Δράσεις Το Λύκειο Μαρτίνου πειραματίζεται…διδάσκοντας 23 Ιαν 202623 Ιαν 2026 Οι μαθητές της Β' Λυκείου, κάτω από την καθοδήγηση της κ. Παυλίδου Αναστασίας κλ.ΠΕ04.04,συμμετείχαν σε Δράση στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγή Σταδιοδρομίας με τίτλο "Πειραματίζομαι.... διδάσκοντας!". Οι μαθητές/τριες της Ε'…