ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ UNESCO 2022-2023
Το Λύκειο Λαυρίου συμμετείχε στο 21ο μαθητικό συμπόσιο Λυκείων Αττικής, μελών του δικτύου συνδεδεμένων σχολείων της UNESCO-ASPNET που φιλοξενήθηκε στο κολλέγιο Αθηνών στις 16 και 17 Φεβρουαρίου 2023. Το θέμα του συμποσίου ήταν “η κλιματική κρίση είναι εδώ: κλιματική δικαιοσύνη-κλιματική μετανάστευση-κλιματική ουδετερότητα “. Από το ΓΕ.Λ Λαυρίου συμμετείχαν 10 μαθήτριες και μαθητές που προετοίμασαν ένα 7λεπτο καλλιτεχνικό δρώμενο με θέμα την άνοδο της στάθμης της θάλασσας λόγω της κλιματικής κρίσης και τη συνακόλουθη κλιματική μετανάστευση. Το θέμα του συμποσίου δόθηκε και ως αφορμή στο σύνολο των μαθητών του σχολείου για την παραγωγή εικαστικών έργων που αναρτήθηκαν στο πλαίσιο ειδικής έκθεσης στο χώρο διεξαγωγής του συμποσίου. Στην έκθεση αυτή συμμετείχαν 2 μαθήτριες της Β’ Λυκείου (Βλασσοπούλου Άρτεμις και Μαχέϋ Ντίγια) με έργα ζωγραφικής.
Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες είναι οι ακόλουθοι:
Βελούδου Χρυσούλα
Δέδες Τάσος
Ζωγράφος Κων/νος
Καρατζή Μαρία
Κατσίκη Φλώρα
Μαυριδερού Δανάη
Πανάγιου Εύα
Πλατάκη Μαρία
Συρίγου Μαρία
Τσιρίτα Ιωάννα



ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΠΟΛΥΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΓΕΛ ΛΑΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΑΥΤΗΣ
Σήμερα Τρίτη 31/1 στο γραφείο του Δ/ντη του λυκείου μας, ανοίχτηκαν οι προσφορές των πρακτορείων που αφορούν την εκδρομή της Γ Λυκείου, ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής, αποτελούμενης από μαθητές και εκπαιδευτικούς και γράφτηκε η πράξη ανάθεσης της εκδρομής στο επιλεχθέν πρακτορείο. Τα αποτελέσματα αναγράφονται στον ακόλουθο πίνακα:
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του δήμου Λαυρεωτικής, εκπαιδευτική και ενημερωτική ομιλία με θέματα τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από τη χρήση του διαδικτύου και ειδικότερα τον εθισμό που αυτή προκαλεί στους νέους, καθώς και φαινόμενα βίας, bullying, σεξουαλικής κακοποίησης και άλλους κινδύνους που μπορούν να εμφανιστούν μέσα από την αλόγιστη χρήση του internet.
Την ομιλία που οργάνωσε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του ΓΕ.Λ Λαυρίου με την αρωγή του συλλόγου διδασκόντων του Λυκείου, παρακολούθησαν οι μαθητές στο σύνολό τους. Ομιλητής ήταν ο δρ. Γιώργος Κορμάς, υπεύθυνος της γραμμής Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ της Μονάδας Εφηβικής Υγείας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet) και εκπρόσωπος του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (Ε.Κ.Α.Δ.). Την ομιλία συντόνισε ο κύριος Τσακάλης Δημήτρης, μέλος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.
Οι μαθητές αλλά και οι εκπαιδευτικοί, είχαν την ευκαιρία κατά τη διάρκεια αλλά και στο τέλος της ομιλίας, να θέσουν ερωτήματα και να εκφράσουν τις απορίες τους. Στο τέλος της παρουσίασης, μέλη του δεκαπενταμελούς συμβουλίου των μαθητών του σχολείου μας, ευχαρίστησαν τον κύριο Κορμά, δωρίζοντάς του αναμνηστικά εκ μέρους, τόσο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, όσο και του ΓΕ.Λ Λαυρίου.
ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ…
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΕΛ ΛΑΥΡΙΟΥ
Ενημερώνουμε τους μαθητές του σχολείου μας ότι τη Δευτέρα 12/9/2022 και ώρα 9 το πρωί, θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος Αγιασμός για το νέο σχολικό έτος. Παρακαλούνται οι μαθητές να προσέλθουν στο σχολείο στις 8.30.
Θα τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα.
Τα βιβλία θα διανεμηθούν την Τρίτη 13/9.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφών, ανανεώσεων εγγραφών, μετεγγραφών περιόδου Σεπτεμβρίου 2022
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ
Με αφορμή τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821, απαρχή του αγώνα για τη δημιουργία του σύγχρονου ελληνικού κράτους, οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν την ακόλουθη παρουσίαση σημαντικών γεγονότων και προσώπων της περιόδου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΩΣΤΑ ΚΟΤΣΑΝΑ)
Την Παρασκευή 18 Μαρτίου, μαθητές της Β’ λυκείου (θετικών σπουδών) του ΓΕ.Λ Λαυρίου, επισκέφθηκαν το μουσείο Αρχαίας Ελληνικής τεχνολογίας στην Αθήνα. Στις δυο εκθέσεις (αρχαίων μουσικών οργάνων & παιχνιδιών και αρχαίας Ελληνικής τεχνολογίας) οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα βασικά επιτεύγματα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού (αρχαία ρομποτική, ατμοκίνηση,τελεπικοινωνίες, αστρονομία, γεωδαισία, ανυψωτικές μηχανές, εργαλεία κ.α) και γνώρισαν με βιωματικό τρόπο κάποια από τα παιχνίδια της αρχαιότητας (τριάς, στομάχιο κ.α), αλλά και σημαντικές εφευρέσεις, μηχανισμούς, όργανα και κατασκευές των μεγάλων Ελλήνων επιστημόνων της εποχής (Αρχιμήδης, Αρίσταρχος, Πλάτων, Ήρων κ.α).
















