1ον : Μελετώ τις ασκήσεις του προηγούμενου μαθήματος που δεν μπόρεσα να κάνω. Τις προσπαθώ ξανά με στυλό και χαρτί (τα μαθηματικά δεν είναι ιστορία). Αν πάλι δεν καταφέρω να τις λύσω σημειώνω απορίες για να τις εκφράσω στο αμέσως επόμενο μάθημα.
2ον : Διαβάζω τη θεωρία του μαθήματος που παραδόθηκε. Καλό είναι να γράψω ορισμούς/ θεωρήματα/ πορίσματα/ αποδείξεις για να συγκρίνω το γραπτό μου με το βιβλίο και όχι απλά να διαβάζω τη θεωρία και να τη λέω από έξω (τα μαθηματικά δεν είναι ιστορία).
3ον: Μελετώ τυχόν λυμένες ασκήσεις/ παραδείγματα και τις σχετικές τεχνικές. Λύνω τα παραδείγματα (στυλό και χαρτί – τα μαθηματικά δεν είναι ιστορία) για να δω αν όντως κατανόησα την τεχνική και την αναγκαιότητα των βημάτων επίλυσης.
4ον: Προσπαθώ να λύσω τις ασκήσεις που έχω για την επόμενη φορά.
5ον : Ίσως το πιο σημαντικό βήμα….κάνω ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ. Η επανάληψη βοηθά στο σύνδεση των γνώσεων και στην καλύτερη απόδοση στις γραπτές εξετάσεις σε όσο το δυνατό λιγότερο χρόνο προετοιμασίας. Ο ελάχιστος αριθμός επαναλήψεων είναι δύο…Χριστούγεννα και Πάσχα.
Σχόλιο: Ο παραπάνω τρόπος μελέτης, αρχικά, θα είναι επίπονος (απαιτεί παραπάνω χρόνο)…αλλά στην πορεία θα αποδώσει καρπούς, θα αυξήσει την αυτοπεποίθηση και θα οδηγήσει 100% σε βελτίωση
ΠΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ή ΠΩΣ ΠΑΣΑΛΕΙΦΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ (ΤΟ ΣΥΧΝΟ ΛΑΘΟΣ!!)
Κάνω μόνο το 4ο βήμα.