-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Κλίση θηλυκών ουσιαστικών σε -η., στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 1 μήνας, 2 εβδομάδες
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Ελεύθερη πρόσβαση στην e-class του Τμήματος Ένταξης 41ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών., στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 11 μήνες, 2 εβδομάδες
Λόγω της έκτακτης ανάγκης για προσφορά υλικού για εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, προσφέρω ελεύθερα το υλικό που έχω
δημιουργήσει και χρησιμοποιώ στην καθημερινή διδακτική πράξη.
Πατώντας τους παρακάτω […] -
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, The Road (from Heraklion) to Maranello., στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 2 έτη, 12 μήνες
Δεκαπέντε τυχεροί φίλοι της Ferrari έζησαν πριν από λίγες ημέρες το όνειρο παρακολουθώντας από κοντά τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου της Formula 1.
H Ιταλοί «έτρεξαν» έναν διαγωνισμό όπου ζητούσε από τον […]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, To ηλιακό ρολόι στον Εθνικό Κήπο., στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 4 έτη, 9 μήνες
[youtube Q1yUOl5cZfA]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Heraklion, Where the thread of history begins, στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 5 έτη, 4 μήνες
[vimeo 107907447]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Γνωρίζω τους ήρωες της Επανάστασης του 1821., στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 5 έτη, 11 μήνες
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Αρχαιολογικός χώρος πλατείας Δημαρχείου (Κοτζιά). , στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη
Με αφορμή την κατασκευή υπόγειου σταθμού αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε από το 1985 έως το 1988 μεγάλη ανασκαφική έρευνα στην πλατεία Δημαρχείου , σε έκταση 7.000 τμ .Δείτε στο παρακάτω video που δημιούργησα , πως […]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Εικονική περιήγηση στο σπήλαιο Λασκώ (γαλλ. Grotte de Lascaux), στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 1 μήνας
Το σπήλαιο Λασκώ (γαλλ. Grotte de Lascaux) είναι ένα από τα πλέον σημαντικά σπήλαια με παλαιολιθικής εποχής τοιχογραφίες, ιδιαίτερα διακρινόμενες όχι μόνον ως προς τον αριθμό τους αλλά και ως προς την αισθητική […]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Φύλλο εργασίας για το κείμενο «Ο Μάγκας» από την 4η ενότητα της Ε’ τάξης., στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 1 μήνας
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το φύλλο εργασίας που δημιούργησα για τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών του τμήματος Ένταξης.
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, «Χωρίς φως».Υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία του γράμματος « Φ φ » με χρήση ΤΠΕ, στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 1 μήνας
Σχημάτισε το παζλ για να βρεις την εικόνα που αρχίζει από « Φ φ » .
Βρες τις λέξεις που έχουν « Φ φ » .
<a href="http://www.jele.gr/activity/a/language/glossa024.swf" […]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Φύλλα εργασίας για τη διαφοροπoιημένη διδασκαλία κειμένων της 4ης ενότητας στο μάθημα της γλώσσας Δ’ τάξης, στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 1 μήνας
Για τις ανάγκες των μαθητών του τμήματος ένταξης που υπηρετώ , δημιούργησα τα παρακάτω τα φύλλα εργασίας προσαρμοσμένα στις μαθησιακές τους ανάγκες .
Στόχοι των φύλλων εργασίας.
Εξάσκηση της αναγνωστικής […]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών., στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 5 μήνες
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επικαιροποιεί τις αποφάσεις του για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και σας καλεί να ενημερώσετε γι’ αυτό τους συναδέλφους των σχολείων σας.
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Θα το χάσουμε το τραίνο της Ψηφιακής Τεχνολογίας στο σχολείο;, στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 5 μήνες
Κάποιος είπε κάποτε ότι ο Ιονέσκο (πατριάρχης του λεγομένου «θεάτρου του παραλόγου») στην Ελλάδα θα ήταν άνεργος, γιατί όλη η Ελλάδα κυριαρχείται από το παράλογο. Ορίστε ακόμη ένα δείγμα για την ενίσχυση αυτής της διαπίστωσης: πώς κινδυνεύουμε να «χάσουμε» το τραίνο της ψηφιακής τεχνολογίας στο σχολείο.
Κυκλοφορούν, εδώ και λίγες μέρες, έντονες φήμες ότι το Υπουργείο Παιδείας θέλει να σταματήσει το λεγόμενο Β’ Επίπεδο Επιμόρφωσης στην Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), ένα καταξιωμένο στη συνείδηση των εκπαιδευτικών πρόγραμμα Eπιμόρφωσης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο είναι από τα πλέον πετυχημένα έργα Επιμόρφωσης ΤΠΕ στην Ελλάδα, και διεθνώς.
Γιατί όμως θεωρείται πετυχημένο, τι το «κάνει» πετυχημένο; Ένα άρθρο σε κάποιο site, όπως αυτό που διαβάζετε; Προφανώς όχι!
Στη συνέχεια, θα επιχειρήσουμε να δώσουμε μερικά στοιχεία, τα οποία τεκμηριώνουν, κατά τη γνώμη μας, τη σημαντική επιτυχία του προγράμματος αυτού και την αναγκαιότητα συνέχισής του.
Για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου πατήστε , εδώ.
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Σχεδιάζεται η κατάργηση της Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου στις Τ.Π.Ε.;, στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 5 μήνες
Σύμφωνα με το Σύλλογο Επιμορφωτών Σ.ΕΠ.-ΤΠΕ@Ε, ο οποίος επικαλείται πληροφορίες που προέρχονται από το υπουργείο Παιδείας, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ /Ι.Τ.Υ.Ε. εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο της διακοπής (κατάργησης) του προγράμματος: «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη», που υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013) με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.
Συγκεκριμένα σχεδιάζεται η κατάργηση τόσο του παραδοσιακού μοντέλου (δια ζώσης συνεδρίες σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης) όσο και του μοντέλου της μεικτής μάθησης για απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές (επιμόρφωση Β επιπέδου ΤΠΕ, διάρκειας 96 διδακτικών ωρών).
Για περισσότερα πατήστε , εδώ.
Αν συμφωνείτε , μπορείτε να υπογράψτε ηλεκτρονικά την επιστολή διαμαρτυρίας στο
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Newsletter με τα νέα για την “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” , στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 9 μήνες
Κυκλοφόρησε το newsletter με τα νέα για την “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” του δεύτερου διμήνου για το 2014.
Επίσης, μπορείτε να αναγνώσετε το http://internet-safety.sch.gr/2014b/ από το smartphone σας ή να το […]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Η Γη σε «ζωντανή μετάδοση» από το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 10 μήνες
Με τη βοήθεια τεσσάρων καμερών, η ΝΑΣΑ δίνει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη του ίντερνετ να δει τη Γη σαν να βρισκόταν ο ίδιος στον Διεθνή διαστημικό Σταθμό (ISS). Το HD βίντεο «ανεβαίνει» απευθείας στο «κανάλι» της αμερικανικής διαστημικής υπηρεσίας στο Ustream, ενώ εναλλακτικά μπορεί κανείς να επισκεφθεί και την ιστοσελίδα που δημιούργησε γι’ αυτό τον σκοπό η ΝΑΣΑ.
Οι τέσσερις κάμερες είναι εμπορικά μοντέλα και έχουν εγκατασταθεί στο εξωτερικό του Columbus, του ευρωπαϊκού τμήματος του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού, στα πλαίσια του πειράματος High Definition Earth Viewing (HDEV). Στόχος του πειράματος είναι να δοκιμασθούν σε πραγματικές συνθήκες μέχρι τον Οκτώβριο του 2015, ώστε οι τεχνικοί της υπηρεσίας να ελέγξουν ποια από αυτά είναι αρκετά ανθεκτικά, για να συμπεριληφθούν σε μελλοντικές διαστημικές αποστολές.
Το βίντεο αποτυπώνει την εντυπωσιακή θέα του πλανήτη από το διάστημα, όσην ώρα ο ISS βρίσκεται στην πλευρά της Γης που φωτίζεται εκείνη τη στιγμή από τον ήλιο. Η εικόνα δεν συνοδεύεται από ήχο, ώστε να προσθέσει κανείς το σάουντρακ της επιλογής του, όπως γράφει χαρακτηριστικά η ΝΑΣΑ.
Επειδή η εικόνα «μαυρίζει» όταν ο διαστημικός σταθμός περνά από τη σκοτεινή πλευρά του πλανήτη, η ΝΑΣΑ έχει προσθέσει στην ιστοσελίδα της ένα διαδραστικό χάρτη που δείχνει ανά πάσα στιγμή τη θέση του ISS, στον οποίο φαίνεται αν βρίσκεται πάνω από το φωτεινό ή σκοτεινό ημισφαίριο.
Όταν το βίντεο καλύπτεται από γκρι χρώμα, αυτό σημαίνει είτε πως η ΝΑΣΑ αλλάζει τη μετάδοση σε μια διαφορετική κάμερα, είτε πως έχει χαθεί πρόσκαιρα η επικοινωνία με τον ISS. Σε αυτή την περίπτωση, όσοι δεν μπορούν να περιμένουν μπορούν να δουν μερικά από τα βιντεοσκοπημένα αποσπάσματα που υπάρχουν στο κανάλι της διαστημικής υπηρεσίας.
Παρόλο που το πείραμα ξεκίνησε επίσημα από τις 2 Μαΐου, λόγω ενός τεχνικού προβλήματος τις πρώτες ημέρες η αναμετάδοση διακοπτόταν για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Εδώ και περίπου ένα 24ωρο, ωστόσο, φαίνεται πως έχει αποκατασταθεί η βλάβη, αφού το κανάλι λειτουργεί σε γενικές γραμμές κανονικά. Μάλιστα, μέχρι αυτή τη στιγμή οι προβολές του έχουν ξεπεράσει τα 7,9 εκατομμύρια.ΠΗΓΗ: kathimerini.gr/
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Eισαγωγή γραφήματος στο Εxcel, στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 6 έτη, 12 μήνες
[youtube e4RwKOAcmsM]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, Aποθήκευση εγγράφων στο Google Drive., στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 7 έτη
Δείτε στην παρακάτω παρουσίαση τη διαδικασία που ακολουθούμε για ν’αποθηκεύσουμε και να διαμοιράσουμε ένα έγγραφο στο Google Drive .
[slideboom id=941428&w=425&h=370]
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, «Για τ’αγγελάκια τ’ουρανού». Άσκηση συμπλήρωσης κενών., στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 7 έτη
-
Ο/Η ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ανάρτησε το άρθρο, «O θείος Παύλος».Δραστηριότητες με αντιστοιχίσεις στο αυ=αβ και αυ=αφ. , στο ιστότοπο Εφαρμογή των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο πριν από 7 έτη
- Φόρτωσε Περισσότερα