Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μας παιδιά, σας ενημερώνουμε ότι η έναρξη των μαθημάτων, θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020.
Το πρώτο κουδούνι της χρονιάς για το σχολείο μας θα ηχήσει στις 08:30, ενώ ο Αγιασμός θα τελεσθεί στις 11:30.
Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα, οι μαθητές θα ενημερωθούν για τον ιό SARS COV2 και για το πρωτόκολλο που πρόκειται να ακολουθηθεί στο σχολείο μας, προκειμένου να αποφευχθεί η διασπορά του μέσα στην σχολική μονάδα.
Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες, οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό του σχολείου, εισερχόμενοι στην αυλή θα φοράνε μάσκα. Το σχολικό μας συγκρότημα έχει εξασφαλίσει, κατόπιν ενεργειών της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου μας, μάσκες μιας χρήσεως για τα παιδιά που δεν θα έχουν μάσκα μαζί τους. Οι υφασμάτινες μάσκες που θα χορηγήσει το Υπουργείο Παιδείας αναμένεται να παραληφθούν την Τρίτη.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλό είναι να έχουν μαζί τους αντισηπτικό υγρό, ένα μπουκάλι νερό και φαγητό, χαρτί και μολύβι για να γράψουν το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας καθώς επίσης και τα σακίδια τους για να παραλάβουν τα βιβλία τους.
Η ασφαλής λειτουργία του σχολείου μας στην δύσκολη συγκυρία που ζούμε, θα διασφαλιστεί μόνο με την συνεργασία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Βασιζόμαστε σ` αυτήν, ώστε να μπορέσουμε να αφοσιωθούμε με όλες μας τις δυνάμεις στο παιδαγωγικό μας έργο.
Καλή σχολική χρονιά!
Ο Διευθυντής
Ιωάννης Αγγελής