Εσωτερική Αξιολόγηση

Σχολικό Έτος 2023-2024

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας

Δείτε την ετήσια έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας εδώ.

Συνοπτική έκθεση συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου

Δείτε τη συνοπτική έκθεση συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2023-2024 εδώ.

 

Σχολικό Έτος 2022-2023

Δείτε την Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης εδώ.

 

Σχέδιο δράσης “Συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών σε δράσεις και εργασίες για την ενίσχυση της διδασκαλίας και της μάθησης”

Είναι γενικά παραδεκτό πως η διδασκαλία δεν είναι μια ανεξάρτητη, αυτόνομη και αυτοτελής διαδικασία, ούτε έχει δικό της αυτοσκοπό. Θεωρείται ως μια διαδικασία που έρχεται να υπηρετήσει την μαθησιακή διαδικασία και να συμβάλει στην αυθεντική και αποτελεσματική μάθηση. Η συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών σε δράσεις και εργασίες είναι μέσο ώθησης των μαθητών/μαθητριών προς τη μάθηση αλλά και τρόπος διατήρησης του ενδιαφέροντός τους. Με τη δράση αυτή επιχειρείται η ενεργός εμπλοκή των μαθητών στη διαδικασία της μάθησης, ώστε να συμπληρωθεί και προαχθεί η διδασκαλία και η μάθηση.

Το Γενικό Λύκειο Βραχατίου συμμετέχει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μnet που υλοποιείται από το εργαστήριο Φυσικής του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ).  Με το πρόγραμμα αυτό επιδιώκεται η ανάπτυξη και η μακρόχρονη λειτουργία ενός σχολικού δικτύου  από τηλεσκόπια Κοσμικών Ακτίνων. Τα τηλεσκόπια Κοσμικών Ακτίνων έχουν εγκατασταθεί σε είκοσι (20) σχολικές μονάδες των Νομών της  Πελοποννήσου ενώ άλλες σχολικές μονάδες θα λειτουργούν εξ’ αποστάσεως τους ανιχνευτικούς  σταθμούς του ΕΑΠ και τις ειδικές διατάξεις απομακρυσμένης πρόσβασης. Οι σχολικές αυτές μονάδες θα αποτελούν το δίκτυο μNet, το  οποίο θα είναι το ελληνικό σχολικό δίκτυο εκπαιδευτικών  ανιχνευτικών σταθμών Κοσμικών Ακτίνων [1].

Το Γενικό Λύκειο Βραχατίου είναι μία από τις είκοσι (20) σχολικές μονάδες στις οποίες έχει εγκατασταθεί  τηλεσκόπιο Κοσμικών Ακτίνων και η μοναδική στο Νομό Κορινθίας. Στο πλαίσιο του προγράμματος οι συμμετέχοντες μαθητές ασχολήθηκαν με τη Σωματιδιακή και Αστροσωματιδιακή Φυσική, γνώρισαν τα θεμελιώδη σωματίδια από τα οποία δομείται όλο το σύμπαν, έμαθαν για τις Κοσμικές Ακτίνες και ταξίδεψαν (εικονικά) στο μαγικό κόσμο του CERN.

Μέσα από την παιγνιώδη και λειτουργική εκπαιδευτική πλατφόρμα του ΕΑΠ, οι συμμετέχοντες μαθητές έπαιξαν με το «Καθιερωμένο Πρότυπο» δηλ. τη θεωρία που εξηγεί το τι είναι ο κόσμος και πώς διατηρεί την συνοχή του. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή τα σωματίδια και οι περίπλοκες αλληλεπιδράσεις τους αναλύονται χρησιμοποιώντας μόνο: 6 κουάρκ και 6 λεπτόνια (το πιο γνωστό λεπτόνιο είναι το ηλεκτρόνιο). Όλα τα γνωστά σωματίδια της ύλης αποτελούνται από κουάρκ και λεπτόνια και αλληλεπιδρούν με την ανταλλαγή σωματιδίων φορέων δυνάμεων (όπως το φωτόνιο).

Από τα θεμελιώδη σωματίδια οι συμμετέχοντες μαθητές μεταπήδησαν στις Κοσμικές Ακτίνες δηλ. στα υποατομικά σωμάτια και πυρήνες που βομβαρδίζουν συνεχώς τη Γη και προέρχονται από αστροφυσικά αντικείμενα εκτός του ηλιακού μας συστήματος (Ενεργοί Γαλαξιακοί Πυρήνες, κατάλοιπα υπερκαινοφανών εκρήξεων (supernova), κβάζαρ (quasar), εκρήξεις ακτίνων).

Τέλος οι συμμετέχοντες μαθητές ασχολήθηκαν με το πείραμα στο CERN όπου επιταχυντές επιταχύνουν τα μικροσκοπικά σωματίδια σε ταχύτητες λίγο μικρότερες από την ταχύτητα του φωτός και ανιχνευτές κάνουν τα σωματίδια αυτά “ορατά”.

Και φυσικά έπεται συνέχεια…

Τα παραδοτέα των μαθητών είναι:

 

Δείτε την αξιολόγηση του προγράμματος εδώ.

Δείτε την αξιολόγηση της εκδήλωσης εδώ.

Βιβλιογραφία:

http://www.physics.ntua.gr/POPPHYS/software/part_adv/greek/index.html

https://www.cern/

https://moodle.physicslab.eap.gr/moodle/index.php

 

Αξιολόγηση σχεδίων δράσης

Για να αξιολογήσετε τα σχέδια δράσης σχολικού έτους 2022-2023 κάνετε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους:
Για το σχέδιο δράσης
“Συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών σε δράσεις και εργασίες για την ενίσχυση της διδασκαλίας και της μάθησης” κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://forms.gle/ESLzNSCDVphyySQT9


Για το σχέδιο δράσης “Βελτίωση υλικοτεχνικών υποδομών” κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://forms.gle/Yicj5aUn22joWtQr8


Για το σχέδιο δράσης “Νέα δυναμική μέσω της συνεργασίας μέντορα-νέου εκπαιδευτικού, με τη βοήθεια επιμορφωτικών προγραμμάτων ή/και δράσεων” κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://forms.gle/iUqeKUwwWCEQLb3o9

 

Συνοπτική έκθεση συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου

Δείτε τη συνοπτική έκθεση συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2022-2023 εδώ.

 

 

 

Σχολικό Έτος 2021-2022

Δείτε την Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης εδώ.

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2021-2022, στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας έγιναν αρκετές και ποικίλες δράσεις με επιτυχία, αν και ο διαθέσιμος χρόνος ήταν ασφυκτικά περιορισμένος και μάλιστα στις δυσχερείς συνθήκες που δημιούργησε ο COVID. 

Δείτε τη συνοπτική  Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας για το σχολικό έτος 2021-2022 εδώ.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τις δράσεις μπορείτε να δείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

https://blogs.sch.gr/lykvrach/%ce%b4%cf%81%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b7%cf%81%ce%b9%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b5%cf%82/ekpaideytika-programmata/

https://blogs.sch.gr/lykvrach/2021/12/25/diagonismos-kataskeyis-christoygenniatikoy-dentroy/

https://blogs.sch.gr/lykvrach/2022/01/09/apotelesmata-diagonismoy-kataskeyis-christoygenniatikoy-dentroy/

https://blogs.sch.gr/lykvrach/2022/04/17/symmetochi-toy-gel-vrachatioy-ston-diagonismo-quot-kanto-n-akoystei-2022-quot/

https://blogs.sch.gr/lykvrach/2022/05/28/christoygenniatiki-agora-kai-ekdilosi-stin-plateia-vrachatioy/

https://blogs.sch.gr/lykvrach/2022/05/29/ekdilosi-pros-timi-toy-miki-theodoraki/

https://blogs.sch.gr/lykvrach/2022/05/30/ekdilosi-gia-tin-25i-martioy/

 

 

Δείτε τη συνοπτική έκθεση συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2021-2022 εδώ.

 

Δείτε την συνοπτική έκθεση αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2020-2021 εδώ.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση