ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας της Α΄ Τάξης και στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας αξιοποιήθηκε ως στρατηγική η ταξινομία Bloom. Μοιράστηκαν φύλλα εργασίας βάσει των οποίων οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να επεξεργαστούν το ποίημα του Ι.Βηλαρά “Σαν πεταλούδα στη φωτιά…” σε έξι διαφορετικά γνωστικά επίπεδα, από τα πιο απλά στα πιο σύνθετα ( Γνωρίζω, Κατανοώ, Εφαρμόζω, Αναλύω, Αξιολογώ, Δημιουργώ). Κινητοποιήθηκαν όλοι οι μαθητές προκειμένου να εργαστούν προς τους ίδιους μαθησιακούς στόχους, αλλά στο επίπεδο που ο καθένας και η καθεμία μπορούσε να ανταποκριθεί καλύτερα. Η μαθησιακή δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με αποτίμηση από τους μαθητές/τριες, όπως αποτυπώνεται στα παρακάτω γραφήματα.
Λήψη αρχείου