• ΜικρογραφίαΛόγω των ημερών το τμήμα μας δέχτηκε την πρόσκληση από το πρώτο ειδικό σχολείο Ρόδου να πλάσει από κοινού πασχαλινά κουλουράκια. Με βήμα γοργό κι αφού ετοιμάσαμε πασχαλινές δημιουργίες για να τις χαρίσουμε στα […]

  • ΜικρογραφίαΣτα πλαίσια του εορτασμού της Ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου η Τρίτη τάξη πραγματοποίησε μια βιωματική γιορτή. Οι τάξεις φιλοξένησαν από ένα διαφορετικό θέμα σχετικό με τη γιορτή. Έτσι στη μια αίθουσα προβλήθηκε […]

  • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
    Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Έρευνας & Προώθησης Αυτοάμυνας- Αυτοπροστασίας μας προσκαλεί στην Ημερίδα για την ενημέρωση και αντιμετώπιση του νοσηρού φαινομένου της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ με τίτλο:

    « ΟΧΙ ΑΛΛΟ […]

  •  

    Τα Χριστούγεννα του 2014 τα γιορτάσαμε πολύ όμορφα! Φέτος, για πρώτη φορά, αντί για τον συνήθη εορτασμό των Χριστουγέννων στο Θέατρο του σχολείου, μαθητές, γονείς και δάσκαλοι συμμετείχαν σε ένα τετράωρο […]

  • Πάντα δημιουργική, Καλλιόπη μας, πάντα με διακρίσεις!

  • ΜικρογραφίαΗ Πέμπτη της δεύτερης εβδομάδας του Τριωδίου (Κρεατινής) ονομάζεται Τσικνοπέμπτη ή Τσικνοπέφτη, επειδή την ημέρα αυτή όλα τα σπίτια ψήνουν κρέας ή λειώνουν το λίπος από τα χοιρινά και ο μυρωδάτος καπνός (τσίκνα) […]

  • ΜικρογραφίαΑγαπητά μας παιδιά,

    Η νέα χρονιά έφτασε και μαζί με αυτήν ήρθε και η κυρά-Γρίπη που φέτος λένε ότι είναι πολύ φουριόζα και κάνει… αρμένικη βίζιτα, δηλαδή, άμα μας «πιάσει», κρατάει πολύ, σε πολλές περιπτώσεις […]

  • ΜικρογραφίαΤην Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2015 στις 10.00 το πρωί ο σύλλογος Τριάθλου «Απόλλων Ρόδου» σε συνεργασία με τον ΔΟΠΑΡ διοργανώνει λαϊκό αγώνα δρόμου για παιδιά και ενήλικες, κάνοντας τον γύρο της Μεσαιωνικής Τάφρου. […]

  • ΜικρογραφίαΗ Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας σας εύχονται ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα και μια Νέα Χρονιά γεμάτη Υγεία, Αγάπη, Χαρά και Δημιουργικότητα!

     

  • Πληροφορούμε τους αγαπητούς γονείς και μαθητές μας ότι προχτές, 10 Δεκεμβρίου 2014, έληξε το Α΄τρίμηνο του σχολικού έτους.  Η επίδοση των ελέγχων προόδου και η παιδαγωγική ενημέρωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, […]

  • ΜικρογραφίαΤο σχολείο μας συμμετέχει στην Ημερίδα για τη Σκολίωση που διοργανώνουν η Ορθοπαιδική Κλινική του Γ.Ν.Ν. Ρόδου και τη Β΄ Παιδοορθοπεδική Κλινική του Γ.Ν. Παίδων «η Αγία Σοφία» στις 13-14 Δεκεμβρίου 2014 στο […]

  • ΜικρογραφίαΕυχαριστούμε πολύ την οργάνωση «Μαμάδες στη Ρόδο» για την οργάνωση εθελοντικών προσφορών στα σχολεία σε μαθητές που οι οικογένειές τους δυσχεραίνονται οικονομικά. Πρόκειται πραγματικά για μια αξιέπαινη […]

  • ΜικρογραφίαΤην Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014 πραγματοποιήθηκε δοκιμαστική άσκηση προσομοίωσης σεισμού στα συστεγαζόμενα σχολεία της Ακαδημίας. Η δοκιμαστική προετοιμάστηκε βάσει του επικαιροποιημένου Σχεδίου Σεισμού για το […]

  • Η φθειρίαση (ψείρες στο κεφάλι) είναι ένα συχνό φαινόμενο στη ζωή των μικρών παιδιών που παρατηρείται με περιόδους έξαρσης και ύφεσης σε όλα τα σχολεία. Όλες οι κοινωνικοοικονομικές ομάδες μπορούν να προσληφθούν και η φθειρίαση δεν αποτελεί ένδειξη κακής υγιεινής. Η ψείρα δεν επηρεάζεται από το μήκος της τρίχας, το συχνό λούσιμο ή το χτένισμα. Παρά το γεγονός ότι η ψείρα της κεφαλής δεν θέτει σε κίνδυνο την υγεία του παιδιού και δεν είναι υπεύθυνη για τη διασπορά νοσημάτων, εν τούτοις ταλαιπωρεί τους μικρούς μαθητές και τις οικογένειές τους, γι΄αυτό και το πιο σημαντικό πράγμα είναι η πρόληψη και ο συχνός έλεγχος.
    Περισσότερα για το θέμα αυτό και τα ενδεικνυόμενα μέτρα προφύλαξης και αντιμετώπισης μπορείτε να διαβάσετε στο ακόλουθο έγγραφο του Υπουργείου Υγείας:
     

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

    ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ &

    ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ

    Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

    ΤΜΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

     
    Η φθειρίαση και η αντιμετώπισή της.
    Η μόλυνση με φθείρες της κεφαλής είναι σύνηθες γεγονός στους βρεφονηπιακούς σταθμούς και στα παιδιά σχολικής ηλικίας. Όλες οι κοινωνικοοικονομικές ομάδες μπορούν να προσβληθούν και η φθειρίαση δεν αποτελεί ένδειξη κακής υγιεινής. Η φθείρα δεν επηρεάζεται από το μήκος της τρίχας, το συχνό λούσιμο ή το χτένισμα. Η φθείρα της κεφαλής δε θέτει σε κίνδυνο την υγεία του παιδιού και δεν είναι υπεύθυνη για τη διασπορά νοσημάτων.

    Τρόπος μετάδοσης: Οι φθείρες δεν έχουν φτερά. Δεν πετούν ή πηδούν. Η μετάδοση από άνθρωπο σε άνθρωπο και όχι από ζώα, γίνεται με άμεση επαφή με τα μαλλιά προσβεβλημένων ατόμων ή πιθανό έμμεσα με επαφή με τα προσωπικά τους αντικείμενα όπως κτένες, βούρτσες, καπέλα, ρούχα ή μαξιλάρια.

    Κύκλος ζωής του παράσιτου: Το ώριμο θηλυκό, 1-2 ημέρες μετά τη γονιμοποίηση, γεννά ωάρια, που προσκολλώνται στερεά στις τρίχες, μέχρι 1 χιλιοστό από το δέρμα, δεδομένου ότι η θερμοκρασία του σώματος είναι απαραίτητη για την επώασή τους. Κυρίως προτιμάται η περιοχή πίσω από τα αυτιά και τη βάση του κρανίου. Η περίοδος επώασης από το στάδιο της κόνιδας μέχρι την εκκόλαψη των πρώτων νυμφών είναι 6-10 ημέρες. Οι ώριμες φθείρες, ικανές για αναπαραγωγή εμφανίζονται 1-2 εβδομάδες αργότερα. Ο χρόνος ζωής της είναι 1-3 μήνες και στη διάρκεια αυτή εναποθέτει περίπου 300 ωάρια. Η ώριμη φθείρα έχει μήκος 1-3 χιλιοστά και γκριζωπό χρώμα. Τρέφεται κάθε 3-6 ώρες, απομυζώντας αίμα από τον ξενιστή της. Κατά την απομύζηση ελευθερώνει τοξίνες στο δέρμα που, όταν ευαισθητοποιούν το άτομο, προκαλούν ποικίλου βαθμού κνησμό και επιμολύνσεις από το ξύσιμο.

    Η φθείρα της κεφαλής μπορεί να επιβιώσει 1-2 ημέρες μακριά από το τριχωτό της κεφαλής και τα αυγά της δεν μπορούν να εκκολαφθούν σε θερμοκρασίες μικρότερες από αυτές που αναπτύσσονται κοντά στο τριχωτό της κεφαλής.

    Αναγνώριση της μόλυνσης: Η διάγνωση στηρίζεται στην απομόνωση φθείρας ή στην παρουσία κόνιδας. Επειδή η φθείρα αποφεύγει το φως και συνήθως κινείται γρήγορα και κρύβεται αποτελεσματικά, είναι δύσκολο να απομονωθεί. Έχει βρεθεί ότι η πιθανότητα ανεύρεσης φθείρας, που υποδηλώνει και ενεργό παρασίτωση, είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερη όταν χρησιμοποιηθεί ειδική κτένα σε σχέση με την απλή επισκόπηση. Τα αυγά, οι νύμφες και οι φθείρες μπορούν να φανούν με γυμνό μάτι. Θα μπορούσε όμως να χρησιμοποιηθεί μεγεθυντικός φακός.

    Αντιφθειρική αγωγή: Προκειμένου να εφαρμόζεται έγκαιρα η θεραπεία, πρέπει να γίνεται τακτικός έλεγχος από το γονέα με το ειδικό χτένι.

    Για την αντιμετώπιση της φθειρίασης χρησιμοποιούνται τοπικά αντιφθειρικά σκευάσματα με τη μορφή λοσιόν, σαμπουάν ή κρέμας.

    Τα αντιφθειρικά αυτά εφαρμόζονται στα μαλλιά για 5-10 λεπτά ή τα σκευάσματα που έχουν λοσιόν, για μερικές ώρες και η θεραπεία επαναλαμβάνεται μετά από 7-10 ημέρες. Σημειώνεται ότι η δραστική ουσία παραμένει στα μαλλιά και ασκεί δράση έως και δύο εβδομάδες μετά την εφαρμογή τους. Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία για την αποτελεσματικότητα της θεραπείας.

    Το ξίδι, τα conditioners και ο ζεστός αέρας του σεσουάρ αδρανοποιούν το αντιφθειρικό που παραμένει στην τρίχα και γι’ αυτό δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται μετά τη θεραπεία. Οι νεκρές κόνιδες που εξακολουθούν να παραμένουν προσκολλημένες στις τρίχες, απομακρύνονται με το ειδικό κτενάκι και διάλυμα ξιδιού πριν την επανάληψη της θεραπείας και όχι αμέσως μετά την πρώτη θεραπεία.

    Δεν είναι αποδεδειγμένο αν υλικά όπως η βαζελίνη, το ελαιόλαδο, η μαγιονέζα είναι αποτελεσματικές θεραπείες.

    Οι χτένες και οι βούρτσες, τα σεντόνια ή τα ρούχα μπορούν να πλυθούν με ζεστό νερό. Η θερμοκρασία άνω των 53,5 ºC για πέντε λεπτά είναι αρκετή για να φονεύσει τις φθείρες και τα αυγά τους, στα διάφορα αντικείμενα.

    Δεδομένου ότι η ώριμη φθείρα επιβιώνει μακριά από τον άνθρωπο 1-2 ημέρες, τα δε ωάρια εκκολάπτονται σε 6-10 ημέρες, τα λούτρινα παιχνίδια που κοιμάται μαζί τους το παιδί ή άλλα μολυσμένα αντικείμενα, πρέπει να πλένονται και να απομονώνονται σε πλαστική σακούλα για 10-12 ημέρες.

    Η θεραπεία των κατοικίδιων, όπως γάτας ή σκύλου δεν συνιστάται.

    Όταν η θεραπεία αποτύχει, συχνά οφείλεται στο ότι δε δόθηκαν σωστές οδηγίες, δεν ακολουθήθηκαν σωστά οι οδηγίες του αντιφθειρικού φαρμάκου, δεν απολυμάνθηκαν τα ρούχα και ο γύρω χώρος και τέλος, στο ότι υπάρχει αντοχή στα αντιφθειρικά φάρμακα. Μάλιστα, για αποφυγή αντοχής συνιστάται να μη χρησιμοποιείται το ίδιο αντιφθειρικό στο παιδί στη διάρκεια του ίδιου εξαμήνου, αλλά να γίνονται εναλλαγές. Έτσι, πολλοί σήμερα ακολουθούν μηχανικούς τρόπους απομάκρυνσης της φθείρας και αποφεύγουν τη φαρμακευτική αγωγή. Βέβαια, δεν υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση για την αποτελεσματικότητά τους.

    Προφύλαξη: Μεγάλη σημασία για την αντιμετώπιση της φθειρίασης έχει η πρόληψη και η αποφυγή νέας μόλυνσης.

    Τονίζεται ότι τα παιδιά πρέπει να αποφεύγουν την άμεση επαφή των μαλλιών τους με τα μαλλιά των άλλων παιδιών καθώς επίσης και να μοιράζονται χτενάκια, βούρτσες και άλλα παρόμοια αντικείμενα. Επίσης, δεν πρέπει να κρεμούν τα σακάκια τους σε κοινές κρεμάστρες στο σχολείο αλλά το καθένα να έχει το σακάκι του στην καρέκλα του.

    Συχνά χρησιμοποιούνται απωθητικά της φθείρας του τριχωτού της κεφαλής σε παραδοσιακές συνταγές, απωθητικά σαμπουάν, λοσιόν και spray από αιθέρια έλαια, χωρίς όμως πλούσια επιστημονική τεκμηρίωση.

       Όταν ένα παιδί βρεθεί με ψείρες θα πρέπει να εξεταστούν τα μέλη του οικογενειακού περιβάλλοντος, καθώς και όλα τα άτομα τα οποία ήλθαν σε στενή επαφή με τον πάσχοντα και να θεραπευθούν, αν έχουν φθειρίαση. Αυτοί που κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι πρέπει επίσης να θεραπευτούν προφυλακτικά.

    Κανένα νόημα δεν έχουν απολυμάνσεις του περιβάλλοντος με εντομοκτόνα δεδομένου ότι η φθείρα δύσκολα επιβιώνει μακριά από την κεφαλή και επιπλέον η δραστική ουσία των εντομοκτόνων μπορεί να προκαλέσει ανεπιθύμητες ενέργειες.

    Τα παιδιά με φθειρίαση του τριχωτού της κεφαλής δεν πρέπει να αποκλείονται από το σχολείο. Οι γονείς τους όμως, θα πρέπει να ενημερώνονται ότι το παιδί τους θα πρέπει να κάνει τη σωστή θεραπεία.

  • ΜικρογραφίαΣυγχαρητήρια στους συμμαθητές μας που διακρίθηκαν στον 8ο Διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας «Παιχνίδι και Μαθηματικά». Οι συμμαθητές μας, Βασίλης Κουφού, Γιώργος Μερκούρης, Μαρία Μπούχλα, […]

  • Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι σχετικά να απαντήσουν έως Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014, όπως αναφέρεται στο έγγραφο : Πρόσκληση ενδιαφέροντος-Ροδιακή

  •  

     

    Παιδιά, αύριο το απόγευμα ραντεβού όλοι στο Δημοτικό Θέατρο να καμαρώσουμε τους δημιουργούς συμμαθητές μας και να απολαύσουμε  την animation ταινιούλα της Στ΄1 τάξης του σχολείου μας «Η Βοτσαλόσουπα»!  

    Διαβάστε περισσότερα:
    ΟΜΙΛΟΣ CINE-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
    Ο “Ομιλος Cine-Εκπαίδευσης, νεοσύστατος φορέας που δημιουργήθηκε στην πόλη της Ρόδου πριν δύο χρόνια, αξιοποιώντας την πλούσια παρακαταθήη κινηματογραφικών δράσεων στο νησί μας (Διεθνές Φεστιβάλ Ecofilms, παιδικό κινηματογραφικό πρόγραμμα Ecokids, πολυποίκιλες δράσεις Κινηματογραφικής Λέσχης Ρόδου “Θέασις” Cine-Science του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και άλλων συλλογικοτήτων), στοχεύει στην ανάπτυξη δράσεων και προγραμμάτων με άξονα τα οπτικοακουστικά μέσα στην εκπαίδευση και την κινηματογραφική παιδεία.

    Το πλαίσιο των δραστηριοτήτων της κινείται στους παρακάτω άξονες:

    • Προβολές, αναλύσεις και συζητήσεις κινηματογραφικών ταινιών μέσα από εκπαιδευτικά βιωματικά κινηματογραφικά εργαστήρια από επαγγελματίες του κινηματογράφου, με στόχο οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν τα βασικά εργαλεία γαι την κατανόηση της ιδιαίτερης κινηματογραφικής γλώσσας.

    • Την αξιοποίηση του οπτικοακουστικού μέσου στο σχολείο και την οικογένεια, ως παιδαγωγικού εργαλείου για νέες εναλλακτικές ευκαιρίες στη διδασκαλία και τη μάθηση.

    • Διοργάνωση βιωματικών εργαστηρίων για την παραγωγή στο σχολείο ταινιών μικρού μήκους, φαντασίας, ντοκιμαντέρ, κινούμενων σχεδίων.

    • Στόχος μας, γενικότερα είναι η ανάπτυξη ενός δικτύου, που θα δραστηριοποιείται στη σχολική και στην ευρύτερη κοινότητα, αξιοποιώντας δημιουργικές διαθέσεις προσώπων και συλλογικοτήτων.

    Για ιδέες, προτάσεις, πρωτοβουλίες επικοινωνήστε μαζί μας στο:

    cine.ekpaideusi@yahoo.gr και στο f/b http://www.facebook.com/omiloscine.ekpaideysh

    Η συντονιστική ομάδασ του Ομίλου Cine-Eκπαίδευσης

     

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

    ΚΥΡΙΑΚΗ 28-9-2014, 19.30

    Εναρξη

    Λίγα λόγια για μας, τους στόχους μας, τη μέχρι τώρα δράση μας (προβολή διαφανειών), για τα Οπτικοακουστικά Μέσα και την Κινηματογραφική Παιδεία στο σχολείο (10′)

    Προβολές ταινιών μικρού μήκους

    Α. Φορέων κινηματογραφικής και οπτικοακουστικής δημιουργίας

    • “Καρπός”: Κέντρο εκπαιδευτικών δράσεων και διαπολιτισμικής επικοινωνίας

    Παρουσίαση του Διαγωνισμού Βιντεομουσεία (video 6′)

    Προβολή 2 διακριθέντων ταινιών μικρού μήκους (10′)

    • “Camera Zizanio”: Ευρωπαϊκή Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας-Παρουσίαση του φορέα (video 17′)

    B. Σχολικών μονάδων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Ρόδου

    • “Εφαγα τον κόσμο να σε βρω” Δημ. Σχολ. Καλαβάρδων (διάρκεια 3′)

    • “Δε βλέπει… κι όμως τρέχει” Δημ. Σχολ. Καλαβάρδων (διάρκεια 5′)

    • Χοντρέξ” 15ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (2:35′)

    • “Γκρου-γκρου” 15ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (1:38′)

    • “Μικρές τρελές αγγελίες” Δημ. Σχολ. Κοσκινού (10:04′)

    • “Πάρτι μασκέ” Δημ. Σχολ. Κοσκινού (4:03′)

    • “Λέμε όχι στη βία” 3ο Δημ. Σχολ. Ιαλυσού (5:50′)

    • “Κάθε παιδί έχει δικαίωμα” 3ο Δημ. Σχολ. Ιαλυσού (9:57′)

    • “Οχι βία” 2ο Δημ. Σχολ. Αφάντου (15:11′)

    • “Ενδοσχολική Βία και το Making off της ταινίας” 4ο ΓΕΛ Ρόδου (8′)

    • “Το σχολείο του κ. Τζιοβάννι” Ροδίων Παιδεία, Α’ Λυκείου (6:17′)

    • “Ακουσε με” 2ο ΕΠΑΛ Ρόδου (1:16′)

    • “Το κονσέρτο της ζωής” p.p.t. 2o EΠΑΛ Ρόδου (2:03′)

     

    ΔΕΥΤΕΡΑ 29-9-2014, 19.30

    Προβολές ταινιών μικρού μήκους

    Α. Φορέων κινηματογραφικής και οπτικοακουστικής δημιουργίας

    • “Καρπός”: Κέντρο εκπαιδευτικών δράσεων και διαπολιτισμικής επικοινωνίας

    Παρουσίαση του Διαγωνισμού Βιντεομουσεία (video 6′)

    Προβολή 2 διακριθέντων ταινιών μικρού μήκους (10′)

    • “Camera Zizanio”: Ευρωπαϊκή Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας: Προβολή 3 ταινιών μικρού μήκους (15′)

    Β. Σχολικών μονάδων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Ρόδου

    • “Μια κουτί ιστορία-Mouse in love” Πρότυπο Ειδικό Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου (2:42′)

    • “Το νερό” ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Ρόδου (4′)

    • “Η χελώνα και το παλιό φολκσβάγκεν” 3ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (8:27′)

    • “Ο αγώνας του Δημήτρη” 3ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (3:34′)

    • “Τα άσπρα παπούτσια” 3ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (3:45′)

    • “Ενα παραμυθάκι για Χειμώνα και Καλοκαίρι”, Θέατρο Ανάποδα (3′)

    • “Ενα σχολείο για τις μαργαρίτες” 5ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (3:22′)

    • “Νίκησε τη φο-βία” 5ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (1′)

    • “Αστέρι της Ευχής” 5ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (1:56′)

    • “Μαραλά” 5ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (1:36′)

     

    Τρίτη 30-9-2014, 19.30

    Προβολές ταινιών μικρού μήκους

    Α. Φορέων κινηματογραφικής και οπτικοακουστικής δημιουργίας

    • “Καρπός”: Κέντρο εκπαιδευτικών δράσεων και διαπολιτισμικής επικοινωνίας

    Παρουσίαση του Διαγωνισμού Βιντεομουσεία (video 6′)

    Προβολή 2 διακριθέντων ταινιών μικρού μήκους (10′)

    • “Camera Zizanio”: Ευρωπαϊκή Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας: Προβολή 2 ταινιών μικρού μήκους (10′)

    Β. Σχολικών μονάδων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Ρόδου

    • “Μια Κυριακή απόγευμα στο νησί της Γκραντ Ζατ” 1ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (10′)

    • “Σχολική Εκδρομή” 2ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (5′)

    • “Βοτσαλόσουπα” 8ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (13:45′)

    • “Τσατσατατουτού) 12ο Δημ. Σχολ. Ρόδου (6:40′)

    • “Happy” 3ο Γυμνάσιο Ρόδου (4:54′)

    • “Η ιστορία ενός θρανίου” και το: “Making off της ταινίας” 4ο Γυμνάσιο Ρόδου (7:02′)

    • Συναυλία του ερασιτεχνικού μαθητικού μουσικού συγκροτήματος “Sleep Deep”

    • Απονομή επαίνων στις ομάδες κινηματογραφικής – ψηφιακής δημιουργίας που συμμετείχαν στο φεστιβάλ

     

  • Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 στις 8.30 το πρωί πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός στο σχολείο μας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς! Τον αγιασμό πραγματοποιήσε ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης κ.κ. Κύριλλος παρουσία του Δημάρχου Ρόδου, κ. Χατζηδιάκου και του αντιπεριφερειάρχη Ν. Αιγαίου, κ. Κόκκινου, καθώς και του Αναπληρωτή Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, κ. Βασιλειάδη.

    Γονείς και αγαπημένοι μας μαθητές, Καλή μας Χρονιά!

  •  
    Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας σας εύχονται ολόψυχα μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!

  •  

    Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το σχολείο μας συμμετείχε και στα ομαδικά αγωνίσματα στα πλαίσια των Σχολικών αγώνων Δημοτικών  Ρόδου.

    Φέτος η πρώτη φάση των ομαδικών διεξήχθη σε ομίλους. Στον Γ΄όμιλο […]

  • Φόρτωσε Περισσότερα
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων