• [youtube yS54FMM-8Oo]
    [youtube Eb_oHi-7A4Y]

  • Σήμερα , το θέμα της συζήτησής μας εστιάστηκε στην επέτειο του Πολυτεχνείου, που πλησιάζει.
    Τα παιδιά έδειχναν να εντυπωσιάζονται ακούγοντας την ιστορία του Πολυτεχνείου, η οποία συνοδεύτηκε από αρκετό φωτογραφικό υλικό της εποχής. Έπειτα, είδαμε ένα ενδιαφέρον βίντεο , το οποίο σχολιάσαμε τόσο κατά την διάρκεια , όσο και με την ολοκλήρωσή του.
    [youtube guseATYZKRU]
    Έννοιες όπως ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ , ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ , ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , έννοιες δύσκολες είχαν σήμερα την τιμητική τους.
    Έπειτα , ασχοληθήκαμε με την έννοια της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και εμπλακήκαμε σε κάποιες γλωσσικές δραστηριότητες :



  • Σήμερα στην παρέα μας , η συζήτησή μας εστιάστηκε στον Μαραθώνιο δρόμο.

    Πολλά από τα παιδιά μας είχαν παρακολουθήσει ζωντανά τον Μαραθώνιο , ενώ αρκετά από αυτά έτρεξαν και κέρδισαν και μετάλλιο , όπως ο Διονύσης μας που το έφερε να μας το δείξει!
    Έπειτα , τα παιδιά μας ρωτήθηκαν για την σημασία του Μαραθωνίου δρόμου. Η απάντηση άγνωστη … οπότε η νηπιαγωγός ανέλαβε να εξηγήσει στα παιδιά πως ο αγώνας ονομάζεται έτσι από την ιστορική διαδρομή του Έλληνα στρατιώτη Φειδιππίδη που μετά τη μάχη του Μαραθώνα (490 π.χ)  έτρεξε από το πεδίο της μάχης στην Αθήνα, για να μεταφέρει το χαρμόσυνο νέο της νίκης των Ελλήνων. Επίσης, ο Βαγγέλης έσπευσε να μας ενημερώσει για την δυναμική των Περσών έναντι των Ελλήνων , από άποψη μεγέθους. Αυτή η όμορφη παρατήρηση στάθηκε αφορμή για να παρακολουθήσουμε ένα ενδιαφέρον βίντεο , στο οποίο μεταξύ άλλων ,  απεικονίζεται το μεγάλο μέγεθος των στρατιωτών των Περσών έναντι των Ελλήνων.
    [youtube lTMYQVhf5Fo]
    Έπειτα είδαμε το άγαλμα του στρατηγού Μιλτιάδη και το γλυπτό του Φειδιπίδη που βρίσκονται στην περιοχή του Μαραθώνα.
    Και ευκαιρία για ένα παζλ:


  • Σε επόμενη δραστηριότητα , οι μαθητές μας ρωτήθηκαν αν θέλουν να κάνουμε ανακύκλωση και στην τάξη μας …
    Η απάντηση θετική!!!
    «Ναι , αλλά πού θα πετάμε τα σκουπίδια και πού την ανακύκλωση
    Πολύ σύντομα , η λύση βρίσκεται και οι κάδοι μας ετοιμάζονται:

    H Λίλα και η Κωνσταντίνα μας στον ρόλο γραφέα φτιάχνουν τις ταμπέλες – όπως μπορούν -.

    Σε επόμενη φάση συζητήσαμε για το τί θα πετάμε στον κάδο της ανακύκλωσης και με ποιό τρόπο. Τέλος , είδαμε ένα ωραίο βίντεο που μοιραζόμαστε μαζί σας:
    [youtube jUXWKk3JLCU]
    Βλέποντας το παραπάνω βίντεο , τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν το φορτηγό της ανακύκλωσης και με τον τρόπο αυτό λύθηκε μία από τις απορίες μας που είχε τεθεί κατά την γραφική απεικόνιση του ήλιου με τίτλο «Τί ΔΕΝ ξέρουμε για την Ανακύκλωση». Μάλιστα , αναζητήσαμε στο Google και σχετικές φωτογραφίες και εκτυπώσαμε μία!
    Κι ένα φύλλο εργασίας , όπου τα παιδιά ζωγράφισαν στο πάνω μέρος του χαρτιού τον μπλε κάδο και στο κάτω μέρος τον πράσινο , αφού πρώτα τους είδαμε από κοντά.

  • Στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης , θα τρέξουμε φέτος ένα τριμηνιαίο πρόγραμμα για την Ανακύκλωση … κι επειδή καθημερινά στοιβάζονται πολλά σκουπίδια και μη – στον κάδο μας , σηκώνουμε μανίκια και ξεκινάμε …
    Το ερέθισμα ή μάλλον η αφορμή για την έναρξη του προγράμματος :
    H παρουσίαση και ανάγνωση του παραμυθιού
    «Στων σκουπιδιών τη γειτονιά, έναν καιρό και μια φορά…«(εκδόσεις Ρώσση).
    Αμέσως μετά συζητήσαμε το περιεχόμενο του βιβλίου και αναζητήσαμε τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μικρών μας μαθητών σχετικά με το θέμα.
    Τί ξέρουμε , λοιπόν για την Ανακύκλωση;
    H ανακύκλωση έχει ένα βελάκι προς τα εδώ κι ένα προς τα εκεί ΔΙΟΝΥΣΗΣ
    Στον κάδο της ανακύκλωσης πετάμε πλαστικά μπουκάλια ΓΡΗΓΟΡΗΣ
    Αν βάλουμε πράγματα μέσα στην ανακύκλωση θα τα πάρει ένα σκουπιδιάρικο και θα τα πάει σ’ ένα εργοστάσιο και θα τα κάνουνε καινούρια ΝΙΚ
    Στον κάδο της ανακύκλωσης πετάμε χαρτιά ΛΥΔΙΑ
    Στον κάδο της ανακύκλωσης πετάμε κουτιά από παππούτσια ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
    Τί ΔΕΝ ξέρουμε για την Ανακύκλωση;
    Τί χρώμα έχει το σκουπιδιάρικο της ανακύκλωσης; ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
    Τί πετάμε στον γκρι κάδο; ΛΙΛΑ
    Στο γκρι κάδο πετάμε μπλούζες; ΓΡΗΓΟΡΗΣ
    Υπάρχει και κίτρινος κάδος; Τί πετάμε εκεί; ΓΙΩΡΓΟΣ Λ.
    Σιγά-σιγά , αποστολή μας θα είναι η επίλυση των παραπάνω αποριών …
    Συνεχίζεται …


  • Το χθεσινό ελεύθερο παιχνίδι στην αυλή επεφύλασσε εκπλήξεις
    Ο Γρηγόρης , ο Γιώργος Λ. και η Αγγελική χρησιμοποίησαν τα τουβλάκια – που μέχρι τώρα χρησίμευαν για την κατασκευή διαδρομών – για να […]

  • Σήμερα , πραγματοποιήθηκε η επίσκεψή μας στο «Κέντρο της Γης» , ένα όμορφο Περιβαλλοντικό Πάρκο. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν σ’ ένα φιλόξενο χώρο και φαίνεται να το απόλαυσαν πολύ!
    Επιστρέφοντας στην τάξη μοιραστήκαμε τις εντυπώσεις μας. Να κάποιες από αυτές:

    1. Μου άρεσε όταν είδαμε τα άλογα και όταν καθόμασταν πάνω σε άχυρο ΛΙΛΑ
    2. Μου άρεσε που ξεμπερδεύαμε το καλαμπόκι και τα φασόλια , μαύρα και άσπρα ΓΡΗΓΟΡΗΣ
    3. Μου άρεσε το γαϊδούρι και τα άλογα ΙΩΑΝΝΑ Σ.
    4. Μου άρεσε όταν είδαμε τα άλογα ΚΥΡΙΑΚΟΣ
    5. Μου άρεσε όταν μάθαμε για τους καρπούς ΙΩΑΝΝΑ Κ
    6. Μου άρεσε όταν φτιάξαμε ένα δέντρο και κολλήσαμε φακές ΜΥΡΤΩ
    7. Μου άρεσε όταν είδαμε τα λουλούδια , ήταν μωβ και άλλα χρώματα ΛΥΔΙΑ
    8. Μου άρεσε όταν είδαμε τις κολοκύθες ΝΙΚ
    9. Μου άρεσε όταν πήραμε το πινέλο και φτιάξαμε δέντρο ΒΑΣΙΛΗΣ
    10. Μου άρεσαν τα άλογα ΓΙΩΡΓΟΣ Λ.
    11. Μου άρεσε όταν ήμουν μέσα στο πούλμαν και ήμουν ψηλά και έβλεπα τη βροχή ΠΑΥΛΟΣ
    12. Μου άρεσε που είδα γραμμές τρένου ΔΙΟΝΥΣΗΣ
    13. Μου άρεσαν τα άλογα και όταν είδαμε το τρένο και τις γραμμές  ΖΩΗΣ
    14. Μου άρεσε όταν είδα το τρένο και τις ράγες και τα άλογα ΑΓΓΕΛΙΚΗ
    15. Μου άρεσαν τα άλογα και τα λουλούδια … και που μάθαμε για τους σπόρους ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
    16. Μου άρεσε οταν είδα το γαϊδαρο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    17. Μου άρεσε οταν έβρεχε ΒΑΓΓΕΛΗΣ
    18. Όταν είδα τα άλογα ΑΡΙΣΤΕΑ

    Σ’ ένα δεύτερο επίπεδο, ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας.

  • Αγαπητοί γονείς,
    θα θέλαμε να μας προμηθεύσετε μ’ ένα μεγάλο πλαστικό μπουκάλι (π.χ. από γάλα ΟΛΥΜΠΟΣ) , καθώς και 4 φελλούς, για την υλοποίηση κατασκευής για την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ (31 Οκτωβρίου).
    Σας […]

  • Η εβδομάδα αυτή αφιερώθηκε στον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου.
    Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την ιστορία μας μέσα από φωτογραφικό υλικό , ενώ γνωρίσαμε και τον ζωγράφο του ’40 , τον Αλέξανδρο […]

  • Η Δήμητρα και η Ιωάννα Σ. στον χώρο των κατασκευών μας εντυπωσιάζουν …

    Τίτλος κατασκευής: Ο γάμος

    Η νύφη και ο γαμπρός
    Μπράβο σας κορίτσια!!!

  • Το νηπιαγωγείο μας ευχαριστεί πολύ την εταιρεία DESYLLAS GAMES, καθώς και την οικογένεια του Γρηγόρη που διαμεσολάβησε , για την δωρεά επιτραπέζιων παιχνιδιών.
    http://www.desyllasgames.gr/
    Να στε καλά!!!

    Ο Γρηγόρης παρουσιάζει τα παιχνίδια στους συμμαθητές του…

  • Την εβδομάδα που διανύουμε , συζητήθηκε στην ολομέλεια της τάξης , η παροχή βοήθειας από τα παιδιά προς την κυρία , λόγω του μεγάλου αριθμού μαθητών στην τάξη.
    Τί θα λέγατε , να είχαμε καθημερινά έναν βοηθό; Νηπιαγωγός
    Η απάντηση θετική!
    Ναι, αλλά ποιός θα είναι βοηθός μας αύριο;
    Τα παιδιά σηκώνουν τα χέρια , φωνάζοντας «εγώ , εγώ κυρία …»
    Η νηπιαγωγός παρεμβαίνει λέγοντας «Καταλαβαίνω οτι όλοι σας θέλετε να γίνετε βοηθοί , αλλά μήπως θα μπορούσατε να βρείτε έναν πιο δίκαιο τρόπο για να επιλέγουμε το βοηθό;»
    Μετά από αρκετή συζήτηση , η ομάδα καταλήγει να αξιοποιήσει ένα βάζο που είχε φέρει ο Παναγιώτης μας. Θα γράψουμε, λοιπόν , το όνομά μας σ’ ένα χαρτάκι , μετά θα βάλουμε τα χαρτάκια στο βάζο , θα το κουνάμε κάθε φορά δυνατά για να ανακατεύονται τα ονόματα και θα το ανοίγουμε για να επιλέξουμε τον βοηθό.

    Ο βοηθός θα έχει πολλές αρμοδιότητες και θα βοηθά την κυρία υπενθυμίζοντας στα παιδιά τους κανόνες της τάξης. Επίσης , την ημέρα αυτή ο βοηθός , θα φέρνει από το σπίτι του φωτογραφίες της οικογένειάς του ή από κάποια δραστηριότητά του κ.α. ενώ θα μπορεί να μας φέρει και το αγαπημένο του βιβλίο ή παιχνίδι για να μας το παρουσιάσει… Έτσι, την ημέρα εκείνη ο βοηθός θα είναι πολύ σημαντικό πρόσωπο και η ομάδα θα έχει την ευκαιρία να τον γνωρίσει καλύτερα.
    Στόχος: Ανάπτυξη Αυτοεκτίμησης / Αυτοπεποίθησης
    Σας αναρτάμε ένα δείγμα των όσων έχουν γίνει ως τώρα:

    Οι φιλοφρονήσεις μας για τον βοηθό και οι ζωγραφιές μας γι’ αυτόν. Εδώ για την Ιωάννα Κ.!
    (Εμπλουτισμός λεξιλογίου ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΗ)

    Το σπίτι των βοηθών , όπου φιλοξενούνται τα όσα φέρνουν από το σπίτι. Εδώ το σπίτι της Κωνσταντίνας

    Το σπίτι του Παύλου

    H Ιωάννα μας παρουσιάζει το βιβλίο που έφερε!

  • Την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014 , θα επισκεφτούμε το Περιβαλλοντικό Πάρκο «Κέντρο της γης«, για την παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος.
    Σ’ένα πρώτο επίπεδο , στα πλαίσια της προετοιμασίας μας για τον χώρο της επίσκεψής μας ( ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ) επισκεφτήκαμε την ιστοσελίδα του εν λόγω πάρκου και αντλήσαμε διάφορες πληροφορίες.
    http://www.centeroftheearth.gr/


  •  Η καρδιά της Κωνσταντίνας
    (Η σημερινή μας βοηθός , η Κωνσταντίνα μας , έκανε την παρούσα δημοσίευση)

  • Το δέντρο της Ιωάννας 

    Ένα σπίτι
    (Η δημοσίευση έγινε από την Ιωάννα μας)

  • Φόρτωσε Περισσότερα
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων