-
xpabo σχολίασε το άρθρο Γρίφος Νο 7 – Η Μάχη, στον ιστότοπο 19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ) πριν από 1 έτος, 2 μήνες
Συγχαρητήρια, είμαι περήφανος για σας!
-
xpabo σχολίασε το άρθρο ΓΙΟΡΤΗ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940, στον ιστότοπο 19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ) πριν από 1 έτος, 3 μήνες
19 forever!
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ΕΚΠ 62) ΤΟΥ ΕΑΠ: Η περίπτωση του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας. Μια ανάλυση με όρους της Διοίκησης Εκπαιδευτικών Μονάδων, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 2 έτη, 3 μήνες
Η εργασία που έγινε το 2009-2010 αφορά το 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας. Η προσέγγιση που χρησιμοποιήθηκε έγινε με όρους Διοίκησης. Το 132 είναι ένα κολό παράδειγμα για όλα τα σχολεία και όχι μόνο τα […]
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ΕΚΠ 62) ΤΟΥ ΕΑΠ: H Aλληλεξάρτηση των Παραγόντων που Συντελούν σε Αποτελεσματική Εφαρμογή Εκπαιδευτικών Καινοτομιών, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 2 έτη, 3 μήνες
Η εργασία που έγινε το 2009-2010 αφορά τους 8 οδηγούς του Fullan.. Από τις πιο ενδιαφέρουσες αναλύσεις του. Δείτε την εργασία εδώ
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ΕΚΠ 62) ΤΟΥ ΕΑΠ: Το καναρινί ποδήλατο, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 2 έτη, 3 μήνες
Η εργασία που έγινε το 2009-2010 αφορά τις αδυναμίες των ατομικών εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών. Δείτε την εργασία εδώ
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 2 έτη, 5 μήνες
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 2 έτη, 9 μήνες
«Σειρά αναλύσεων που ακολουθούν σε διαδοχικές συνέχειες και θεμελιώνεται στην αφετηριακή παραδοχή ότι ή βία στο σχολείο είναι ένα φαινόμενο που μπορεί να κατανοηθεί πληρέστερα ως στοιχείο του ευρύτερου κοινωνικού […]
-
xpabo σχολίασε το άρθρο Γρίφος Νο 7 – Η Μάχη, στον ιστότοπο 19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ) πριν από 2 έτη, 9 μήνες
Ο Θ.Ν. επέστρεψε!
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Μια απάντηση στο πρόβλημα της διδασκαλίας, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 4 έτη, 2 μήνες
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Βίντεο για το ΠΣΔ, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 4 έτη, 5 μήνες
Στο ιστολόγιο 19ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και στην κατηγορία ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΠΣΔ μπορείτε να βρείτε σειρά βίντεο που δημιουργήθηκαν για το σκοπό αυτό
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Professional Learning Communities, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 4 έτη, 5 μήνες
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Το καρότο και το μαστίγιο είναι ο λάθος τρόπος για να παρακινηθούν οι εκπαιδευτικοί, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 4 έτη, 8 μήνες
Αν ο σκοπός της αξιολόγησης στην εκπαίδευση είναι να εντοπίσει τους μη ικανούς δάσκαλους και να αμειφθούν οι καλύτεροι τότε όπως λέει ο Fullan είναι σαν να προσπαθείς για να διώξεις τα ζιζάνια να βάζεις φωτιά σε όλο το χωράφι.
Διαβάστε το άρθρο του συγγραφέα παρακάτω και τους 8 Οδηγούς για την Αλλαγή που προτείνει ο ίδιος:Education
Carrots and sticks are wrong way to motivate teachers
MICHAEL FULLAN
Contributed to The Globe and MailPublished Tuesday, May. 13 2014, 7:00 AM EDT
Last updated Tuesday, May. 13 2014, 11:48 AM EDT
When education task forces are formed to address the question of improving the teaching profession it seems that they are required to take a superficiality pill. They then focus almost exclusively on human capital in order to improve (or remove) each and every teacher, one by one. The Alberta Task Force, with its 25 recommendations, is no exception. It is not that the recommendations have no merit; they just entirely miss the point.
You don’t develop a profession or an organization by focusing on sticks and carrots aimed at individuals. All high-performing entities develop the group to focus collectively and relentlessly on quality work linked to high expectations and standards. If you don’t base policies and strategies on purposeful group impact you inevitably end up with low yield results along with gross distractions.
Take the recommendation that has drawn the most press, implementing a process that would require teachers to be assessed to maintain their certification. Of course the intent is to get rid of incompetent teachers, but the action is akin to scorching the lawn to get rid of weeds. Try doing the math. There are not enough hours in the day to do all this work that has little chance of being effective anyway, and diverts principals from doing things that have much higher impact. What starts out as a reasonable goal (identify weak teachers and reward good ones) ends up becoming an overbearing, odious task. This micromanagement madness creates a massive bureaucracy that has zero chance of working, which is precisely the track record of its impact in other political systems that have tried it.
Similar developments currently underway in the U.S. are ruining the principalship, as I write in my book The Principal. There is an alternative. Focus, deliberatively and specifically, on the Professional Capital of Teachers – not just the individual human capital of bright and skilled people (that too), but especially social capital (the quality of the group, or how people effectively work together), and decisional capital (the capacity, over time, to develop and make expert decisions individually and collectively that benefit all your students).
We can take some of the ideas in the task force but we need to re-constitute them with an entirely different philosophy. The elements include:
1. High standards for teachers and school leaders which top-performing countries like Singapore, Finland and, yes, Canada, already have.
2. Transparent practice and monitoring of progress.
3. A growth oriented culture geared to the integration of professional standards and school goals.
4. Strategies for teachers to work together and for schools, and districts to learn from each other.
5. New opportunities for the more effective teachers to play leadership roles.
6. Learning partnerships between and among students and teachers aimed at deeper goals (such as the three Es in Alberta’s Inspiring Education – Engaged thinker, Ethical Citizen, Entrepreneurial spirit)
7. Alliances between the teaching profession and the community including parents, families and businesses.
8. Merging internal (within the group), and external accountability aimed at the very small number of teachers who don’t develop under the above conditions.
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Γνωσιακή Μαθητεία (Cognitive Apprenticeship), στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 4 έτη, 8 μήνες
Διπλωματική του ΠΜΣ του ΠΤΔΕ του ΑΠΘ στις Επιστήμες της Αγωγής, στην Κατεύθυνση:
Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνονολογίες
Πατήστε εδώ για να την δείτε Cognitive Apprenticeship , εδώ για τον
Πίνακα1 και εδώ για την Παρουσίαση -
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Προβλητικές τεχνικές έρευνας (Projective Techniques), στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 4 έτη, 11 μήνες
Ένας εναλλακτικός τρόπος έρευνας. Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο:projective techniques Πατήστε εδώ για να δείτε την παρουσίαση: ProjectiveTechniques Πατήσε εδώ για να δείτε μια εργασία που χρησιμοποιεί τις τεχνικές αυτές: Multicultural society
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Αρχική, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 5 έτη
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Κοινωνικές ανισότητες στην εκπαίδευση, στο ιστότοπο 19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ) πριν από 5 έτη
Το άρθρο υπάρχει στο σύνδεσμο «Κλειδιά και αντικλείδια».Πιθανότατα όμως να μην έχει «ανακαλυφθεί» γι αυτό το παραθέτω και εδώ απ’ ευθείας: http://kleidiakaiantikleidia.net/book21/book21.pdf
Το σχόλιο μου: Όσο […] -
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Φωτογραφίες από το εναρκτήριο πάρτυ First Lego League ( FLL ), στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 5 έτη
-
xpabo σχολίασε το άρθρο Γρίφος Νο 4 – Το μυρμήγκι, στον ιστότοπο 19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ) πριν από 5 έτη, 9 μήνες
Το καλό το παληκάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι
-
Ο/Η xpabo ανάρτησε το άρθρο, Σύγκριση των δυσκολιών που συναντούν στο Ελληνικό σχολείο και των προσπαθειών που καταβάλουν δύο τύποι μαθητών: Ο αλλοδαπός-αλλόγλωσσος και ο μαθητής με μητρική γλώσσα μια διάλεκτο διαφορετική της εθνικής, στο ιστότοπο xpabo's blog πριν από 6 έτη, 1 μήνας
Εισαγωγή Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια έντονη αλλαγή του μαθητικού πληθυσμού στην Ελλάδα, με την είσοδο στο σχολείο μαθητών που είναι παιδιά προσφύγων και μεταναστών. Η παρουσία των παιδιών αυτών, αλλά και η ενεργοποίηση ευρωπαϊκών διαδικασιών, ήρθε να «ταράξει τα νερά» της φαντασιακής ομοιογένειας του ελληνικού σχολείου, που διακατείχε μέχρι πρόσφατα την ελληνική κοινωνία. Έγινε λοιπόν […]
- Φόρτωσε Περισσότερα