Πεδία αυτοαξιολόγησης του Γενικού Λυκείου Νάξου

Βασικοί τομείς -πεδία αυτοαξιολόγησης του Γενικού Λυκείου Νάξου

1.      Τα μέσα και οι πόροι:

Υπάρχουσα Κατάσταση: Το ΓΕ.Λ. Νάξου ξεκίνησε τη νέα σχολική χρονιά με σημαντικά προβλήματα στην υλικοτεχνική του υποδομή, πχ. κατεστραμμένο κάλυμμα του πηγαδιού που βρίσκεται στην αυλή του σχολείου, σπασμένες πόρτες, στεγανότητα εξωτερικών κουφωμάτων, κατεστραμμένες πρίζες και διακόπτες κ.ά. Η στελέχωση του σχολείου σε εκπαιδευτικό προσωπικό ήταν, από την αρχή του σχο­λικού έτους, ικανοποιητική.

Στόχοι:   Να εξοφληθούν, κατά το δυνατόν, τα χρέη του Λυκείου και να εξασφαλιστούν οι αναγκαίοι πόροι, σε συνεργασία με την Σχολική Επιτροπή Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, ώστε –σε καιρούς δύσκολους οικονομικά– να βελτιωθούν οι υλικοτεχνικές υποδομές του σχολείου. Επίσης, πρέπει να καλυφθούν οι ανάγκες σε διοικητικό προσωπικό (γραμματέας, επιστάτης, φύλακας).

2.      Η διοίκηση της σχολικής μονάδας:

Υπάρχουσα Κατάσταση: Η παρούσα διοίκηση της σχολικής μονάδας δεν έχει καταφέρει, ακόμη, να εγκαθι­δρύσει σταθερούς δίαυλους επικοινωνίας μεταξύ μαθητών – γονέων – εκπαιδευτικών – δημοτικής αρχής.

Στόχοι: Καλύτερος συντονισμός και συνεργασία των εταίρων της σχολικής κοινότητας, αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των πόρων, ώστε να διαμορφωθεί ένα σχολικό περιβάλλον πιο ασφαλές, πιο αξιόπιστο, πιο ευ­χάριστο.

3.      Το κλίμα και οι σχέσεις:

Υπάρχουσα Κατάσταση : Δεν λείπουν τα προβλήματα (αν και χωρίς ακρότητες) μεταξύ των εκπαιδευτικών και των μαθητών, υπάρχει δυσπιστία ή –τουλάχιστον– επιφυλακτικότητα μεταξύ πολλών γονέων και εκπαιδευτικών, οι σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών κρίνονται ικανοποιητικές και άριστες οι σχέσεις με την δημοτική αρχή.

Στόχοι: Η εδραίωση, σε κλίμα εμπιστοσύνης, τακτικής επικοινωνίας και ουσιαστικής – αποτελεσματικής συ­νεργασίας μεταξύ όλων των φορέων της σχολικής κοινότητας.

4.      Οι εκπαιδευτικές διαδικασίες:

Υπάρχουσα Κατάσταση : Οι εκπαιδευτικές διαδικασίες και πρακτικές διαμορφώνονται στο πλαίσιο των οδηγιών και των αναλυτικών προγραμμάτων διδασκαλίας, αλλά βαρύνουν ιδιαίτερα τόσο οι επαγγελματικές αντιλήψεις των εκπαιδευτικών όσο και οι προσδοκίες των μαθητών.

Στόχοι: Αξιοποίηση της μεθόδου project, ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών (Η/Υ) στις καθημερινές πρακτικές διδασκαλίας, οργάνωση πολιτισμικών εκδηλώσεων, ενδοσχολική επιμόρφωση, περιορισμός απώλειας ωρών διδασκαλίας.

5.      Τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα:

Στόχοι: Συνέχιση της καλής παράδοσης επιτυχιών στις εξετάσεις για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, περιορισμός της μαθητικής διαρροής, ενσωμάτωση των παιδιών με χαμηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις.

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων