Διευκρινήσεις για τις τελικές εξετάσεις

Ο καιρός πέρασε και οι εξετάσεις είναι πλέον πολύ κοντά. Στο παρακάτω αρχείο υπάρχουν οδηγίες για τις εξετάσεις αλλά και η ύλη στην οποία θα εξεταστείτε. Καταβάστε το αρχείο από εδώ. Επίσης δείτε και την κατηγορία Γ΄Γυμνασίου και προγραμματισμός με LOGO.

3η Άσκηση στα Λογιστικά Φύλλα

Σε αυτή την άσκηση θα ασχοληθούμε με την ταξινόμηση μιας σειράς δεδομένων με διάφορα κριτήρια ( επίθετο, βαθμολογία κ.α ) . Επίσης θα δημιουργήσουμε μερικούς τύπους γραφημάτων που χρησιμοποιούνται συχνότερα στα λογιστικά φύλλα. Δείτε αυτή την παρουσίαση για τα γραφήματα.

Κατεβάστε την 3η άσκηση με ένα  κλικ εδώ. Λύστε τις ασκήσεις που υπάρχουν και στα δυο φύλλα ακοκλουθώντας τις οδηγίες που δίνονται. Καλή εξάσκηση!

2η Άσκηση στα Λογιστικά Φύλλα

Κατεβάστε το αρχείο Ασκήσεις δημιουργίας τύπων και εκτελέστε όλες τις πράξεις που θα βρείτε σε κάθε φύλλο.

Μεγάλες Δραστηριότητες – Γ’ τάξη

Έφτασε ο καιρός για τις μεγάλες δραστηριότητες.  Σε αυτή την ενότητα θα ασχοληθούμε με διάφορες δραστηριότητες προκειμένου να χρησιμοποιήσουμε εργαλεία που θα μας βοηθήσουν να εμβαθύνουμε στο αντικείμενο της πληροφορικής.
Πρέπει μα χωριστείτε σε ομάδες 2-3 ατόμων και να επιλέξετε μία δραστηριότητα από τις παρακάτω. Μπορείτε να προτείνετε και εσείς μια δραστηριότητα με δικό σας θέμα, αλλά και μια οποιαδήποτε παραλλαγή των παρακάτω.
Όταν ολοκληρώσετε τις δραστηριότητες, θα υπάρχει η δυνατότητα να αναρτηθούν στο blog που θα έχουν δημιουργήσει άλλες ομάδες. Έτσι θα προβληθούν οι δραστηριότητες του σχολείου και όλο το ψηφιακό υλικό θα είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο για μελλοντική χρήση.

Κατεβάστε τη λίστα με τις δραστηριότητες από εδω.

Προσοχή: Για να δηλώσετε το θέμα της εργασίας σας, εφόσον έχετε αποφασίσει και για το ποια θα είναι τα μέλη της ομάδας σας καθώς και οι αρμοδιότητές τους, πατήστε εδώ!

Συνεργατική δραστηριότητα “Διασχίζω το δρόμο”

Σκοπός της δραστηριότητας: η δημιουργία ενός δρόμου που πρέπει να διασχίσει η χελώνα μέχρι να φτάσει σε ένα επιθυμητό σημείο. Στόχος είναι η χελώνα να διανύσει το δρόμο χωρίς να συγκρουστεί με καμία από τις άλλες χελώνες που κινούνται στο δρόμο

Η δραστηριότητα θα δημιουργηθεί από ομάδες 2 – 3 ατόμων στο σχολικό εργαστήριο σε 2-3 διδακτικές ώρες όπου θα γίνουν η υλοποίηση, οι δοκιμές και οι επεκτάσεις της.

Μπορείτε να κατεβάσετε τις οδηγίες από το αρχείο dromos.pdf και το αρχείο του προγράμματος cars.mw2 Σε αυτή την υλοποίηση εχει προστεθεί η δυνατότητα κίνησης του παιδιού από τα βελάκια του πληκτρολογίου.

Άσκηση στη διαχείρηση αρχείων και φακέλων


Να δημιουργήσεις την διπλανή δομή φακέλων μέσα στο φάκελο
“Τα Εγγραφά μου” .

  • Να δημιουργήσεις ένα έγγραφο κειμένου με όνομα myname, να γράψεις σ’ αυτό το κείμενο το όνομά σου και το τμήμα σου και να το αποθηκεύσεις στο φάκελο Πρόχειρο.
  • Να κατεβάσεις από το διαδίκτυο μια φωτογραφία του υψηλότερου βουνού της γης και να την αποθηκεύσεις στο φάκελο Πρόχειρο.
  • Να αντιγράψεις από το φάκελο Πρόχειρο το αρχείο myname στο φάκελο 2009. (περισσότερα…)

Κεφάλαιο 1 : Αρχεία και Φάκελοι

Κάθε εργασία στον υπολογιστή αποθηκεύεται σε μορφή αρχείου. Σε κάθε αρχείο δίνεται ένα όνομα, η επέκταση του οποίου περιέχει πληροφορίες για τον τύπο του. Τα αρχεία οργανώνονται σε φακέλους.

Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε, για να φτιάξουμε μια πρόσκληση σε πάρτι (π.χ. κείμενο, εικόνα) αποθηκεύονται ως ένα αρχείο στο αποθηκευτικό μέσο (π.χ. σκληρό δίσκο). ‘Ενα αρχείο μπορεί να περιέχει αποθηκευμένη μία μορφή δεδομένων (π.χ. κείμενο, εικόνα, ήχο, βίντεο) ή και συνδυασμό αυτών. Τα δεδομένα αυτά έχουν κωδικοποιηθεί και αποθηκευτεί σε ψηφιακή μορφή (σε Bytes). (περισσότερα…)

Τεστ στο Διαδίκτυο

Ατελείωτες ώρες στο Facebook  δεν είναι αρκετές για εξασφαλίσουν καλή γνώση του διαδικτύου και των υπηρεσιών του. Για να δείτε πόσο καλοί είστε στο διαδίκτυο, κάντε αυτό το τεστ!  Πατήστε εδώ.

Όταν ολοκληρώσετε το τεστ μην κλείσετε το  παράθυρο προκειμένου να καταγράψουμε το σκορ σας.

Η Ιστορία του Διαδικτύου

Παρακολουθήστε το παραπάνω βίντεο και συνδεθείτε στο edmodo με κωδικό ομάδας vu33dd για να απαντήσετε σε τρεις ερωτήσεις σχετικά με το διαδίκτυο.

Νέα προθεσμία :  1 Μαρτίου 2012


Εξερευνήστε και τις παρακάτω σελίδες:

Ιστορία του Διαδικτύου, wikipedia-διαδίκτυο

Δίκτυα Υπολογιστών

Αν είστε παρατηρητικοί, θα έχετε διαπιστώσει ότι οι υπολογιστές του σχολικού σας εργαστηρίου συνδέονται μεταξύ τους με καλώδια, έτσι ώστε να μπορείτε να ανταλλάσσετε δεδομένα. Μια τέτοια σύνδεση μας δίνει διάφορα πλεονεκτήματα, όπως, για παράδειγμα, ότι χρειαζόμαστε ένα μόνο εκτυπωτή. (περισσότερα…)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση