ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Στα πλαίσια του εορτασμού της επετείου της 25ης Μαρτίου αλλά και με αφορμή τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, οι μαθητές του σχολείου μας μπορούν να παρακολουθήσουν τα παρακάτω βίντεο:

 

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Η Αίτηση – Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις υποβάλλεται από τους αποφοίτους στα Λύκεια. Αρχικά ο υποψήφιος βρίσκει αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, το υπόδειγμα της Α-Δ (Α-Δ Υποψηφίου-μόνο απόφοιτος), το κατεβάζει και αν μπορεί το εκτυπώνει. Αν δεν μπορεί να το εκτυπώσει, μπορεί να το προμηθευτεί από το Λύκειό του. Στη συνέχεια το συμπληρώνει χειρόγραφα (μόνο τα γκρι στοιχεία) και το υποβάλλει συμπληρωμένο, μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία 8-3 έως 19-3-2021 στο Λύκειο από το οποίο αποφοίτησε ή στο πλησιέστερο στην κατοικία του Λύκειο. Σε όποιο Λύκειο υποβληθεί η Α-Δ του αποφοίτου σε αυτό το Λύκειο ή στο αντίστοιχο εξεταστικό κέντρο θα εξεταστεί ο απόφοιτος. Σε περίπτωση που κάποιος απόφοιτος θελήσει εντός του διαστήματος υποβολής της Α-Δ, να τροποποιήσει την Α-Δ που υπέβαλε, τότε θα πρέπει να υποβάλει νέα Α-Δ με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ζητώντας την τροποποίηση της προηγούμενης. Μετά την ηλεκτρονική καταχώριση στο Λύκειο, στο πληροφοριακό σύστημα myschool εκτυπώνονται δύο αντίγραφα. Ο υποψήφιος ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων και ότι αυτά πράγματι ανταποκρίνονται στις επιθυμίες του, υπογράφει και στα δύο αντίγραφα και παραλαμβάνει ένα, το οποίο και φυλάσσει μέχρι το τέλος των εξετάσεων. Το δεύτερο υπογεγραμμένο αντίγραφο φυλάσσεται στο Λύκειο κατάθεσης. Η προθεσμία υποβολής της Αίτησης – Δήλωσης είναι Δευτέρα 8 Μαρτίου έως Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021 . Τονίζεται ότι δεν γίνεται δεκτή εκπρόθεσμη Αίτηση – Δήλωση ούτε εκπρόθεσμη διόρθωση αυτής.

Η Αίτηση-Δήλωση των αποφοίτων συνοδεύεται υποχρεωτικά από ευκρινές φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την επίδειξη ταυτότητας/διαβατηρίου ή άλλου επίσημου εγγράφου αποδεικτικού της ταυτοπροσωπίας τους, προκειμένου να ελεγχθεί η ορθή καταχώριση των στοιχείων.

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ενημερώνουμε τους γονείς και τους μαθητές του λυκείου μας ότι σήμερα 12/2/2021 μετά τις 2 το μεσημέρι θα αποσταλούν οι έλεγχοι επίδοσης.

ΒΙΝΤΕΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Με αφορμή την ημέρα της γιορτής των τριών Ιεραρχών, οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν το παρακάτω βίντεο που σχετίζεται με τη ζωή και το έργο τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ 17ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Με αφορμή τους εορτασμούς για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και στα πλαίσια της εκδήλωσης του σχολείου μας που δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω της έκτακτης κατάστασης,οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν το παρακάτω βίντεο:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ WEBEX

Από Δευτέρα 16 Νοεμβρίου τα μαθήματα του ΓΕ.Λ Λαυρίου θα πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας WEBEX, σύμφωνα με το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα που επισυνάπτεται παρακάτω:

Είναι πολύ σημαντικό να τηρηθούν τα εξής:

1. Κατά την είσοδό μας στην εφαρμογή WEBEX γράφουμε ολόκληρο το επίθετο και το όνομά μας

2. Η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική

3. Οι απουσίες  προσμετρούνται  στους απόντες

4. Η συμμετοχή αξιολογείται

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ WEBEX

Από Δευτέρα 9 Νοεμβρίου τα μαθήματα του ΓΕ.Λ Λαυρίου θα πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας WEBEX, σύμφωνα με το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα που επισυνάπτεται παρακάτω:

Είναι πολύ σημαντικό να τηρηθούν τα εξής:

1. Κατά την είσοδό μας στην εφαρμογή WEBEX γράφουμε ολόκληρο το επίθετο και το όνομά μας

2. Η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική

3. Οι απουσίες  προσμετρούνται  στους απόντες

4. Η συμμετοχή αξιολογείται

5. Τα μαθήματα γίνονται με τη σειρά που ίσχυε στο κανονικό ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΕΛ ΛΑΥΡΙΟΥ

Ο Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2020-2021 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου στις 11.00 π.μ. Το κουδούνι για την τελετή θα χτυπήσει στις 10.30.

Παρακαλούνται οι μαθητές να προσέλθουν κανονικά στο σχολείο με μάσκα προστασίας από τον COVID-19. Κατά την είσοδό τους στο σχολείο και την παραμονή τους στον προαύλιο χώρο να αποφεύγουν τον συνωστισμό και να τηρούν τις αποστάσεις.

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους να έχουν μια εποικοδομητική, ασφαλή και ευχάριστη σχολική χρονιά.

ΥΠΟΤΜΗΜΑΤΑ Α ΚΑΙ Β ΛΥΚΕΙΟΥ

 

ΥΠΟΤΜΗΜΑΤΑ Α

 

ΥΠΟΤΜΗΜΑΤΑ B

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ) ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΜΑΪΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜ_18_05.docx