Το Λύκειο Μαρτίνου πειραματίζεται…διδάσκοντας

Οι μαθητές της Β' Λυκείου, κάτω από την καθοδήγηση της κ. Παυλίδου Αναστασίας κλ.ΠΕ04.04,συμμετείχαν σε Δράση στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγή Σταδιοδρομίας με τίτλο "Πειραματίζομαι.... διδάσκοντας!". Οι μαθητές/τριες  της Ε'…