Rise & Shine Δράσεις Μαρτίου – Απριλίου

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία eTwinning Έργα, Rise & Shine | , στις 29-07-2025

Μάρτιος

💛 Ενσυναίσθηση: Τι είναι αυτό;

Η ενσυναίσθηση είναι η ικανότητα να καταλαβαίνουμε πώς νιώθει κάποιος άλλος, ακόμη κι αν δεν βρισκόμαστε στην ίδια κατάσταση. Με πιο απλά λόγια, μπορούμε να πούμε ότι είναι η ικανότητα να “μπαίνουμε στα παπούτσια του άλλου” και να βλέπουμε τα πράγματα από τη δική του οπτική.

Rise & Shine Δράσεις Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία eTwinning Έργα, Rise & Shine | , στις 28-07-2025

january.png Ιανουάριος

Ημερολόγιο 2025 με Θετικές Δηλώσεις & Δημιουργίες των Μαθητών μας 🌈

Tον Ιανουάριο στο σχολείο μας ξεκινάμε ένα ξεχωριστό και αισιόδοξο ταξίδι μέσα από ένα μοναδικό Ημερολόγιο με Θετικές Δηλώσεις για το 2025!

📅 Κάθε μήνας του νέου έτους θα συνοδεύεται από μία θετική δήλωση (positive affirmation), η οποία θα επιλέγεται με στόχο να εμπνέει, να ενισχύει την αυτοπεποίθηση και να καλλιεργεί τη θετική σκέψη των παιδιών.

🎨 Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου- εταίρου που το επιθυμούν, θα ζωγραφίσουν κάτι σχετικό με τη θετική δήλωση κάθε μήνα. Στο τέλος, οι δημιουργίες τους θα πλαισιώσουν το ημερολόγιο και θα μας χαρίζουν αισιοδοξία και έμπνευση όλο τον χρόνο!

Rise & Shine / Δράσεις Δεκεμβρίου 2024

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία eTwinning Έργα, Rise & Shine | , στις 17-02-2025

make him a christmas boy for kindergarten children

Το Δεκέμβριο, η μασκότ του έργου μας ανακοίνωσε τις δράσεις μας . Πλησίαζαν  Χριστούγεννα, ημέρες Χαράς, Αγάπης, Καλοσύνης !!! Τι είναι καλοσύνη ; Και πώς μπορούμε να την δείξουμε στους ανθρώπους γύρω μας; Εμείς επικεντρωθήκαμε  κυρίως για την κατανόηση των μαθητών μας σχετικά με το τι είναι η καλοσύνη και πώς μπορούν να την δείξουν σε άλλα παιδιά. Γράψαμε παραδείγματα και  δημιουργήσαμε σχέδια.

Kindeness is

“O μικρός γαλάζιος άγγελος “

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία Ανακοινώσεις - Νέα, Χριστούγεννα | , στις 26-12-2024

Ημέρες Χριστουγέννων και στο Νηπιαγωγείο προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε τι είναι  Χριστούγεννα!

Ημέρες Αγάπης , Ειρήνης , Προσφοράς, Συγχώρεσης!!

Οι Άγγελοι στην Τέχνη πάντα είχαν μία εξέχουσα θέση. Το έργο του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου η “Συναυλία των Αγγέλων” (1608-1614) της Εθνικής Πινακοθήκης είναι ένα από τα τελευταία, αν όχι το τελευταίο, έργο του. Μας έδωσε την αφορμή να μιλήσουμε για την ταπεινοφροσύνη διηγούμενοι την ιστορία από το περιοδικό “Παράθυρο στην Εκπαίδευση, τεύχος 60″ ” Ο μικρός γαλάζιος Άγγελος” και σε συνδυασμό με τα άλλα δύο έργα του Ελ Γκρέκο, “Ο Ευαγγελισμός (1595-1600), Museum of Fine Arts, Βουδαπέστη” και “Η προσκύνηση των ποιμένων (1612-1614), Μουσείο του Πράδο, Μαδρίτη”.

Ο Δομίνικος Θεοτοκόπουλος, γνωστός ως Ελ Γκρέκο, γεννήθηκε στην Κρήτη το 1541. Σπούδασε βυζαντινή αγιογραφία και επηρεάστηκε από την ιταλική τέχνη όταν μετοίκησε στη Βενετία. Μιλήσαμε για τη ζωή και το έργο του El Greco και στη συνέχεια με τη μουσική υπόκρουση των Rondo Veneziano https://youtu.be/nOIPOTSp7nw?feature=shared,  η οποία είναι μια ιταλική ορχήστρα δωματίου , που ειδικεύεται στη μουσική μπαρόκ, τα παιδιά αποτύπωσαν τον πίνακα.  collage 4

Καλά Χριστούγεννα !!!

Rise & Shine / Δράσεις Νοεμβρίου 2024

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία eTwinning Έργα, Rise & Shine | , στις 07-12-2024

Το Νοέμβριο τα συνεργαζόμενα σχολεία παρουσιάσαμε σε ζευγάρια τα συναισθήματα.

-Τι νιώθουμε όταν….

-Πως το εκφράζουμε…

με στόχο την ανάπτυξη της συναισθηματικής Νοημοσύνης των παιδιών.

Το 2ο Νηπιαγωγείο Περαίας σε συνεργασία με το CEIP Miguel Hernandez στην Ισπανία έπρεπε να παρουσιάσουμε με τα παιδιά το συναίσθημα του θυμού, πώς νιώθουμε  και ποιες ενέργειες μπορούμε να κάνουμε για να τον εκτονώσουμε

https://www.canva.com/design/DAGWuY5dBRo/Eqv_VNEsy_andq30fTVF6w/view.

Αφού μιλήσαμε για το θυμό, ότι όλοι θυμώνουμε για κάποιο λόγο, αν μας θυμώνουν τα ίδια πράγματα, αν είναι ένα συναίσθημα που μας αναστατώνει ή μας ηρεμεί, το σημαντικό όμως είναι πως ενεργούμε όταν θυμώνουμε ….

Τα παιδιά αποτύπωσαν πως νιώθουμε όταν είμαστε θυμωμένοι…

Screenshot 2024 12 07 12.04.18

Τι μπορούμε να κάνουμε για να εκτονώσουμε το θυμό μας χωρίς να πληγώσουμε τους άλλους …

Screenshot 2024 12 07 12.04.032 Screenshot 2024 12 07 12.04.372

Και στο τέλος γράψαμε και ένα ποίημα ..

Screenshot 2024 12 07 12.03.40Στο σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις πολύ ενδιαφέρουσες και γεμάτες με την παιδική φαντασία, παρουσιάσεις για τα συναισθήματα της αγάπης , του φόβου, της ζήλειας , της έκπληξης , της λύπης.

Συναισθηματική Νοημοσύνη

Rise & Shine / Δράσεις Οκτωβρίου 2024

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία eTwinning Έργα, Rise & Shine | , στις 24-11-2024

Σε συνέχεια του συνεργατικού μας έργου, τον Οκτώβριο όλα τα σχολεία μέλη προτείναμε τις ιδέες μας για το logo και τη mascot του έργου. Έγινε ηλεκτρονική ψηφοφορία  των παιδιών με εργαλεία Web 2.0.

Οι προτάσεις των εταίρων                                                                                                    Η δική μας πρόταση

               Screenshot 2024 11 24 12.19.06 Anita Black 

Έγινε ηλεκτρονική ψηφοφορία …..

PhotoFunia 1732444451                  collage 3

Και η νικήτρια πρόταση για logo του προγράμματος ήταν ….

rise and shine 1

Παρόμοια διαδικασία ακολουθήθηκες και  για την επιλογή της mascot. Τα παιδιά συναποφασίζουν και συμμετέχουν στην ενεργά στη λήψη αποφάσεων για την  υλοποίηση του έργου.

PhotoFunia 1732444894

Και η mascot του Rise & Shine είναι….

Rise & Shine

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία eTwinning Έργα, Rise & Shine | , στις 24-11-2024

rise and shine 1

Το σχολικό έτος 2024-2025 συμμετέχουμε στο συνεργατικό έργο “Rise & Shine” στην Ευρωπαϊκή Πύλη του eTwinning.  Συνεργαζόμαστε 15 εκπαιδευτικοί από την Πολωνία, την Κροατία, Ρουμανία, Τουρκία, Ιταλία, Ισπανία και την Ελλάδα.

Οι στόχοι του προγράμματος 

Η οικοδόμηση ενός χαρακτήρα με αυτοπεποίθηση επιτυγχάνεται μέσω μιας σταδιακής και συνεχούς διαδικασίας που ξεκινά από την παιδική ηλικία. Μέσω αυτού του προγράμματος θα προσπαθήσουμε να προάγουμε την ψυχική ανθεκτικότητα των μαθητών μας, προκειμένου να τους καταστήσουμε ικανούς να αντιμετωπίσουν τις υποχρεώσεις τους στο σχολείο αρχικά, αλλά και ως μέλη της κοινωνίας αργότερα. Οι συγκεκριμένοι στόχοι μας είναι οι εξής:

  • Να καλλιεργήσουμε την ικανότητα του παιδιού να διαχειρίζεται το άγχος του και να αντιμετωπίζει στρατηγικές αντιμετώπισης για διάφορα προβλήματα.
  • Να βοηθήσουμε στη διαμόρφωση σχέσεων, δηλαδή την ικανότητα του παιδιού να δημιουργεί υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Να αναπτύξουμε δεξιότητες που οδηγούν στην εύρεση λύσεων.
  • Να κατανοήσει την αυτονομία, δηλαδή την ικανότητα του παιδιού να γνωρίζει τα δυνατά του σημεία και να τα χρησιμοποιεί στην καθημερινή ζωή.
  • Να αναπτύξουμε την αυτοφροντίδα που θα ενισχύσει την ευημερία και την καλή σωματική και ψυχική κατάσταση.

