«Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο»
Λυκείου (Γενικού & Επαγγελματικού): 34 από 20 σχολεία
Ειδικών σχολείων: 2 από 2 σχολεία
Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.
Όλα τα βραβεία έχουν ανακοινωθεί στην ψηφιακή πλατφόρμα http://festman.schoolab.gr/festival/15 από όπου μπορείτε να δείτε και να παίξετε τα παιχνίδια.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ
1ο βραβείο: Ο Μύθος του Μινώταυρου – 3ο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης
2οβραβείο: Marbles in action βόλοι εν δράσει – 4ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
3ο βραβείο: FROG FULL – 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
1ο βραβείο: Cave Hero – Γυμνάσιο Οινουσσών Χίου
2ο βραβείο: Παιχνίδι tangram – 2ο Γυμνάσιο Νέας Μηχανιώνας
3ο βραβείο: Orange Ball – 4ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου
ΛΥΚΕΙΟ (Γενικό & Επαγγελματικό)
1ο βραβείο: Ρομποτοπεριπέτειες(Robot Adventures) – Γενικό Λύκειο Πεταλιδίου, Μεσσηνία
2ο βραβείο: HackPath – 1ο Γενικό Λύκειο Λιβαδειάς
3ο βραβείο: Ball Game – 7ο ΕΠΑΛ Πάτρας
ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Πρωτότυπης Ψηφιακής Διαθεματικής Προσέγγισης «Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο»
- Σημάδεψε το φωτοκύτταρο – 2ο Γυμνάσιο Ευόσμου Θεσσαλονίκης
Πρωτότυπης Δημιουργίας για την καλλιέργεια του ψηφιακού αλφαβητισμού
- Snowflakes 2ο Εργαστηριακό Κέντρο Ιωαννίνων
Ειδικό βραβείο Πρωτότυπης Δημιουργίας για την Ειδική Αγωγή
- 1ο: Δες την διαδρομή του Οδυσσέα και απάντησε στις ερωτήσεις.. – ΤΕΕ ΕΙδικής Αγωγής Πάτρας
- 2ο: Φανταστικό κυνηγητό – ΤΕΕ ΕΑ Α βαθμίδας Αιγάλεω