Δελτίο Τύπου 29/07/2010
Παρουσίαση του σχεδίου Νόμου «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και Άλλες Διατάξεις» στο Υπουργικό Συμβούλιο
Παρουσιάστηκε σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο το σχέδιο νόμου «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και Άλλες Διατάξεις».
Η Δια Βίου Μάθηση αποτελεί στρατηγικό εργαλείο για την υλοποίηση των εθνικών πολιτικών επιλογών δίνοντας προτεραιότητα στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας, στην οικονομική ανάπτυξη, στην κοινωνική συνοχή και στη δημιουργία ενημερωμένων και ενεργών πολιτών. Συμπεριλαμβάνει όλες τις μορφές μάθησης (τυπική, μη τυπική και άτυπη) σε όλες τις φάσεις της ζωής ενός ανθρώπου, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, ρυθμίζει κυρίως το χώρο που βρίσκεται πέρα από τα όρια του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος και ιδιαίτερα ρυθμίζει, την αρχική επαγγελματική κατάρτιση, τη συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση και τη γενική εκπαίδευση ενηλίκων.
Συγκεκριμένα οι ρυθμίσεις στοχεύουν:
α) στην περιγραφή των δομών και των φορέων που συμβάλλουν με οποιονδήποτε τρόπο στην ανάπτυξη της Δια Βίου μάθησης στην Ελλάδα
β) στον καθορισμό του διοικητικού μοντέλου οργάνωσης της Δια Βίου μάθησης στην Ελλάδα
γ) στη θεσμοθέτηση προτύπων και μέσων για την αποτελεσματική ανάπτυξη της Διά Βίου μάθησης στην Ελλάδα και στην ποιοτική της αναβάθμιση.
δ) στη σύνδεση της Δια Βίου μάθησης με την απασχόληση
Κομβικά σημεία του σχεδίου νόμου αποτελούν:
- Η αλλαγή του διοικητικού μοντέλου οργάνωσης με πέρασμα από ένα συγκεντρωτικό και άκαμπτο σύστημα Δια Βίου μάθησης σε ένα αποκεντρωμένο και ευέλικτο Εθνικό Δίκτυο Δια Βίου Μάθησης, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ποιότητα σε όλες τις συνιστώσες της εκπαιδευτικής διαδικασίας (εισροές, διαδικασίες, εκροές).
- Η θέσπιση κινήτρων για τη συμμετοχή σε κάθε είδους δραστηριότητες Διά Βίου μάθησης με βασικότερο τη δυνατότητα αναγνώρισης και πιστοποίησης της μη τυπικής εκπαίδευσης και της άτυπης μάθησης μέσω της δημιουργίας του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων.
Επισυνάπτεται επεξηγηματικό κείμενο .
«Πολίτες με γνώσεις και επαγγελματίες με προσόντα»
10 ερωτήσεις – απαντήσεις
- 1. Ποια είναι η νέα αντίληψη –τομή για τη Δια Βίου Μάθηση στη χώρα μας;
Προωθούμε την ενιαία θεώρηση της μάθησης από την προσχολική αγωγή ως τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση/κατάρτιση και την εκπαίδευση της τρίτης ηλικίας. Η νέα αντίληψη για τη Δια Βίου Μάθηση είναι ολιστική (όλες τις μορφές μάθησης, τυπική, μη τυπική και άτυπη) και καθολική (για όλους σε όλη τη διάρκεια της ζωής).
- 2. Η Δια Βίου Μάθηση σχετίζεται μόνο με την απασχόληση;
Όχι στη θέση μιας μονομερούς αντίληψης που είχε εδραιωθεί μέχρι σήμερα, επιλέγουμε μια πολύπλευρη και χειραφετική αντίληψη για τη δια βίου μάθηση. Προωθούμε τη διάχυση της ΔΒΜ σε όλους και την εδραίωση μιας γενικής κουλτούρας μάθησης που θα έχει οφέλη όχι μόνο οικονομικά αλλά και κοινωνικά (άνοδος του μορφωτικού επιπέδου του γενικού πληθυσμού, κοινωνική συνοχή). Στοχεύουμε τόσο στην ενίσχυση της απασχόλησης όσο και στην ενίσχυση της ιδιότητας του ενεργού πολίτη. Θέλουμε πολίτες με γνώσεις και επαγγελματίες με προσόντα.
- 3. Ποιος είναι ο χαρακτήρας του νέου θεσμικού πλαισίου για τη Δια Βίου Μάθηση;
Το νέο θεσμικό πλαίσιο λαμβάνει υπόψη το γεγονός ότι σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες η ΔΒΜ αποτελεί περισσότερο ένα όραμα, μια στρατηγική και μια στάση απέναντι στη μάθηση και δε μπορεί να ρυθμιστεί μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας μια και άπτεται πολλών πεδίων άσκησης πολιτικής (απασχόληση, έρευνα και παιδεία, περιβάλλον, πολιτισμό, δημόσια διοίκηση). Για το λόγο αυτό το σ/ν προβλέπει συλλογικά όργανα διοίκησης, στα οποία συμμετέχουν όλοι οι φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο (δημόσιοι, κοινωνικοί και ιδιωτικοί).
- 4. Τι μοντέλο οργάνωσης θα ακολουθηθεί;
Επιδιώκουμε ένα αποκεντρωμένο μοντέλο οργάνωσης όπως σε όλη την Ευρώπη με ισχυρούς επιτελικούς φορείς διοίκησης με διακριτές αρμοδιότητες (ΓΓΔΒΜ για χάραξη πολιτικής, έλεγχο και αξιολόγηση, ΕΚΕΠΙΣ για διασφάλιση ποιότητας στις εισροές, ΕΟΠΠ για διασφάλιση ποιότητας στις εκροές, ΙΔΕΚΕ για επιστημονική υποστήριξη, ΕΚΕΠ για συμβουλευτική και επαγγελματικό προσανατολισμό) και αποκέντρωση στην εξειδίκευση του προγράμματος εφαρμογής.
- 5. Με ποιες διαδικασίες και σε τι χρονικό ορίζοντα υλοποιείται η αποκέντρωση;
Με πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου μέχρι τις 31.6.2011 και πέραν αυτής, αν χρειαστεί, και διασφάλιση μεταφοράς πόρων και τεχνογνωσίας στην περιφέρεια με το Πρόγραμμα Εφαρμογής που προβλέπει ο νόμος.
- 6. Ποιοι φορείς έχουν ρόλο και λόγο στη ΔΒΜ και πως θα επιτυγχάνεται ο συντονισμός τους;
Δημιουργούμε το Εθνικό Δίκτυο Διά Βίου Μάθησης στο οποίο μετέχουν όλοι οι φορείς που συμβάλλουν στη διά βίου μάθηση στη χώρα μας, όπου κι αν αυτοί υπάγονται διοικητικά και ανεξάρτητα από το νομικό καθεστώς τους (δημόσιοι, ιδιωτικοί και κοινωνικοί). Θα συμμετέχουν μουσεία, βιβλιοθήκες, σχολεία, πανεπιστήμια, κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων, Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης , συμβουλευτικές υπηρεσίες, Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κλπ.
Το Δίκτυο δεν αποτελεί απλώς άθροισμα φορέων αλλά συγκροτημένο σύστημα δικτύωσης με κόμβους και δεσμούς που δίνουν τη δυνατότητα ανάπτυξης μη ιεραρχικών δεσμών μεταξύ φορέων του Δικτύου και τη δημιουργία περιφερειών μάθησης. Το Δίκτυο θα συντονίζεται, θα παρακολουθείται και θα αξιολογείται από τη ΓΓΔΒΜ
- Με ποιες δομές θα έρχεται σε επαφή ο πολίτης;
Δημιουργούμε πολυδύναμες δομές σε επίπεδο καλλικράτειων δήμων στελεχωμένες με καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, οι οποίες θα συνδυάζουν εκπαίδευση και κατάρτιση (αρχική και συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση, εξ αποστάσεως, γενική εκπαίδευση ενηλίκων) με συμβουλευτικές υπηρεσίες και επαγγελματικό προσανατολισμό. Δίνουμε τη δυνατότητα ένταξης υφιστάμενων θεσμών και δομών (Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Σχολές Γονέων, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ.α.) στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης που μπορούν να δημιουργηθούν στους Δήμους ώστε να εξασφαλίζεται παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και συμβουλευτικής υψηλής ποιότητας αλλά και να γίνεται εξοικονόμηση χρημάτων σε επίπεδο διοίκησης και υλικοτεχνικής υποδομής.
- Θα υπάρξει ένα αξιόπιστο σύστημα πιστοποίησης των προσόντων του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας;
Το μέχρι σήμερα άναρχο σύστημα παροχής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών χωρίς καμία αξία ούτε για την αγορά εργασίας αλλά ούτε και για την εκπαιδευτική εξέλιξη των πολιτών τελειώνει εδώ. Δημιουργούμε τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων (ΕΟΠΠ), έναν νέο ανεξάρτητο φορέα που θα πιστοποιεί τα προσόντα, δηλαδή τις γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες των πολιτών θα αναλάβει τη συγκρότηση Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Κατ΄αυτόν τον τρόπο θα διασφαλίζεται η ποιότητα των προσόντων που αποκτούνται από τη μη τυπική εκπαίδευση (ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΚΕΜΕ, ΕΕΣ κλπ.) και την άτυπη μάθηση (εργασιακή εμπειρία, βιωματική μάθηση). Οι μαθησιακές δραστηριότητες των εκπαιδευόμενων αλλά και η εμπειρία των εργαζόμενων θα αναγνωρίζονται και θα πιστοποιούνται. Σε φάση συγκρότησης Εθνικού Πλαισίου Προσόντων δεν είναι μόνο όλες οι ευρωπαϊκές χώρες αλλά και άλλες 120 χώρες σε όλον τον κόσμο, παίρνει τη μορφή κύματος, που θα πνίξει όσους δεν είναι έτοιμοι εγκαίρως. Η δημιουργία νέου φορέα συνοδεύεται από την κατάργηση του ΟΕΕΚ, μια και η αρχική επαγγελματική κατάρτιση (τα ΙΕΚ) για την οποία ήταν υπεύθυνος ο ΟΕΕΚ υπάγονται πλέον στη ΓΓΔΒΜ και η διαχείριση και λειτουργία τους γίνεται από τις περιφέρειες.
- 9. Με δεδομένες τις μέχρι σήμερα απογοητευτικές επιδόσεις της χώρας, πώς μπορούμε να αναπτύξουμε τη Δια Βίου Μάθηση στην Ελλάδα;
Η παροχή κινήτρων αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο της πολιτικής μας για τη Δια Βίου Μάθηση. Για το λόγο αυτό θεσπίζουμε κίνητρα όπως τη δημιουργία Ατομικού Μητρώου ΔΒΜ ώστε να παρακολουθούνται οι μαθησιακές διαδρομές των ατόμων και να καταγράφονται τα προσόντα που αποκτούνται, μέσω της συγκρότηση Εθνικού Πλαισίου Προσόντων αλλά και δίνοντας τη δυνατότητα διασύνδεσης της τυπικής εκπαίδευσης με τη μη τυπική εκπαίδευση στη βάση σπονδυλωτών προγραμμάτων και πιστωτικών μονάδων. Παράλληλα, δίνουμε κίνητρα στους φορείς διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς συναρτάμε τη χρηματοδότηση των φορέων από την αξιολόγησή τους.
Επιλέξαμε επίσης να δώσουμε έστω και σε προγραμματικό επίπεδο και με τη σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Εργασίας και στα πλαίσια πάντα των συλλογικών συμβάσεων κίνητρα που αφορούν εργαζόμενους όπως δικαίωμα για εκπαιδευτική άδεια, δημιουργία λογαριασμών μαθησιακού χρόνου, και δημιουργία ατομικών εκπαιδευτικών λογαριασμών.
