Μονοήμερη εκδρομή στην Αθήνα

Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 το σχολείο μας πραγματοποίησε την μονοήμερη εκδρομή του στην Αθήνα. Αρχικά, οι μαθητές/τριες  επισκέφτηκαν τον Βράχο της Ακρόπολης, παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ξενάγηση και θαύμασαν…