Συμμετοχή στο 2ο Φεστιβάλ STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία Ανακοινώσεις - Νέα, Ρομποτική | , στις 12-06-2024

Για 4η χρονιά συμμετέχω στο Φεστιβάλ STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με το Νηπιαγωγείο Αγίας Τριάδας για το σχολικό έτος 2023-2024 με θέμα: Μεσόγειος πηγής ζωής & πολιτισμού. Με τη βοήθεια εκπαιδευτικού σεναρίου τα παιδιά απέκτησαν γνώσεις για την Μεσόγειο Θάλασσα , τη θαλάσσια πανίδα της και την μεγάλη σημασία που έχει για τη ζωή όλων μας  ,αλλά και για  τις χώρες που την περιβάλλουν. Τα παιδιά κατασκεύασαν τους σταθμούς – κινδύνους της Μεσογείου και δημιουργήσαμε το βίντεο με το οποίο συμμετείχαμε στο Φεστιβάλ

Την 1η Ιουνίου παρουσιάσαμε το έργο μας στο Φεστιβάλ που διοργανώθηκε από τα Αρσάκεια σχολεία και τη Stem Education  και πήραμε το βραβείο ” Κατασκευής των βασικών σταθμών” . Πολλά συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές μου !

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 29 164633  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ    Βραβείο 2ου Φεστιβάλ Ρομποτικής

1000012457 Exported 1000012460 Exported 1000012461 Exported

 

 

1,2,3 …άναψε φως!!!

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 30-05-2024

20240528 090911

Σύμφωνα με το Ν.Π.Σ. τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας έχουν ήδη αναπτύξει φυσική περιέργεια για τον κόσμο που τα περιβάλλει, ενώ παράλληλα δομούν την αντίληψη και την κατανόησή τους για το περιβάλλον αξιοποιώντας ιδέες και πρακτικές που αφορούν την παρατήρηση και ερμηνεία του φυσικού και  τεχνητού κόσμου. Οι πρώιμες αυτές ιδέες και αναπαραστάσεις των παιδιών, που σχημάτισαν βιωματικά,  αποτέλεσαν  τη βάση για τη μελέτη και τη σταδιακή ανάπτυξη των εννοιών και των διαδικασιών στο σχεδιασμό του διδακτικού σεναρίου  για την κατανόηση της λειτουργίας του ηλεκτρικού κυκλώματος στο Θεματικό Πεδίο των Θετικών Επιστημών (Πεντέρη κ.α., 2022).

Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Εργαστηρίου δεξιοτήτων από το θεματικό κύκλο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ  ΚΑΙ  ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία και την Υποθεματική Ενότητα : STEM-εκπαιδευτική Ρομποτική.



Λήψη αρχείου

Act for Forests

0

Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΛΑ ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία eTwinning Έργα | , στις 20-02-2024

2023 09 06 080528

Κύριος σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να ευαισθητοποιήσει, να εκπαιδεύσει και να αλλάξει τη συμπεριφορά των μικρών παιδιών σε θέματα που σχετίζονται με το οικοσύστημα του δάσους. Μέσα από παιχνιδιάρικες δράσεις, θα μάθουν την αξία του δάσους, τα μέτρα πρόληψης των πυρκαγιών.

Στο έργο συνεργάζονται 17 εκπαιδευτικοί από ΕΛΛΑΔΑ ,ΤΟΥΡΚΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ,ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ.

Το έργο βραβεύτηκε με Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.

national quality label project nql pdf 3378183 user 680394 69a753097f page 0001 EQL ACT FOR FORESTS 1

Δράσεις 

Μέτρα Προστασίας από τις Πυρκαγιές 
Τα παιδιά προτείνουν τρόπους για να προστατέψουμε τα δάση από τις πυρκαγιές και ασχολούνται με την ρομποτική για να στείλουν την πυροσβεστική σε μία κατάσβεση !!!
Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 20 181009από Ελένη Μπούκλα ΕΔΩ
Οι δράσεις έχουν αναρτηθεί και στο blog του συνεργατικού έργου https://actforforests.blogspot.com/
Το συνεργατικό έργο συμμετείχε στο διαγωνισμό Bravo Schools 2025!
1754384095187 8d2fcdb5 1a76 4ef7 b876 567d7a89e8c9 1
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση