«Ενδυναμώνοντας τον εκπαιδευτικό μου ρόλο σε καιρό πανδημίας»

Bιωματική διαδικτυακή συνάντηση με θέμα: «Ενδυναμώνοντας τον εκπαιδευτικό μου ρόλο σε καιρό πανδημίας».

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΜΘ, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, Βλαστάρης Κων/νος & Τοζακίδης Ανανίας, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε Δράμας
«ΔΡΑΣΗ», καθώς και σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας, σας προσκαλούν σε βιωματική διαδικτυακή συνάντηση με θέμα:
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 18:00-19:30, μέσω της πλατφόρμας Ζoom.

Συντονίστριες της συνάντησης: Τζάφου Μάρθα, Kοινωνική Λειτουργός Κ.Π «ΔΡΑΣΗ».
Ταζόγλου Ευανθία MSc, PhD Ψυχολόγος – Συστημική Θεραπεύτρια Ζευγαριών, Κ.Π «ΔΡΑΣΗ»

 


Συνάντηση συνεργασίας Εκπαιδευτικών Τάξεων Υποδοχής (ΖΕΠ): εκπαιδευτικά σενάρια και προτάσεις

Συνάντηση συνεργασίας Εκπαιδευτικών Τάξεων Υποδοχής (ΖΕΠ)

Εκπαιδευτικά σενάρια και προτάσεις

Δράση: “Μια μέρα θα νικήσει ο άνθρωπος!”

 

 


«Χριστουγεννιάτικες συναντήσεις ανθρώπων και κειμένων»

  Στην πρόσφατη «Διαδικτυακή ημερίδα του ΠΕΚΕΣ ΑΜΘ  με τίτλο: Οι εκπαιδευτικοί στην εποχή του Covid-19: Συναισθηματική και Ψυχολογική διαχείριση» αναδείχθηκε η μεγάλη σημασία και η ανάγκη της συναισθηματικής και ψυχολογικής υποστήριξης των εκπαιδευτικών -ως σημαντικό συστατικό για τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου τους –  που επιτελούν πολύ σημαντικό έργο σε ένα πρωτόγνωρο σύγχρονο περιβάλλον.


Σεμινάριο: Πνευματική Ιδιοκτησία και ΕξΑΕ

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, ο Οργανισμός Πνευματικής
Ιδιοκτησίας (ΟΠΙ) και οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ 70/60, Βλαστάρης Κωνσταντίνος,
Τοζακίδης Ανανίας, Μουσιάδου Νικολέτα, Σαραφίδου Κατερίνα, διοργανώνουν επιμορφωτικό
διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα:
«Πνευματική Ιδιοκτησία και Συγγενικά Δικαιώματα: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και
πηγές νόμιμου υλικού»
Το σεμινάριο έχει σκοπό να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς σχετικά με θέματα
πνευματικής ιδιοκτησίας καθώς και για τη σημασία του έργου των δημιουργών (συγγραφέων,
εικαστικών, φωτογράφων, μουσικοσυνθετών, δημιουργών λογισμικού, κλπ.) και των δικαιούχων
συγγενικών δικαιωμάτων. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στη σχέση πνευματικής ιδιοκτησίας και εξ
αποστάσεως εκπαίδευσης και στη διευρυμένη χρήση ψηφιακού υλικού από το διαδίκτυο.
Επιπλέον, θα παρουσιαστούν διαδικτυακές πηγές νόμιμου υλικού για χρήση μέσα στην τάξη. Θα
παρουσιαστεί εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έχει στόχο την ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών και
μαθητών σχετικά με τη σημασία της πνευματικής ιδιοκτησίας στη σύγχρονη κοινωνία και τον
ρόλο της ως καθοριστικού παράγοντα για την προώθηση της δημιουργικότητας και του
πολιτισμού. Πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις του ΟΠΙ στον τομέα της εκπαίδευσης είναι
διαθέσιμες στο www.copyrightschool.gr.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Webex, την Παρασκευή 18
Δεκεμβρίου 2020, 10.00-11.30, στον σύνδεσμο τηλεδιάσκεψης https://mineduprimary.webex.com/meet/echarala. Εισηγήτρια θα είναι η κα Εύα Μουστάκα, Νομικός ΟΠΙ, τμήμα πληροφόρησης.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους μέχρι τη
Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020 στον σύνδεσμο:

Πνευματική Ιδιοκτησία και ΕξΑΕ

https://docs.google.com/forms/d/165PElLbSQ6Bs72npxAjIt_7Y_YTzXu-KYMblBUEB2vg/edit

Με το πέρας του σεμιναρίου θα αποσταλούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας
Δρ. Ευφροσύνη Παπαγεωργίου Χαραλαμπίδου


Ο ρόλος των γονέων στην ΕξΑΕ

Ο  ρόλος των γονέων-κηδεμόνων στην ΕξΑΕ είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Σας παραθέτουμε σχετικές ενδεικτικές οδηγίες (Πάππα Ελένη – Κοινωνική Λειτουργός 1ου ΚΕΣΥ Ανατολικής Αττικής, Νοέμβριος 2020).

Ο ρόλος των γονέων στην πραγματικότητα της τηλ-εκπαίδευσης

 


1o Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης στη Δράμα – Σεμινάριο

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, δια των Συντονιστών Εκπ/κού Έργου ΠΕ 70, Βλαστάρη Κωνσταντίνου και Τοζακίδη Ανανία, και του Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.) διοργανώνει – σε συνέχεια των σχετικών δράσεων του περσινού σχολ. έτους – το 1ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης στη Δράμα με θέμα:

«Σκέφτομαι … Εκφράζομαι … Επικοινωνώ… Η τέχνη στη ζωή μας μέσα από την τέχνη του λόγου».

Τα θέματα αυθόρμητου λόγου μπορεί να είναι  εμπνευσμένα από τίτλους ποιημάτων, διηγημάτων, από έργα  Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, έργα  δημιουργών του τόπου μας κλπ.

Στο πλαίσιο του μαθητικού φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακό σεμινάριο με στόχο την εξοικείωση των εκπαιδευτικών με ρητορικά παιχνίδια, σύγχρονες παραλλαγές των ρητορικών προγυμνασμάτων, τη νοηματική ανάγνωση, τον αυθόρμητο λόγο και την ανταλλαγή επιχειρημάτων σε διαλογικό πλαίσιο. Εισηγήτρια του βιωματικού σεμιναρίου θα είναι η κ. Φωτεινή Εγγλέζου, Εκπαιδευτικός (ΠΕ70), Δρ. της Διδακτικής της Γλώσσας, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου στο 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.). Επισημαίνεται ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Παιχνίδια Ρητορικής Τέχνης στο Σχολείο: Σκέφτομαι… Εκφράζομαι… Επικοινωνώ» είναι εγκεκριμένο από το Υ.ΠΑΙ.Θ. για το σχολικό έτος 2020-2021.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Webex, την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020, 10.00-12.15, στο σύνδεσμο τηλεδιάσκεψης:  https://minedu-primary2.webex.com/meet/kvlastaris

(ΣΧΕΤ: «Με αριθ. πρωτ. Φ.14/92985/134074/δ1/6-10-2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ»)

 


Διαδικτυακές επιμορφωτικές δράσεις: Αίθουσες συνεργασίας και δημοσκοπήσεις στο Webex

    Από παιδαγωγικής πλευράς, έχει πρωταρχική σημασία να γνωρίζουμε πώς αισθάνoνται  οι μαθητές/τριες  στις ιδιαίτερες συνθήκες της τηλεδιάσκεψης  και να φροντίσουμε να νιώθουν, όσο το δυνατό, πιο ευχάριστα.  Επιπλέον, η ερευνητική διάθεση καθώς και η ενεργή συμμετοχή των μαθητών στην κατάκτηση της γνώσης, αποτελεί το ζητούμενο και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τα Δωμάτια (Συν) Εργασίας (Υπο) Ομάδων-Breakout Session Assignments της πλατφόρμας WEBEX, είναι μια εφαρμογή που βοηθάει τη διδασκαλία να γίνει πιο ελκυστική και να δώσει την ευκαιρία στους μαθητές μας για πιο ενεργή συμμετοχή.


Ενδεικτική φόρμα συγκέντρωσης απουσιών στην ΕξΑΕ

Παρατίθεται, ενδεικτική φόρμα καταγραφής απουσιών του Σχολείου στην ΕξΑΕ για τη χρήση της – σε περίπτωση που θεωρείται πως διευκολύνει το έργο των Σχολείων – καθώς είναι  ένα πρακτικό εργαλείο και βοηθά σημαντικά  στην εξοικονόμηση χρόνου, ειδικά στα μεγαλύτερα Σχολεία. Η  φόρμα έχει διαμορφωθεί  με τη διαδικτυακή εφαρμογή “Google Forms”, είναι εύχρηστη και χρησιμεύει  ώστε  όλα τα αποτελέσματα να συγκεντρώνονται  αυτόματα σε ένα στατιστικό φύλλο “Excel”,  αποτελώντας μια βάση δεδομένων για περαιτέρω χρήση και  παρέχοντας μια  άμεση, συνολική εικόνα της λειτουργίας του Σχολείου στην ΕξΕΑ.


Αναλυτικός Οδηγός “Webex meetings” -5η Έκδοση

Νέος αναλυτικός οδηγός “Webex meetings”  (5η Έκδοση) – Οδηγίες “βήμα προς βήμα”.
Σ.Ε.Ε. ΠΕ86 Πληροφορικής
Τσακαλογιάννη Γεωργία – Εκπαιδευτικός ΠΕ86
Τεχνική Υποστήριξη ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτ. Ελλάδας

http://blogs.sch.gr/kvlastaris/files/2020/11/Οδηγός-Webex-για-εκπαιδευτικούς-έκδοση-5.pdf

 


Ε-class: “Οι ονειροκουβαλητές”, μια καλή πρακτική ως αφορμή για ιδέες και προτάσεις

“ΟΙ ΟΝΕΙΡΟΚΟΥΒΑΛΗΤΕΣ”

https://video.sch.gr/asset/detail/kN9krGWUIaQsJSnbf1LXJdJG/a1AXumihXizXoEQSLJVAX0TM

Δημιουργός: kvlastaris, στις: 22-04-2020, διάρκεια: 00:10:36


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση