθούμε στο προτεινόμενο χρόνο να έχουν «χαρίσει» ευγενικούς χαιρετισμούς και Θετικές φράσεις σε όσο περισσότερα παιδιά γίνεται -αν όχι όλα Μετά από το κινητικό παιχνίδι σταματά η μουσική. Τα παιδιά κάθονται στη μοκέτα να ξεκουραστούν.Τους προτείνουμε –όσα θέλουν και μπορούν- να κρατήσουν κλειστά τα μάτια τους για ένα λεπτό και καθώς θα έρθει στα αυτιά τους μια ήρεμη μουσική να αναλογιστούν και να κρατήσουν στο μυαλό τους όλα εκείνα τα θετικά που χάρισαν στους άλλους και που δέχτηκαν από τους άλλους ως «δώρο». Στη συνέχεια, οι κανόνες γράφτηκαν/σχεδιάζονται από τα παιδιά στις φαρδιές λωρίδες χαρτιού.Τέλος, οι λωρίδες τυλίγονται δημιουργώντας κρίκους (περνώντας η καθεμιά λωρίδα μέσα από τον προηγούμενο κρίκο) ώστε να φτιάξουν μία χάρτινη αλυσίδα.
Η αλυσίδα της φιλίας της ομάδας μας.
3ο εργαστήριο- «Οι αρχικές μας ιδέες!» (Δραστηριότητα κινητική συγκέντρωσης με ατομικό ιχνογράφημα και κολλάζ.)
Να εκφράσουν τις αρχικές τους ιδέες μέσα από το σχέδιο, την προφορική παρουσίαση των σχεδίων και τη δημιουργία κολλάζ.
Στόχος του εργαστηρίου είναι η ανίχνευση αρχικών ιδεών των παιδιών για την έννοια της διαφορετικότητας και δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη σε ομαδικό κολλάζ Ζητάμε από τα παιδιά να μας ζωγραφίσουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούνε τη λέξη διαφορετικότητα.
Ακολουθεί παρουσίαση των ιχνογραφημάτων. Συζήτηση και τοποθέτηση αυτών σε πίνακα –δημιουργία εννοιολογικού χάρτη.
Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2ο & 3ο Εργαστήριο Δ.
Πρόγραμμα Σπουδών Προσχολικής Εκπαίδευσης Οδηγός Νηπιαγωγού
Κατηγορίες: Πρόγραμμα Σπουδών Προσχολικής Εκπαίδευσης Οδηγός Νηπιαγωγού
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Σπουδών Προσχολικής Εκπαίδευσης Οδηγός Νηπιαγωγού
Ενημερωση-άσκηση σεισμού
Άσκηση σεισμού πραγματοποιήθηκε χθες στο 22ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου.
Οι μικροί μαθητές τις προηγούμενες μέρες ενημερώθηκαν για το τί είναι ο σεισμός και ποια μέτρα προστασίας πρέπει να λάβουμε πριν από το σεισμό, τι κάνουμε κατά την διάρκεια του σεισμού είτε είμαστε στην τάξη, στο σπίτι ή στο δρόμο και τι θα κάνουμε μετά από το σεισμό μέσα από εικόνες, αφίσες του Οργανισμού Αντισεισμικής Προστασίας {ΟΑΣΠ) .
Μόλις άκουσαν τη λέξη “Σεισμός” μπήκαν κάτω από τα τραπεζάκια του Νηπιαγωγείου και όταν δόθηκε το σύνθημα ότι ο σεισμός τελείωσε μπήκαν όλοι σε μια γραμμή για να βγούμε ασφαλείς από το Νηπιαγωγείο μας.
Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημερωση-άσκηση σεισμού
100 δραστηριότητες για παιδιά (αντί για τηλεόραση και οθόνες)
Μου άρεσε πολύ το άρθρο και το κρατάω για κάθε χρήση.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 100 δραστηριότητες για παιδιά (αντί για τηλεόραση και οθόνες)
Εργ. Δεξιοτήτων 2ο
Υπογράψαμε το συμβόλαιο της ομάδας και αποφασίσαμε ποιες θα είναι οι συνέπειες της μη τήρησής τους.
Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργ. Δεξιοτήτων 2ο
Το δέντρο της ομάδας μας
«Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο»
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και ΕυθύνηΣυμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
Τα χρώματα του φθινοπώρου, η χαρά της δημιουργίας ,η ατομική δουλειά, η συνεργασία ,η ομαδική προσπάθεια και ένα δέντρο που μας ένωσε και μας έδωσε την πρώτη μας συνεργατική εργασία.
Κάπως έτσι , ολοκληρώθηκε το πρώτο Εργαστήριο Δεξιοτήτων και έχουμε το αποτέλεσμα της συνεργασίας μας.
Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το δέντρο της ομάδας μας