20250314 155015

Κ.Π. ΟΑΣΙΣ: ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΘΟΝΕΣ

Μια ακόμη βιωματική παρέμβαση συνεργασίας υλοποιήθηκε ανά Τμήμα για την Α’ Τάξη του 1ου ΕΠΑ.Λ. Σερρών, σε συνεργασία με το Κ.Π. ΟΑΣΙΣ, με θέμα τις εξαρτήσεις από οθόνες και επιμορφωτή τον κ. Χρήστο Κρυωνά, την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025.

Η θεματική επιλέχθηκε με βάση τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου της Ο.Σ.Δ, η Τάξη εφαρμογής από την ύλη των Νέων Ελληνικών και ο φορέας χάριν της μέριμνας αρμοδιότητας των Σ.Σ.Ζ. και έγκρισης Διευθυντή για συνεργασία μας με τον ίδιο εκπαιδευτή σε τρεις φάσεις, προκειμένου για τη στερέωση σχέσεων εμπιστοσύνης με τις ομάδες-στόχους.

Πραγματικά, τα παιδιά, έτοιμα γνωστικά με το πέρας της σχετικής ενότητας του μαθήματός τους,  εξοικειωμένα με τη διαδικασία και τον Κοινωνικό Λειτουργό, που ξανασυνέδεε με τις ομάδες η υπεύθυνη εκπαιδευτικός (Μ. Παραλίδου), απόλαυσαν τη δράση συμμετέχοντας ενεργά και εποικοδομητικά στη διαδικασία!

Ευχαριστούμε τον φορέα και για αυτή την εμπειρία και συνεχίζουμε τις δράσεις για ένα σχολείο ανοιχτό προς τον διάλογο και τις συνεργασίες! (Μ. Παραλίδου, για ASPNET-UNESCO/ΣΒΑ 3, 4, 17)

20250314 16211720250314 15582620250314 155015 120250314 161130

 

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.

Μία σκέψη στο“Κ.Π. ΟΑΣΙΣ: ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΘΟΝΕΣ

  1. Ο/Η Μάγδα (Α4), για πρόγραμμα "Εθελοντισμού στο αειφόρο Σχολείο" - Ανατροφοδότηση δράσης στην Α' λέει:

    Η δράση στην οποία συμμετείχαμε σε συνεργασία με τον κύριο Κρυωνά απάντησε σε πολλά από τα ερωτήματα που απασχολούσανε το σύνολο της τάξης μας εδώ και καιρό σχετικά με τον εθισμό των εφήβων στο διαδίκτυο. Ο κ. Χρήστος Κρυωνάς σε συνεργασία με τις καθηγήτριες μας, μας ενημέρωσε σχετικά με τις συνέπειες που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας έφηβος ο οποίος έχει εθιστεί στο διαδίκτυο και τους τρόπους αντιμετώπισης. Συνεργαστήκαμε ευχάριστα και δόθηκε η ευκαιρία σε όλους τους μαθητές να αναπτύξουν τις σκέψεις τους και τα ερωτήματα τους. Τα παιδιά κατά την διαδικασία τέτοιων δράσεων αναπτύσσουν τις συνολικές δεξιότητες τους και εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με το σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων