Ημέρα: 25 Ιουνίου 2026

«Η τελευταία σχολική σελίδα.. γράφτηκε με χαμόγελα και συγκίνηση»

Σε μια βραδιά γεμάτη συγκίνηση, χαμόγελα, αναμνήσεις και αισιοδοξία για το μέλλον, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου Ορμύλιας… Διαβάστε περισσότερα »