Την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025, μια ομάδα μαθητών/τριών και καθηγητών του Εσπερινού Γενικού Λυκείου Καστοριάς, επισκέφθηκε το Γηροκομείο Καστοριάς “Αθηνάς και Λαζάρου Ρίζου” στο πλαίσιο των δράσεών του για τον Εθελοντισμό.
Είχε προηγηθεί συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης τα οποία διατέθηκαν στους ηλικιωμένους, τους οποίους είχαμε τη χαρά να γνωρίσουμε και να συνομιλήσουμε. Η επίσκεψη έκλεισε, αφού τραγουδήσαμε την “Άγια Νύχτα” και υποσχεθήκαμε να ανανεώσουμε το ραντεβού μας για την Άνοιξη.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Τσαδήλα Αναστασία για τη θερμή υποδοχή της και ευχόμαστε σε εκείνη, το προσωπικό του Γηροκομείου και τους φιλοξενούμενούς του “Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά.

























