Επίσκεψη του σχολείου μας σε εικαστική έκθεση Δεκ 1 ΓΕ.Λ. ΑΣΗΜΙΟΥ Στη 1 Δεκεμβρίου οι μαθητές μας επισκέφθηκαν την εικαστική έκθεση του κ. Βασιλειάδη και συνομίλησαν μαζί του.