1. Περιβαλλοντική δράση: 23/10/24
Οι περιβαλλοντικές ομάδες του σχολείου μας πραγματοποίησαν την πρώτη τους δράση σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Λαυρίου. Σήμερα έλαβε χώρα το πρώτο μέρος της πρώτης περιβαλλοντικής μας δράσης, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκε ομαδοσυνεργατική άσκηση σχετικά με τα αίτια και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής ενώ στη συνέχεια παρουσιάστηκε το πρόγραμμα που διαχειρίζεται το ΚΕΠΕΑ σε συνεργασία με την Κοιν.ΣΕπ Ιστία Αιγαίου με θέμα τις ιστιοπλοϊκές μεταφορές προϊόντων του Αιγαίου μέσω πλοίων που κινούνται με οικολογικές μορφές ενέργειας, προωθώντας παράλληλα τον πολιτισμικό & γαστρονομικό τουρισμό στην περιοχή αλλά και ευρύτερα στη Μεσόγειο. Οι μαθητές/τριες των ομάδων προβληματίστηκαν αναφορικά με τα αίτια και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, ενημερώθηκαν για το πρωτότυπο πρόγραμμα “Ιστία Αιγαίου” και προετοιμάστηκαν για τη συνέχεια της δράσης που θα λάβει χώρα στο πεδίο στις 4 Νοεμβρίου. Ευχαριστούμε πολύ το ΚΕΠΕΑ Λαυρίου για την υπέροχη παρουσίαση και την άψογη συνεργασία.
2. Διδακτική επίσκεψη: Δραστηριότητες προσομοίωσης πτήσης (Pilot Center)
Ημερομηνία: Πέμπτη 31/10/2024
Τμήματα που συμμετείχαν: B2, ΓΑνθ1 (33 μαθητές και μαθήτριες)
Η επίσκεψη παρείχε στους/στις μαθητές/τριες την ευκαιρία να κατανοήσουν τη λειτουργία αεροσκαφών τύπου Airbus και F16, μέσω μιας αναλυτικής παρουσίασης από εξειδικευμένους επαγγελματίες. Επιπλέον, απέκτησαν την εμπειρία να συμμετάσχουν σε προσομοιωτές πτήσης, βιώνοντας τη διαδικασία πλοήγησης και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένας πιλότος. Αυτή η πρακτική επαφή, ενίσχυσε την κατανόησή τους για την αεροπορία και ενθάρρυνε το ενδιαφέρον τους για τις θετικές επιστήμες και την τεχνολογία. Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν ενεργά, θέτοντας ερωτήματα και ανταλλάσσοντας απόψεις. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να προάγει την κριτική σκέψη και τη συνεργασία. Επιπρόσθετα, οι μαθητές/τριες είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν την εμπειρία οδήγησης σε αγώνες ράλι και formula 1 μέσω ειδικών προσομοιωτών. Συνολικά, η επίσκεψη αποτέλεσε μια πολύτιμη μαθησιακή εμπειρία, συνδέοντας με τρόπο ουσιαστικό τη θεωρία με την πράξη.