Το 4ο Εργαστήριο Δραστηριοτήτων Εκπαίδευσης Οδικής Ασφάλειας για το Νηπιαγωγείο έχει τίτλο «ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ». Στόχος του Εργαστηρίου αυτού είναι να τα παιδιά να έρθουν σε επαφή και να κατανοήσουν έννοιες, όπως ειδικό καθισματάκι, ζώνη ασφάλειας, αερόσακος κ.τ.λ., να μάθουν να τα αναγνωρίζουν ως αντικείμενα, να αναγνωρίσουν τη σπουδαιότητα του καθενός για την ασφάλειά τους ως επιβάτες και να ευαισθητοποιηθούν στην απαραίτητη χρήση τους στο αυτοκίνητο.
Μας δίνετε έτσι η ευκαιρία να παίξουμε ένα ακόμη μικρό παιχνίδι ρόλων. Τοποθετούμε στο κέντρο της αίθουσας πέντε καρέκλες σε διάταξη καθισμάτων αυτοκινήτου: 2 μπροστά (η μία δίπλα στην άλλη) και τρεις πίσω και ζητάμε από τα παιδιά να καθίσουν στις καρέκλες-καθίσματα αυτοκινήτου και να αναπαραστήσουν θεατρικά τη χρήση της ζώνης στο αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα, τους ζητείται να παραστήσουν τους επιβάτες που φορούν τη ζώνη ασφάλειας και κινούνται με αυτή σε υποτιθέμενη ομαλή πορεία του αυτοκινήτου, σε υποτιθέμενο φρενάρισμα και σε υποτιθέμενο τρακάρισμα. Στο τέλος της βιωματικής δραστηριότητας οι συμμετέχοντες μαθητές μας διηγήθηκαν πώς ένιωσαν.

Στη συνέχεια γνωρίσαμε τις λέξεις πεζόδρομος, ποδηλατόδρομος, αυτοκινητόδρομος.
Τις συγκρίναμε ,τις ζωγραφίσαμε και παίξαμε πολλά παιχνίδια.

Μάθαμε ποια οχήματα έχουν προτεραιότητα στο δρόμο και γιατί:

Ολοκληρώνοντας, αποφασίσαμε στην ολομέλεια της ομάδα,ς να ενώσουμε τις ατομικές μας εργασίες και ζωγραφιές και να φτιάξουμε στο ταμπλό μας μια αφίσα που θα έχει ως θέμα την ιδανική εικόνα των δρόμων, με μεγάλα πεζοδρόμια, διαβάσεις πεζών και χώρο για ποδηλατόδρομο.

