Πρόγραμμα Προαγωγικών & Απολυτηρίων Εξετάσεων 2025

exam

Proagogikes A

Proagogikes B

Apolythries G

KATIDIAN

Σχετικά με την Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία (Αγωνίσματα) των Υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α.



Λήψη αρχείου

Συμμετοχή του Λυκείου Κρουσώνα στο 1ο Φεστιβάλ Ρητορικής στο Ηράκλειο

Την Κυριακή στις 4 Μαΐου το σχολείο μας με τις μαθήτριες Βερεράκη Αγγελική (Β1), Μακριδάκη Νικολέτα (Β1), Μόισε Ραλλού (Γ),  Πυργιανάκη Ειρήνη (Α), Ρωμανάκη Μαρία (Β2) και Τακάκη Ισιδώρα (Α) συνοδεία των φιλολόγων Δημοπούλου Ελένης, Νασιούλα Ειρήνης και Πανιεράκη Ειρήνης συμμετείχε στο 1ο Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης που διεξήχθη στο Πρότυπο Γυμνάσιο και Λύκειο Ηρακλείου. Οι καθηγήτριες συμμετείχαν ως κριτές στη διεξαγωγή των αγώνων και ως επιτηρήτριες κατά την προετοιμασία των αγώνων.  Οι μαθήτριες συμμετείχαν σε δύο είδη διαγωνισμού, στην εκφραστική ανάγνωση και στους διττούς λόγους. Στην εκφραστική ανάγνωση η Ειρήνη Πυργιανάκη βραβεύτηκε με το τρίτο βραβείο!! Ήταν μία πολύ όμορφη εμπειρία την οποία απολαύσαμε όλοι!

Συγχαρητήρια πολλά στα παιδιά μας που συμμετείχαν με όρεξη και ενθουσιασμό στην εκδήλωση αυτή!

eikona Viber 2025 05 07 10 20 34 325IMG 20250508 120105

Πασχαλινές Ευχές

H Dieythynsh kai o Syllogos Didaskonton toy Lykeioy Kroysona

ΑΕΙΦΟΡΙΑ στην ΠΡΑΞΗ: Βιωματική Δράση Κατασκευής Σαπουνιών από Χρησιμοποιημένο ή Μη Βρώσιμο Λάδι

Την Πέμπτη 10 Απριλίου, στο πλαίσιο του προγράμματος Υγείας με τίτλο «Μεσογειακή Διατροφή: Tότε και Σήμερα», του σχεδίου δράσης Ενεργού Πολίτη με τίτλο «Αειφορία στην παραγωγή και κατανάλωση» –που εντάσσεται στο θεματικό πεδίο «Υπεύθυνη Κατανάλωση και Παραγωγή»- και του άξονα 7 αξιολόγησης της Σχολικής μονάδας με τίτλο «Σχολείο και Κοινότητα», οι μαθητές του Λυκείου συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια πρωτότυπη και βιωματική δράση: την κατασκευή σαπουνιών από χρησιμοποιημένο ή μη βρώσιμο λάδι. Οι υπεύθυνες καθηγήτριες των προγραμμάτων Αγγελάκη Μαρία, Νασιούλα Ειρήνη, Πολυζωάκη Κλεάνθη συντόνισαν την δράση η οποία πλαισιώθηκε από την επιστημονική υποστήριξη της προσκεκλημένης, καθηγήτριας του ΕΛΜΕΠΑ, Αβραμάκη Ευφροσύνης. Η κ. Αβραμάκη με την ιδιότητα της γεωλόγου αφού παρουσίασε το θεωρητικό υπόβαθρο της δράσης, συντόνισε τους μαθητές κατά τη διάρκεια της βιωματικής διαδικασίας.

Η δράση έθεσε ως στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε ζητήματα βιώσιμης ανάπτυξης, επαναχρησιμοποίησης υλικών και προστασίας του περιβάλλοντος. Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, οι μαθητές συνεργάστηκαν, πειραματίστηκαν, κατανόησαν τις βασικές αρχές της χημικής διαδικασίας της σαπουνοποίησης και κυρίως συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικό είναι να δίνουμε «δεύτερη ζωή» σε υλικά που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια. Με τέτοιες πρωτοβουλίες το σχολείο μπορεί να αποτελέσει ζωντανό κύτταρο της κοινότητας, καλλιεργώντας οικολογική συνείδηση, υπευθυνότητα και δημιουργικότητα στους αυριανούς πολίτες. Η ανταπόκριση των μαθητών ήταν ενθουσιώδης, ενώ αρκετοί από αυτούς εξέφρασαν την επιθυμία να συνεχίσουν τέτοιου είδους πρωτοβουλίες και στο μέλλον.

Μέσα από τέτοιες δραστηριότητες, η αειφορία παύει να είναι μια αφηρημένη έννοια και γίνεται καθημερινή πράξη – μια πράξη που ξεκινά από τη σχολική κοινότητα και μπορεί να αγγίξει και να εμπνεύσει και τον ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο.

1 2 3 4 5 6 789

Πραγματοποίηση Πρώτης Εθελοντικής Αιμοδοσίας ΓΕΛ Κρουσώνα

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε το ΓΕΛ Κρουσώνα, την Πέμπτη 3 Απρίλη στον προαύλιο χώρο του σχολείου, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη δύναμη της προσφοράς και της αλληλεγγύης.

Η αρχή έγινε με τους μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Λυκείου και ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική, καθώς συμμετείχε η πλειοψηφία της, ενώ συμμετείχαν μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και κάτοικοι του Κρουσώνα. Από τους συμμετέχοντες συλλέχθηκαν τελικά 21 μονάδες αίματος, αριθμός πολύ σημαντικός!

Η ομάδα αιμοληψίας της Κινητής Μονάδας Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «Βενιζέλειο – Πανάνειο» χαμογέλασε με τη μεγάλη συμμετοχή, ενώ για την σχολική κοινότητα ήταν χαρά μας να συμβάλλουμε σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και έδωσαν το πιο πολύτιμο δώρο: το αίμα τους, μια πράξη ζωής! Η εθελοντική αιμοδοσία, ύψιστη πράξη αλτρουισμού, αλληλεγγύης και προσφοράς ζωής προς τον άνθρωπο και η μαζική εθελοντική συνεισφορά αιμοδοτών μπορεί να αποτελέσει εγγύηση για να σωθούν ζωές ασθενών, τραυματιών, όποιων συνανθρώπων μας βρεθούν σε ανάγκη.

Το ΓΕΛ Κρουσώνα θέλει να αφήσει ένα κοινωνικό αποτύπωμα στην κοινότητα, ώστε στο μέλλον να είναι ακόμα μεγαλύτερη η συμμετοχή και η ενίσχυση του πνεύματος εθελοντισμού σε παρόμοιες δράσεις. Η επιτυχία της αιμοδοσίας μάς γεμίζει αισιοδοξία και μάς δίνει το κίνητρο να συνεχίσουμε να προωθούμε την αξία της προσφοράς. Φιλοδοξούμε, μέσα από την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση, να κινητοποιήσουμε ακόμα περισσότερους μαθητές, γονείς και πολίτες, ώστε να καθιερωθεί η εθελοντική αιμοδοσία ως μια σταθερή πράξη αλληλεγγύης και κοινωνικής προσφοράς.

Ευχαριστούμε θερμά την Κινητή Μονάδα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «Βενιζέλειο – Πανάνειο», καθώς και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του ΓΕΛ που ήταν αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την Άνοιξη του 2026!

UTF 81 1 UTF 81 2 UTF 81 3 UTF 81 4

Εκδρομή Α’ και Β’ Λυκείου σε Αθήνα – Βόλο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Πολυήμερη Εκδρομή των μαθητών της Α’ και Β’ Λυκείου στην Αθήνα και στο Βόλο.

Την Τετάρτη 26 Μαρτίου, οι μαθητές μας αναχώρησαν για το λιμάνι του Πειραιά. Το πρωί της Πέμπτης 27 Μαρτίου επισκέφθηκαν το Καλλιμάρμαρο, ενώ το μεσημέρι ξεναγήθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων. Το πρωί της Παρασκευής 28 Μαρτίου επισκέφθηκαν τον Αρχαιολογικό χώρο των Δελφών και την όμορφη Αράχωβα και αναχώρησαν για τον Βόλο, όπου έφθασαν αργά το απόγευμα. Το πρωί του Σαββάτου 29 Μαρτίου επισκέφθηκαν τα επιβλητικά Μετέωρα και τα Τρίκαλα. Την Κυριακή 30 Μαρτίου περιηγήθηκαν στη Μακρινίτσα Πηλίου και στην πόλη του Βόλου από όπου και αναχώρησαν με προορισμό το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για επιστροφή στο Ηράκλειο.

1743656516533 1743656516543 1743656516554 1743656516565 1743656516581 1743656516593 1743656516602 1743656542680 1743656542699 1743656542718 1743656542741 1743656542757

Βιωματική Δράση για τον Σχολικό Εκφοβισμό

Στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας κατά του Σχολικού Εκφοβισμού (6 Μαρτίου), το σχολείο μας διοργάνωσε μια βιωματική δράση με στόχο την ενημέρωση, την κατανόηση, την ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων αντιμετώπισης του φαινομένου. Η σχολική βία αποτελεί ένα διαχρονικό, παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο με πολύπλοκες επιπτώσεις στη διαδικασία της μάθησης και την ψυχική υγεία των μαθητών.

Οι μαθητές/τριες μας ενημερώθηκαν για τις μορφές εκφοβιστικής συμπεριφοράς, για την ανισότητα που υπάρχει στην σχέση θύτη-θύματος-θεατών αλλά και για τις ψυχοκοινωνικές συνέπειες του φαινομένου του εκφοβισμού και της σχολικής βίας. Στα πλαίσια της βιωματικής δράσης πραγματεύτηκαν την ιστορία ενός εφήβου μαθητή, μετανάστη, που υπήρξε θύμα διαδικτυακού εκφοβισμού (cyberbullying) από τους συμμαθητές του, και αφού εργάστηκαν σε ομάδες, συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας με ερωτήσεις σχετικές με την ψυχολογία του θύματος, τον ρόλο της οικογένειάς του, των καθηγητών του, των φίλων του αλλά και τα κίνητρα του θύτη. Στη συνέχεια, η κάθε ομάδα, με οδηγό την φαντασία και το ένστικτό της πρότεινε ένα δικό της τέλος στην ιστορία. Στο τελευταίο στάδιο ψηφίστηκε από την ολομέλεια το τέλος που άρεσε περισσότερο και δραματοποιήθηκε από τους μαθητές/τριες. Εξάλλου, κάποια παιδιά προθυμοποιήθηκαν να ζωγραφίσουν κάτι σχετικό ή να κάνουν αφίσα. Η δράση ολοκληρώθηκε ζητώντας από κάθε μαθητή/τρια να αποτυπώσει σε ένα χαρτί με μια μόνο λέξη το συναίσθημα που του άφησε η δράση.

Οι μαθητές/τριές μας ανταποκρίθηκαν με προθυμία και ευχάριστη διάθεση στο βιωματικό πλαίσιο της δράσης και κατανόησαν βαθύτατα το συναίσθημα του θύματος αλλά και την ευθύνη των παρατηρητών κυρίως μέσα από την δραματοποίηση και την βιωματική ταύτιση. Η βιωματική αυτή εμπειρία ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας και της ενσυναίσθησης στην αντιμετώπιση του εκφοβισμού και την ευθύνη όλων μας.  Το σχολείο μας δεσμεύεται να συνεχίσει τις δράσεις ευαισθητοποίησης, προωθώντας τις αξίες του αλληλοσεβασμού και της συμπερίληψης.

Γιατί κάθε μαθητής/τρια αξίζει να αισθάνεται ασφαλής και αποδεκτός !

Γιατί η ηθική της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ προάγει την ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ και τον ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ !

Kyklos BIAS MORFES O kanonas 15 80 10 Statistika

eikona Viber 2025 04 01 22 43 56 586 eikona Viber 2025 04 01 22 44 24 773 eikona Viber 2025 04 01 22 44 25 037

eikona Viber 2025 04 01 22 54 58 172

eikona Viber 2025 04 01 22 49 07 715

eikona Viber 2025 04 01 22 52 02 508 eikona Viber 2025 04 01 22 52 02 676 eikona Viber 2025 04 01 22 52 02 878 eikona Viber 2025 04 01 22 52 22 141 eikona Viber 2025 04 01 22 52 30 386 eikona Viber 2025 04 01 22 52 42 616

Η αφίσα δημιουργήθηκε από την μαθήτρια της Γ’ Λυκείου Γιούλη Πιτσικάκη.

Δελτίου Τύπου για την Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία των Υποψηφίων για Εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ Ακαδημαϊκού Έτους 2025-2026

Σας ενημερώνουμε για τις ημερομηνίες διεξαγωγής της υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2025-2026, όπως και για τα απαραίτητα δικαιολογητικά με τα οποία θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι οι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στις Επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας.

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου:



Λήψη αρχείου

Υγειονομική Εξέταση Υποψήφιων Σπουδαστών Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) Ακαδημαϊκού Έτους 2025-2026



Λήψη αρχείου