ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΕΛ ΛΑΥΡΙΟΥ

Ο Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2020-2021 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου στις 11.00 π.μ. Το κουδούνι για την τελετή θα χτυπήσει στις 10.30.

Παρακαλούνται οι μαθητές να προσέλθουν κανονικά στο σχολείο με μάσκα προστασίας από τον COVID-19. Κατά την είσοδό τους στο σχολείο και την παραμονή τους στον προαύλιο χώρο να αποφεύγουν τον συνωστισμό και να τηρούν τις αποστάσεις.

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους να έχουν μια εποικοδομητική, ασφαλή και ευχάριστη σχολική χρονιά.

ΥΠΟΤΜΗΜΑΤΑ Α ΚΑΙ Β ΛΥΚΕΙΟΥ

 

ΥΠΟΤΜΗΜΑΤΑ Α

 

ΥΠΟΤΜΗΜΑΤΑ B

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ) ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΜΑΪΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜ_18_05.docx

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ανακοινώνουμε στους μαθητές μας ότι από Δευτέρα 18 Μαΐου, η προσέλευσή τους στο σχολείο θα γίνεται σύμφωνα με τις λίστες που τους έχουν ήδη σταλεί με mail.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Κανένας μαθητής εκτός από τους αναγραφόμενους στις λίστες δεν επιτρέπεται να εισέρχεται στο χώρο του σχολείου.

Δεν επιτρέπεται η είσοδος στο σχολείο σε άτομα που δεν ανήκουν στο μαθητικό δυναμικό του σχολείου.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 11-5 ΕΩΣ 15-5 ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΩ WEBEX

ΠΡΟΓΡΑΜ_Γ_11_05_15_05

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α ΚΑΙ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 11-5 ΕΩΣ 15-5 ΜΕΣΩ WEBEX

ΠΡΟΓΡΑΜ_Α_Β_11_05

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ WEBEX ΑΠΟ 6-4 ΕΩΣ 10-4

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ 06-4 ΕΩΣ 10-04

 

 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ: ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ-ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ

Η Αίτηση – Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις αποστέλλεται με mail από τους υποψηφίους και καταχωρίζεται ηλεκτρονικά στα Λύκεια. Το έντυπο της Αίτησης – Δήλωσης αναρτάται στο διαδίκτυο (στην επίσημη ιστοσελίδα www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ). Ο/Η υποψήφιος/α κατεβάζει και αποθηκεύει το αρχείο της Αίτησης – Δήλωσης στον υπολογιστή του. Στη συνέχεια το συμπληρώνει (μόνο τα γκρι στοιχεία) με όποιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου διαθέτει. Τέλος το αποστέλλει συμπληρωμένο ηλεκτρονικά (με email) στο Λύκειο για ηλεκτρονική καταχώριση, μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία (30 Μαρτίου ως 9 Απριλίου 2020) στο Λύκειο που φοιτά.

Μετά την ηλεκτρονική καταχώριση στο Λύκειο, στο πληροφοριακό σύστημα myschool εκτυπώνονται δύο αντίγραφα. Με νεότερες οδηγίες αργότερα, ο/η υποψήφιος/α ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων και ότι αυτά πράγματι ανταποκρίνονται στις επιθυμίες του, υπογράφει και στα δύο αντίγραφα και παραλαμβάνει ένα, το οποίο και φυλάσσει μέχρι το τέλος των εξετάσεων. Το δεύτερο υπογεγραμμένο αντίγραφο φυλάσσεται στο Λύκειο κατάθεσης. Η προθεσμία υποβολής της Αίτησης – Δήλωσης είναι 30 Μαρτίου ως 9 Απριλίου 2020.

ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ

EMAIL ΣΧΟΛΕΙΟΥ mail@lyk-lavriou.att.sch.gr

ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ   :  ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ

Πέτρος Τσαλιαγκός

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ WEBEX ΓΕΛ ΛΑΥΡΙΟΥ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ WEBEX ΓΕΛ ΛΑΥΡΙΟΥ

ΑΠΟ 30/03-03/04/2020

ΠΡΟΓΡΑΜA 30-3 εως 3-4

 

Ενημέρωση μαθητών ή/και γονέων & κηδεμόνων

Ενημέρωση μαθητών ή/και γονέων & κηδεμόνων σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Κατ’ εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019), σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από το Ελληνικό Δημόσιο όπως εκπροσωπείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας. Τα προσωπικά σας δεδομένα (e-mail) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από τη σχολική μονάδα λόγω της ιδιότητά σας ως μαθητών ή/και γονεών ή κηδεμόνων και της σχέσης σας με το Ελληνικό Δημόσιο, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19 και την απαγόρευση διδασκαλίας με φυσική παρουσία. Επιπλέον, οι μαθητές κατά τη συμμετοχή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κοινοποιούν σε συνεργαζόμενους με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων παρόχους υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν τους, όνομα ή όνομα χρήστη, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων, και αποκλειστικά για όσο χρονικό διάστημα ισχύει η ως άνω απαγόρευση, και εν συνεχεία θα διαγραφούν από τους εν λόγω παρόχους. Συστήνεται η σύνδεση των μαθητών μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) (και όχι μέσω εφαρμογής).

Έχετε δικαίωμα να λάβετε επιβεβαίωση για το κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν υφίστανται επεξεργασία. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα, λήψης αντιγράφου αυτών, διόρθωσης ανακριβειών, συμπλήρωσης ελλιπών προσωπικών δεδομένων, διαγραφής προσωπικών δεδομένων, διακοπής της επεξεργασίας τους, λήψης τους σε δομημένη, κοινώς χρησιμοποιούμενη και αναγνωρίσιμη από μηχανήματα μορφή, διαβίβασής τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αντίρρηση από το Ελληνικό Δημόσιο, διαβίβασής τους από το Ελληνικό Δημόσιο σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό, υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους για σκοπούς εμπορικής προώθησης.

Για οποιαδήποτε απορία έχετε σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από το Ελληνικό Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματά σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας (e-mail επικοινωνίας cst@minedu.gov.gr).

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων