Μια ακόμη βιωματική παρέμβαση συνεργασίας υλοποιήθηκε ανά Τμήμα για την Α’ Τάξη του 1ου ΕΠΑ.Λ. Σερρών, σε συνεργασία με το Κ.Π. ΟΑΣΙΣ, με θέμα τις εξαρτήσεις από οθόνες και επιμορφωτή τον κ. Χρήστο Κρυωνά, την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025.
Η θεματική επιλέχθηκε με βάση τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου της Ο.Σ.Δ, η Τάξη εφαρμογής από την ύλη των Νέων Ελληνικών και ο φορέας χάριν της μέριμνας αρμοδιότητας των Σ.Σ.Ζ. και έγκρισης Διευθυντή για συνεργασία μας με τον ίδιο εκπαιδευτή σε τρεις φάσεις, προκειμένου για τη στερέωση σχέσεων εμπιστοσύνης με τις ομάδες-στόχους.
Πραγματικά, τα παιδιά, έτοιμα γνωστικά με το πέρας της σχετικής ενότητας του μαθήματός τους, εξοικειωμένα με τη διαδικασία και τον Κοινωνικό Λειτουργό, που ξανασυνέδεε με τις ομάδες η υπεύθυνη εκπαιδευτικός (Μ. Παραλίδου), απόλαυσαν τη δράση συμμετέχοντας ενεργά και εποικοδομητικά στη διαδικασία!
Ευχαριστούμε τον φορέα και για αυτή την εμπειρία και συνεχίζουμε τις δράσεις για ένα σχολείο ανοιχτό προς τον διάλογο και τις συνεργασίες! (Μ. Παραλίδου, για ASPNET-UNESCO/ΣΒΑ 3, 4, 17)
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.
Η δράση στην οποία συμμετείχαμε σε συνεργασία με τον κύριο Κρυωνά απάντησε σε πολλά από τα ερωτήματα που απασχολούσανε το σύνολο της τάξης μας εδώ και καιρό σχετικά με τον εθισμό των εφήβων στο διαδίκτυο. Ο κ. Χρήστος Κρυωνάς σε συνεργασία με τις καθηγήτριες μας, μας ενημέρωσε σχετικά με τις συνέπειες που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας έφηβος ο οποίος έχει εθιστεί στο διαδίκτυο και τους τρόπους αντιμετώπισης. Συνεργαστήκαμε ευχάριστα και δόθηκε η ευκαιρία σε όλους τους μαθητές να αναπτύξουν τις σκέψεις τους και τα ερωτήματα τους. Τα παιδιά κατά την διαδικασία τέτοιων δράσεων αναπτύσσουν τις συνολικές δεξιότητες τους και εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με το σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον.