Πολιτιστικό πρόγραμμα Σχολ. Έτους 2008-09 – “Βιομηχανική Κληρονομιά”

Βιομηχανική Κληρονομιά

“Αξίες απο το παρελθόν , παρακαταθήκη για το μέλλον”

Εκπαιδευτικός: Περιβολάρη Χρυσάνθη

Γενικό Λύκειο Γαστούνης 2008-09

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος, με το παραπάνω θέμα ,τέθηκαν οι παρακάτω στόχοι και δραστηριότητες των συμμετεχόντων μαθητών.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Γνωστικοί
1. Η καλύτερη γνωριμία από τους μαθητές της πόλης που ζουν.
2. Η μελέτη της ιστορίας των βιομηχανικών κτιρίων και οι επιπτώσεις στη ζωή των πολιτών της περιοχής.
3. Προβληματισμός για την κρατική περιουσία που παραμένει αναξιοποίητη.

Συναισθηματικοίστικοί
1.Ευαισθητοποίηση των μαθητών στην προστασία του πολιτισμικού μας περιβάλλοντος.
2. Κατανόηση τν αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης.

Ψυχοκινητικοί
1.Απόκτηση επιδεξιότητας στην καταγραφή και ταξινόμηση συγκεκριμένων πληροφοριών του θέματος.
2. Εκτίμηση ιδιαίτερων ικανοτήτων κάποιων συμμαθητών τους να οργανώνουν καλύτερα το χρόνο τους και να είναι ικανοί για αυτοέλεγχο.

Συμμετοχικοί
1. Ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας και ομαδικότητας.
2. Ανάληψη πρωτοβουλιών εκ μέρους των μαθητών και αυριανών πολιτών σε θέματα που αφορούν το κοινωνικό σύνολο.
3. Διατύπωση προτάσεων από τους μαθητές για την αξιοποίηση των κτιρίων που έχουν εγκαταλειφθεί.

Δραστηριότητες
1.Ηομάδα συγκεντρώθηκε για τον καθορισμό των κτιρίων που θα μελετηθούν.
2. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 υποομάδες με σκοπό τον καθορισμό των στόχων και του αντικειμένου εργασίας καθεμιάς.
3.Η πρώτη ομάδα συγκέντρωσε πληροφορίες για τα βιομηχανικά ή βιοτεχνικά κτίρια που υπάρχουν στην πόλη μας μέχρι σήμερα και παραμένουν αναξιοποίητα.
4. Η δεύτερη ομάδα συγκέντρωσε πληροφορίες για βιομηχανικά ή βιοτεχνικά κτίρια που χάθηκαν.
5.Μελέτησαν την τοπική ιστορία της πόλης μας από τα βιβλία «Ιστορία της Γαστούνης» του Γριτσόπουλου και «Στη Γαστούνη κάποτε…» του Κων. Λούρμπα. Έτσι συγκέντρωσαν υλικό ανά υποομάδα και συνολικά. Το γεγονός αυτό είναι προς τιμήν των παιδιών της Γ΄ Λυκείου (που συμμετείχαν στο πρόγραμμα) με το βαρύ γεμάτο διάβασμα πρόγραμμά τους.
6. Τα παιδιά της Β’ Λυκείου που συμμετείχαν στο πρόγραμμα επισκέφθηκαν το Υποθηκοφυλακείο της πόλης μας και ζήτησαν πληροφορίες σχετικές με το θέμα τους.
7. Επισκέφθηκαν ιδιώτες και συγκέντρωσαν πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό για κάποια ιδιωτικά κτίρια.
8.Συγκέντρωσαν πληροφορίες από εφημερίδες και μελέτησαν τους 2 τόμους από τις «Αρχιτεκτονικές Μεταμορφώσεις» του Δημήτρη Φιλιππίδη για την αποκατάσταση των εγκαταλειμμένων βιομηχανικών κτιρίων.

Οι μαθητές που συμμετείχαν είναι οι παρακάτω:

TΑΞΗ Γ΄

ΑΓΟΡΙΑ

1) Ζευκιλής Ορέστης
2) Λάβδας Διονύσης

ΚΟΡΙΤΣΙΑ

1) Ανδρούτσου Αικατερίνη
2) Αυγουστίνου Φωτεινή
3) Γιαννακοπούλου Βασικλική
4) Γιαννακοπούλου Δήμητρα
5)Καπότα Αμέρισα
6) Κουνανή Φωτεινή
7) Λαγκόνε Σοφία
8) Μανουρά Ιωάννα
9) Πανάγαρη Μαρία
10) Παπαδοπούλου Βασιλική
11) Σακκάτου Γεωργία
12) Συμεών Αικατερίνη

ΤΑΞΗ Β΄

ΚΟΡΙΤΣΙΑ

1) Ιωαννίδη Ανδριάννα
2) Καραβίδα Ελένη
3) Κεαλόγλου Αλεξάνδρα
4) Κεαλόγλου Ιωάννα
5) Κλάδη Διονυσία
6) Κουμπαρούλη Άννα-Μαρία
7) Κουτσοδήμου Θεοδοσία
8) Μανουρά Κωνσταντίνα

Παρακάτω δείτε την εργασία που παραδόθηκε στο τέλος του προγράμματος επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο.

Βιομηχανική Κληρονομιά

ή δείτε την παρακάτω:

https://blogs.sch.gr/lykgast/2009/09/14/%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb-%ce%ad%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-2008-09-%ce%b2/ergasia2008/

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση