24 Ιουνίου 2016 αρχείο

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΕΥΜΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ

Τη Τετάρτη 22/06/2016 οι καθηγητές και τα παιδιά της Γ΄Λυκείου  φάγαμε τα κοψίδια μας σε ταβέρνα της Θεσ/νίκης … Ήταν μια πολύ όμορφη και συγκινητική  βραδιά με αυτά τα υπέροχα παιδιά…Καλή τύχη νάχετε!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση