10 Ιούν 2010

Κατάθεση ψηφιακού υλικού που προορίζεται για διδασκαλία

Συντάκτης: Μαρία Χάλκου | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Όσοι Εκπαιδευτικοί προτίθενται να καταθέσουν ψηφιακό υλικό που προορίζεται για διδασκαλία, μπορούν να επισκεφθούν για σχετικές οδηγίες το σύνδεσμο: katathessi-ilikou-psifiakou-gia-ti-didaskalia.pdf

 Κάντε κλικ στο επισυναπτόμενο αρχείο για να διαβάσετε τις οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσουμε για να συμμετάσχουμε στην υποχρεωτική απογραφή των Δημοσίων Υπαλλήλων

apografi.pdf

chara-nikopoulou.pdf

apantissi-ipiressias.pdf

vrevefsi-mathiton-apo-proedro-dimokratias.pdf

asfalis-chrissi-diadiktiou-apo-mathites.pdf

kimeno-mnimoniou.pdf

diavoulefsi-gia-tin-epimorfossi-ton-ekpedeftikon.pdf

asfalis-chrissi-diadiktiou.pdf

gia-ti-daskala-chara-nikopoulou.pdf

erga-technis-apo-skoupidia-vravefsi.pdf

Κάντε κλικ εδώ

 Για να διαβάσετε το πολυνομοσχέδιο κλικ εδώ

dilossis.pdf

sinodos-ipourgon-stis-vrikseles.pdf

apantissi-ipourgou-enischissi-scholion-alodapis.pdf

sinantissi-ipourgou-me-ton-proedro-dimokratias.pdf

i-ipourgos-sto-simvoulio-ipourgon-me-thema-tin-erevna.pdf

eksetassis-sti-rodo.pdf

paneladikes-esperina-gel.pdf

mnimonio-sinergassias.pdf

peri-paretisseos-tis-ipourgou.pdf

19 Μάι 2010

Θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων-Ενδεικτικές απαντήσεις

Συντάκτης: Μαρία Χάλκου | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

επισκεφθείτε το σύνδεσμο: http://www.alfavita.gr/ejetaseis05/ejetaseis_GL_EPALb_2010_index.php

dilossis-ipourgou-gia-panellinies.pdf

dilossis-ipourgou-meta-apo-sinantissi-me-ipourgo-pedias-tourkias.pdf

dilossi-ipourgou-schetika-me-anakinossi-olme.pdf

enarksi-paneladikon-eksetasseon-gia-ta-gel.pdf

sinedefksi-sto-vima-fm.pdf

sinedefksi-sto-thema-fm.pdf

apantissis-ipourgou-stin-oiele.pdf

ili-proagogikon-kai-apolitirion-eksetasseon.pdf

cheretismos-ipourgou-diethni-diaskepsi.pdf

Οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου οργάνωσαν με πολύ κόπο και μεράκι μια εξαιρετική παράσταση- αφιέρωμα στο Μάνο Χατζιδάκη. Τα παιδιά έδωσαν τη φρεσκάδα, το ταλέντο και τη ψυχή που χρειαζόταν για να γίνει η βραδιά εκεί στο δημοτικό θέατρο Ζωγράφου αξέχαστη. Ο Καθηγητής μαθηματικών κ. Γιάννης Σταματάκης παρών με το ταλέντο του καλλιτέχνη να συνοδεύει παίζοντας μπαγλαμαδάκι (αν δεν κάνω λάθος) την παράσταση, και ο Καθηγητής μουσικής κ. Θανάσης Μπισοβίτης να καθοδηγεί ακούραστα τη χορωδία. Τα τραγούδια εναλλάσσονταν με τα κείμενα, και επειδή δεν χορταίναμε ακούσαμε και άλλα εκτός προγράμματος. Η διευθύντρια κ. Κ. Καλαντζή εμφανώς συγκινημένη απόλαυσε το αποτέλεσμα της άψογης οργάνωσης της παράστασης που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από άλλες παραστάσεις που πραγματοποιούνται από επαγγελματίες

φωτογραφία

Χρήσιμες οδηγίες στο σύνδεσμο:     http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7734:-esosgr-&catid=224:2009-12-01-11-39-49&Itemid=803   (ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ. ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΣΑΣ)

Είμαστε μόνο Δάσκαλοι των μαθητών μας; Για να χαρείτε μια άλλη εκδοχή επισκεφθείτε το σύνδεσμο:

http://www.alfavita.gr/typos/t8_5_10_805.php

omilia-ipourgou-sti-vouli.pdf

schetika-me-ti-somatiki-tmoria-pedion.pdf

apantissi-se-eleftheri-ora.pdf

Δελτίο Τύπου                                             28/04/2010

 

Δήλωση της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, ενόψει της έναρξης συζήτησης του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας, στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

 

Σήμερα στη Βουλή συζητείται επί της αρχής το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με τίτλο: «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού και λοιπές διατάξεις». Είναι σημαντική ημέρα η έναρξη του πολιτικού διαλόγου επί της αρχής.

Προωθούμε μεγάλα ζητήματα:  πώς θέλουμε τον εκπαιδευτικό, ποιές είναι οι προϋποθέσεις για να είναι κάποιος εκπαιδευτικός, το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, ο τρόπος εισαγωγής μόνο με το ΑΣΕΠ, αλλά και το δόκιμο εκπαιδευτικό και το μέντορα που τον υποστηρίζει. Ουσιαστικά, είναι διαδικασίες που επενδύουν στην εκπαίδευση και στη δυνατότητα να αλλάξουμε το περιεχόμενο του διδακτικού έργου. Το νομοσχέδιο αφορά ακόμη τις διαδικασίες αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που είναι από τις πλέον επείγουσες ανάγκες στο χώρο της εκπαίδευσης. Είναι πάνω από 35 χρόνια που δεν έχει γίνει αξιολόγηση και θα γίνει με όρους προγραμματισμού και αυτοαξιολόγησης. Επίσης, ρυθμίζονται πολλά ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία του σχολείου.

Η λογική και η αρχή είναι μια: Όποια αλλαγή γίνεται έχει στο κέντρο της το μαθητή, το δάσκαλο και  τη λειτουργία του σχολείου. Αρχίζει μια δημιουργική συζήτηση στη Βουλή, όπου θα ληφθούν υπόψη οι προτάσεις των κομμάτων και  των φορέων που θα κληθούν.

Θα γίνει δημιουργική συζήτηση για τις τελικές αποφάσεις και την ενσωμάτωση όλων των παρατηρήσεων που βασίζονται σε μια αρχή: Πρώτα είναι ο μαθητής.

Σε όμορφη σχολική ατμόσφαιρα οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου και του Λυκείου μας οδήγησαν στη Μάνη με τους πύργους, με την περηφάνεια αλλά και το πείσμα, με τη ¨βεντέτα¨, τα υψηλά ιδανικά, και τόσα άλλα που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους της. Οι ¨ξενοφουκούδες¨, δηλαδή τα κορίτσια τους, φαίνεται πως δεν έχαιραν ιδιαίτερης εκτίμησης, αφού ο προορισμός τους ήταν να ¨ανάβουν τη φωτιά σε ξένο σπίτι¨ όταν με το καλό θα δημιουργούσαν τη δική τους οικογένεια. Οι μαθητές απολαυστικοί στους ρόλους τους, με το δάσκαλό τους κ. Κορδώση να μη φεύγει στιγμή από δίπλα τους. Ωραίες στιγμές στα Σχολεία μας, που ηταν είναι και θα είναι ΣΧΟΛΕΙΑ του παρόντος και του ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ, χάρη στην προσφορά των Εκπαιδευτικών και των Μαθητών μας.

to-polinomoschedio-sinoptika.pdf

etiologiki-ekthessi-nomoschediou.pdf

 

Ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στους δημοσιογράφους για το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, ζωντανά τώρα στο :  http://www.sch.gr/rts

 

diataxis-gia-tin-epilogi-stelechon-ekpedefsis.pdf

Α/Α 1, σελ. 40, στίχος 1:    Προστέθηκε το σχόλιο:   Αν για τη συνάρτηση f , ισχύει f΄(xo) = 0, για xo(α,β) και η παράγωγός της f΄ διατηρεί πρόσημο εκατέρωθεν του xo, τότε η  f  είναι γνησίως μονότονη στο (α,β)  και δεν παρουσιάζει ακρότατο στο διάστημα αυτό.

Α/Α 2, σελ. 96, στίχος 8:   Διαγράφηκε η ακόλουθη πρόταση: Εκφράζει, δηλαδή, τη μεταβλητότητα των δεδομένων απαλλαγμένη από την επίδραση της μέσης τιμής.

dilossi-ipourgou.pdf

nea-egiklios-gia-tis-metakinissis-mathiton.pdf

ergassiakos-vios-ton-ekpedeftikon.pdf

anastoli-ekpedeftikon-adalagon-sto-exoteriko.pdf

odigies-schetika-me-metakinissis-scholion.pdf

epistrofi-scholion.pdf

sinantissi-ipourgou.pdf

sigchonefsi-foreon-tou-ipourgiou-pedias.pdf

dilossis-ipourgou.pdf

apantissi-se-tomearchi-neas-dimokratias.pdf

dilossis-ipourgou.pdf

sinantissis-ipourgou-me-ekprossopous-kathigiton.pdf

apantissi-ipourgou.pdf

ekdilossi-me-thema-to-neo-scholio.pdf

dilossis-tis-ipourgou.pdf

20-simia-klidia-ton-alagon-stin-ekpedefsi.pdf

schedio-nomou.pdf

nomoschedio-gia-tin-anavathmissi-tou-rolou-tou-ekpedeftikou.pdf

11 Απρ 2010

“Changes to Modern Greek Transliteration Tables”

Συντάκτης: Μαρία Χάλκου | Κάτω από: Γενικά

I have just read and signed the online petition:

“Changes to Modern Greek Transliteration Tables”

hosted on the web by PetitionOnline.com, the free online petition
service, at:

http://www.PetitionOnline.com/mdgk0310/

I personally agree with what this petition says, and I think you might
agree, too.  If you can spare a moment, please take a look, and consider
signing yourself.

statistika-stichia-scholikon-ekdromon.pdf

idrimata-proin-prothipourgon.pdf

apofassi-gia-ta-epagelmatika-prossonta.pdf

programma-8ou-dihmerou-didaskalias-mathimatikwn.pdf

1 Απρ 2010

Τα νέα βιβλία του Γυμνασίου

Συντάκτης: Μαρία Χάλκου | Κάτω από: Γενικά

Επισκεφθείτε το σύνδεσμο: http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/

imerominies-panelinies.pdf

Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο:

26 Μαρ 2010

Συνέδριο σχετικά με το Ελεύθερο Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα

Συντάκτης: Μαρία Χάλκου | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Η Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ) διοργανώνει συνέδριο με θέμα “ΕΛ/ΛΑΚ: Επιχειρηματικότητα, Δημόσιος Τομέας, Εκπαίδευση & Έρευνα”.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί Παρασκευή 14 και Σάββατο 15 Μαΐου 2010 στην Αθήνα (ΕΜΠ), ενώ την Κυριακή 16 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν αντίστοιχες ημερίδες σε Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Πάτρα.

Η ΕΕΛ/ΛΑΚ προσκαλεί δημιουργούς (developers) ΕΛ/ΛΑΚ και γενικώς όσους συμβάλουν (contributors) σε έργα ΕΛ/ΛΑΚ, να παρουσιάσουν τη δουλειά τους.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν την πρότασή τους και την πόλη που θέλουν να συμμετέχουν, για κρίση από την επιστημονική επιτροπή, με e-mail στην διεύθυνση info @ ellak.gr, το αργότερο μέχρι την Κυριακή 18 Απριλίου.

Η εκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο συνέδριο να περιλαμβάνει συνοπτική περιγραφή της πρότασης έως 300 λέξεις. Οι προτάσεις μπορούν να αφορούν τόσο παρουσιάσεις, όσο και εργαστήρια (workshops).

== === ==

Mπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο συνέδριο και στις ημερίδες στο http://ellak.gr/index.php?option=com_comprofiler&Itemid=78&task=userDetails – Αφού πρώτα συνδεθείτε : http://ellak.gr/index.php?option=com_comprofiler&task=login

Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τα στοιχεία εισόδου σας , μπορείτε να τα ανακτήσετε εδώ http://ellak.gr/index.php?option=com_comprofiler&task=lostPassword

Δήλωση Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου μετά την μαθητική παρέλαση της 25ης Μαρτίου
Από τον ηρωισμό μιας χούφτας Ελλήνων ενάντια σε μια αυτοκρατορία, μέχρι τη σημερινή ευρωπαϊκή σύγχρονη Ελλάδα χρειάστηκαν αγώνες και θυσίες. Η ιστορία είναι με το μέρος μας αλλά δεν αρκεί. Σήμερα σε αυτή τη δραματική στιγμή για τη χώρα μας, εμείς αλλά και η νέα γενιά που καμαρώσαμε, η νέα γενιά που τιμά με τον τρόπο που αυτή ξέρει και θέλει τη σημερινή επέτειο, έχουμε όλοι ένα χρέος· να πετύχουμε, και αυτό σημαίνει όραμα, σημαίνει ενωμένες δυνάμεις, σημαίνει πολλή και σκληρή δουλειά. Και πάνω απ΄όλα, ιδιαίτερα αυτή τη στιγμή να προτάξουμε το «εμείς» έναντι του «εγώ», όσον αφορά άτομα αλλά και ομάδες.

apopliromi-oromisthion-ekpedeftikon.pdf

apopliromi-oromisthion.pdf

misthologikes-katastasis-idiotikon-scholion.pdf

katalogos.pdf        kainotomia-stin-ekpaideyfsi_13-03-10.pdf     dhlwseis_ypoyrgoy_yfypoyrgoy_aristeia_kainotomia.pdf

ekdilossi-aristia-kenotomies.pdf               prosklissi.pdf

Ένας πίνακας με ….αυξημένα προσόντα. Μια πρώτη γεύση μπορείτε να πάρετε επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα   http://www.conceptum.gr/teamboard.php

enarxi-diavoulefsis.pdf

ipourgiko-simvoulio-pedia.pdf                     Το σχέδιο νόμου για το νέο σχολείο: neo-scholio-sinopsi.pdf

metavoles-sto-michanografiko.pdf

Επισκεφθείτε το σύνδεσμο:    http://www.alfavita.gr/typos/t4_3_10_848.php

Σας ενημερώνουμε ότι το συνολικό σχέδιο για το Νέο Σχολείο θα παρουσιασθείαπό την Υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, στο Υπουργικό Συμβούλιο τηνΠέμπτη 4 Μαρτίου 2010 και ώρα 16:00.Η συνεδρίαση θα μεταδοθεί ζωντανά από την δημόσια τηλεόραση και θααναμεταδοθεί στο διαδίκτυο από τους ιστοτόπους του Πανελλήνιου ΣχολικούΔικτύου http://www.sch.gr   και του Υπουργείου Παιδείας http://www.ypepth.gr

Σας ενημερώνουμε ότι το συνολικό σχέδιο για το Νέο Σχολείο θα παρουσιασθείαπό την Υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, στο Υπουργικό Συμβούλιο τηνΠέμπτη 4 Μαρτίου 2010 και ώρα 16:00.Η συνεδρίαση θα μεταδοθεί ζωντανά από την δημόσια τηλεόραση και θααναμεταδοθεί στο διαδίκτυο από τους ιστοτόπους του Πανελλήνιου ΣχολικούΔικτύου http://www.sch.gr   και του Υπουργείου Παιδείας http://www.ypepth.gr

prosvassi-sta-ilektronika-periodika.pdf

dialogos-gia-to-ethniko-plessio-prossonton.pdf

imerida-ethniko-plessio-prossonton.pdf       imerida-dia-viou-mathissis.pdf

Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο:http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6926:2010-02-20-08-05-53&catid=235:2009-12-01-11-46-50&Itemid=813

apantissi-proto-thema.pdf

Ενημέρωση υποψηφίων ΕΠΑΛ, ΤΕΕ: panelladikes-tee-epal.pdf

Για τη διδασκαλία με τη χρήση Η/Υ επισκεφθείτε τον σύνδεσμο: http://users.sch.gr/kampranis/freemath.htm

Για να διαβάσετε το νέο βιβλίο και να προετοιμάσετε τη διδασκαλία σας για το σχ. έτος 2010-2011, επισκεφθείτε το σύνδεσμο: http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=12&ep=93&c_id=867

anakinossi-diikoussas-epitropis-panepistimiou-ditikis-elladas.pdf

idrissi-tmimatos-panepistimiou-makedonias.pdf

etissi-dilossi-panelladikes.pdf

anakinossi-peristatiko-scholiou-chanion.pdf

apandissi-se-erotissi-tou-voulefti-k-kouraki.pdf

dilosis-ekdilossi-eurobank.pdf

erevnitiko-paratiritirio.pdf

Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο:   http://www.youtube.com/view_play_list?p=4C9FAF0606128834

aponomi-vravion-eurobank.pdf

imera-asfalous-diadiktiou.pdf

Από τη δουλειά του κ. Κεχαγιά ενός από τους Μαθηματικούς μας που έχουν ιδιαίτερο μεράκι και επιθυμία να “μάθουν” οι μαθητές τους       pedia-1o-meros-lissi.pdf pedia-2o-meros-lissi.pdf pedia-3o-meros-lissi.pdf pedia-4o-meros-lissi.pdf

evropaiko-kinovoulio-neon.pdf

diethnis-diaskepsi-oke-eoke.pdf

diavoulefsi-dia-viou-mathisi.pdf

sinantissi-eoe-segas.pdf

dilossi-gia-prolipsi-kapnismatos.pdf

Μόλις κυκλοφόρησε το βιβλίο με τίτλο “Καλλιστεία τετραπλεύρων” του μαθηματικού και πολιτικού μηχανικού κ. Κωνσταντίνου Κορδώση, ο οποίος διδάσκει μαθηματικά στο 59ο Γυμνάσιο Αθηνών. Το βιβλίο είναι αφιερωμένο στους συναδέλφους του που “με το μεράκι τους θα ζωντανέψουν στη θεατρική σχολική σκηνή το κείμενο”. Είναι δε -όσον αφορά το πρώτο μέρος- μία θαυμάσια μέθοδος εκμάθησης των ιδιοτήτων των τετραπλεύρων. Το δεύτερο μέρος αφορά στις πράξεις.        Είναι φανερό, πως όταν αναφερόμαστε στις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, δεν είναι ανάγκη να περιοριζόμαστε στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, ή στη διδασκαλία με τη χρήση Η.Υ., ή στη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων με τους Εκπαιδευτικούς αναφέρω συχνά την άποψη, ότι ο κάθε Εκπαιδευτικός καλό θα είναι να χρησιμοποιεί την δημιουργικότητά του για να προκαλέσει το ενδιαφέρον των μαθητών του, αφού ο κοινός στόχος είναι να “δουλεύουμε” με όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές στην τάξη.       Τέτοιου είδους δημιουργίες (αναφέρομαι στο βιβλίο του κ. Κορδώση) αποτελούν έξοχα παραδείγματα ενεργοποίησης των μαθητών που θα συμμετάσχουν, αλλά και αυτών που θα παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση – η οποία θα γίνει στο ίδιο τους το σχολείο – μαθαίνοντας ταυτόχρονα με ευχαρίστηση και με παιχνίδι.       Συγχαρητήρια στον Εκπαιδευτικό!      Πληροφορίες:2102528017.

prolipsi-kapnismatos-sta-scholia.pdf

imerida-dia-viou-mathissis.pdf

dilosis-kipros.pdf

episkepsi-ipourgou-stin-kipro.pdf

ekpedftiki-nees-technologies.pdf