- Με ποιους πόρους θα χρηματοδοτείται η Δια Βίου Μάθηση;
Παράλληλα με το νόμο θα καταθέσουμε το Εθνικό Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις δράσεις διά βίου μάθησης που χρηματοδοτούνται από δημόσιους πόρους και επομένως είναι εφικτός ο προγραμματισμός, η διοίκηση, η παρακολούθηση και η αξιολόγηση της εφαρμογής τους.
Το Πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει τις δράσεις διά βίου μάθησης όλων των φορέων του Εθνικού Δικτύου Δια Βίου Μάθησης καθώς και δράσεις άλλων Υπουργείων με στόχο τη δημιουργία μιας συνεκτικής πολιτικής διά βίου μάθησης. Εννοείται ότι σε επιχειρησιακό επίπεδο οι φορείς καθώς και οι δράσεις που υλοποιούν εξακολουθούν να εποπτεύονται από τα Υπουργεία στα οποία ανήκουν.
Οι δράσεις αυτές χρηματοδοτούνται από :
- τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ 2007–2013 και ιδίως το Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», το Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ» και το ΕΠ «Διοικητική Μεταρρύθμιση»
- τους πόρους της Αυτοδιοίκησης,
- τους ίδιους πόρους των λοιπών φορέων και επιχορηγήσεις αυτών.
Δελτίο Τύπου 27/07/2010
Νομιμότητα , Διαφάνεια και Κανόνες στη Μεταλυκειακή Εκπαίδευση
Υπογραφή 30 νέων αδειών λειτουργίας ΚΕ.Μ.Ε.
Η Υπουργός Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, αποδεχόμενη σχετικές εισηγήσεις του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης, υπέγραψε σήμερα, Τρίτη, 27/07/2010, τις νέες άδειες λειτουργίας των Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης (ΚΕΜΕ). Υπεγράφησαν 30 άδειες από τις 40 αιτήσεις που είχαν υποβληθεί.
Τον Οκτώβριο του 2009 την παραμονή των εκλογών, δόθηκαν από τον τότε Υπουργό Παιδείας, 40 άδειες λειτουργίας κολλεγίων, χωρίς να γίνει κανένας έλεγχος των φακέλων αυτών, χωρίς ουσιαστικά να ανοιχτούν αυτοί οι φάκελοι και να ελεγχθούν ακόμα και σε επίπεδο δικαιολογητικών.
Η Υπουργός κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου για τα ΚΕ.Μ.Ε. ανέφερε:
«Θέλω να πιστεύω -αυτή είναι η φιλοδοξία μας- ότι μέσα από μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού, απόλυτης αξιοκρατίας, καθαρών και διαφανών διαδικασιών, μπαίνουν κανόνες σε ένα χώρο που επί δεκαετίες λειτουργεί απολύτως παράνομα, με έναν τρόπο που δημιουργούσε προβλήματα σε όλους και ουσιαστικά στους σπουδαστές.
Θεωρώ ότι σήμερα μπαίνει μια γραμμή. Από εδώ και πέρα υπάρχουν κανόνες οι οποίοι θα ισχύουν και θα τους γνωρίζουν όλοι, τόσο αυτοί οι οποίοι παίρνουν την ευθύνη και την επιλογή του να επενδύσουν και να λειτουργήσουν στο χώρο της μεταλυκειακής εκπαίδευσης, όσο οι γονείς και οι μαθητές».
Το Υπουργείο Παιδείας αποδύθηκε σε μία έντονη, σοβαρή και προσεκτική προσπάθεια, με την οποία :
- έφραξε τις επαπειλούμενες από την ΕΕ δυσμενείς εξελίξεις, θέτοντας σε διαδικασία την θέσπιση ενός νέου θεσμικού πλαισίου, υπό το πρίσμα και των Κοινοτικών παρατηρήσεων
- μελέτησε σοβαρά το θέμα της μεταλυκειακής εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της οποίας, ενέταξε τα εκπαιδευτήρια αυτά αποδίδοντάς τους την ακριβή φύση και ονομασία: Κέντρα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης
- μερίμνησε για τη θέσπιση νέων διατάξεων και νέας διαδικασίας, σχετικά με την αδειοδότηση των εκπαιδευτηρίων αυτών, την οποία ανέθεσε στο Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης
- ρύθμισε με μεταβατική διάταξη το θέμα του ελέγχου των μη ελεγχθέντων «Κολλεγίων» – και διεξήγαγε τον έλεγχο –κατά τις προϋποθέσεις μάλιστα, του νέου νόμου.
Επισυνάπτονται:
- Πίνακας με τα ΚΕ.Μ.Ε. όπου χορηγήθηκαν άδειες λειτουργίας
- Πίνακας με τα ΚΕ.Μ.Ε. όπου δεν χορηγήθηκαν άδειες λειτουργίας
ΠΙΝΑΚΑΣ 1
ΚΕΝΤΡΑ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΗΘΗΚΑΝ ΑΔΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
1 | Χ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Ε.Ε.» και το διακριτικό τίτλο «D.E.I COLLEGE» |
2 | «ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ Α.Ε- AΘΗΝΑ |
3 | «ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ Α.Ε- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ |
4 | «ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΙΩΣΗΦΙΔΗ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» |
5 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΙΝΔΙΑΝΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ» και το διακριτικό τίτλο «UINDY ATHENS» |
6 | «ΕΛΛΗΝΟΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΗΝΟΒΡΕΤΑΝΙΚΟ» |
7 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΒΑΚΑΛΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «BAKAΛO ART & DESIGN» |
8 | «ΟΜΙΛΟΣ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΑ» |
9 | «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ – ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.» και το διακριτικό τίτλο «AAS COLLEGE APPLIED ARTS STUDIES |
10 | «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» και διακριτικό τίτλο «Τεχνολογίες Πληροφορικής Αθηνών» |
11 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ –NEW YORK COLLEGE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «NEW YORK COLLEGE A.E.» -ΑΘΗΝΑ |
12 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ –NEW YORK COLLEGE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «NEW YORK COLLEGE A.E.» -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ |
13 | «E. & M. ΦΟΥΚΑΡΑΚΗΣ Ο.Ε.» και το διακριτικό τίτλο MBS COLLEGE |
14 | «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ – Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης» και το διακριτικό τίτλο «I.S.T. STUDIES» |
15 | ICBS Επιχειρησιακό Κολέγιο Λάρισας ΑΕ» |
16 | «ICBS ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΟΛΕΓΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΕ» |
17 | «ICBS Επιχειρησιακό Κολέγιο Αθήνας ΕΠΕ» |
18 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και με διακριτικό τίτλο «ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ- THE EUROPEAN COLLEGE FOR TOURISM STUDIES» |
19 | «ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΝΤΕΡΗ», «THE AMERICAN COLLEGE OF GREECE – DEREE COLLEGE» και διακριτικό τίτλο « ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΝΤΕΡΗ», «DEREE COLLEGE» |
20 | ΚΟΛΛΕΓΙΟ CITY U ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕ» και το διακριτικό τίτλο «CITY UNITY COLLEGE L.T.D.» |
21 | «CITY ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» με διακριτικούς τίτλους «KOΛΛΕΓΙΟ CITY» και «CITY COLLEGE» |
22 | «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «B.C.A COLLEGE A.E.» |
23 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM»AΘΗΝΑ |
24 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM» ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ |
25 | «ALBA ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ» και το διακριτικό τίτλο «ALBA» |
26 | «ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ – ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «ΑΚΤΟ Α.Ε.» -ΑΘΗΝΑ |
27 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ AKMI METROPOLITAN ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ AKMΙ METROPOLITAN A.E.» – ΑΘΗΝΑ |
28 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ AKMI METROPOLITAN ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ AKMΙ METROPOLITAN A.E.» – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ |
29 | «AEGEAN OMIROS ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «AEGEAN OMIROS COLLEGE» |
30 | «ΟΜΙΛΟΣ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΠΕΡΡΩΤΗΣ» |
ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
1 | «Ανώνυμη Εταιρία Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Μινωϊκή Εκπαιδευτική»
και το διακριτικό τίτλο MINOAN EDUCATIONAL S.A.
|
2 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΠΑΝΔΙΔΑΚΤΗΡΙΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕ» και το διακριτικό τίτλο «PANDIDAKTIRION COLLEGE ΕΠΕ»
|
3. | «ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ RENÉ DESCARTES»
|
4 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ALPINE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και διακριτικό τίτλο «ALPINE COLLEGE Α.Ε.»
|
5 | «Σ.ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ – Π.ΦΑΡΑΩΝΗΣ ΚΟΛΛΕΓΙΟ CMA (Centre for Management and Administration) Ο.Ε.»
|
6 | «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΙΒΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ»
|
7 | Πέτρος Φυτηλάς του Γεωργίου
|
8 | «ΚΟΛΕΓΙΟ C.O.R.E.L.co. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «ΕΛΛΑΝΙΟΝ ή SOUTH EUROPEAN COLLEGE ή ΑΜΦΙΑΡΕΙΟΝ»
|
9 | «ΚΟΛΛΕΓΙΟ- INSTITUTION D’ ETUDES FRANCOPHONES (IdEF)» και το διακριτικό τίτλο «Το ΓΑΛΛΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ της ΕΛΛΑΔΑΣ»
|
10 | «ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ – ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «ΑΚΤΟ Α.Ε.» – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δελτίο Τύπου 27/07/2010
Υπογραφή Πρωτοκόλλου Συνεργασίας, μεταξύ Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Τεχνικής- Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου θα υπογράψει την Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010 Πρωτόκολλο μεταξύ Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Τεχνικής- Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για την εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος συνεργασίας.
Σκοπός του προγράμματος είναι η υποστήριξη και η ποιοτική αναβάθμιση της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, προς όφελος της τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης και γενικά του κοινωνικού συνόλου, χωρίς να θίγεται η αποστολή και ο ρόλος του κάθε συνεργαζόμενου φορέα.
Τo πιλοτικό πρόγραμμα συνεργασίας για το σχολικό έτος 2010-2011 εφαρμόζεται ως εξής:
ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου Χανίων με το Πολυτεχνείο Κρήτης
1ο ΕΠΑΛ Α’ Δ/νσης Αθήνας με το ΤΕΙ Αθήνας
8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης με το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
4ο ΕΠΑΛ Πάτρας με το ΤΕΙ Πάτρας
6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου Κρήτης με το ΤΕΙ Κρήτης
Δελτίο Τύπου 25/07/2010
Σχετικά με δημοσιεύματα στον τύπο για το βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία», διευκρινίζουμε:
Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, με υπουργική απόφαση που υπέγραψε στις 19/10/2009, κατόπιν εισήγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ενέκρινε την ανατύπωση με βελτιώσεις από τον ΟΕΔΒ για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών -μεταξύ άλλων- και του βιβλίου της Ιστορίας της Γ’ Γυμνασίου, «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» ,του οποίου η πρώτη έκδοση έγινε το 2007.
Οι διορθώσεις αυτές περιλαμβάνουν και το επίμαχο σημείο. Συγκεκριμένα, στη σελ. 163 στιχ. 19-20: “με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια” αλλάζει στο ορθό “ με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια”.
Οι διορθώσεις αυτές θα συμπεριληφθούν, σε κάθε περίπτωση, στην επανέκδοση του βιβλίου τον Ιανουάριο του 2011, ενώ το Υπουργείο Παιδείας, θα αποστείλει συμπληρωματική εγκύκλιο για την ενημέρωση των καθηγητών, ώστε αυτές να περιλαμβάνονται στην προφορική διδασκαλία των μαθητών.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.