kvagelio's blog

εκπαιδευτικό ιστολόγιο

”Υπουργικές Αποφάσεις – Εγκύκλιοι για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση”

Απρ 201310
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

-Eπιλογή σημαιοφόρων – παραστατών ορισμός υπευθύνων κατάθεσης στεφάνων ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Β.Μ.Θ. Φ.10/610/118443/Γ1/14-10-2011 (Προσοχή Συμπλήρωση της Φ.10/592/115806/Γ1/7-10-2011)

-Επιλογή σημαιοφόρων – παραστατών, ορισμός υπεύθυνων κατάθεσης στεφάνων ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Β.Μ.Θ. Φ.10/592/115806/Γ1/7-10-2011

-Έγκριση Προγραμμάτων Σπουδών Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Πιλοτική τους Εφαρμογή του διδακτικού πεδίου Τεχνολογίες της Πλοροφορίας και Επικοινωνιών. ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Β.Μ.Θ. 113719/Γ1/3-10-2011

-Βασικές κατευθύνσεις και οδηγίες για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012 ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Β.Μ.Θ. Φ.3/788/95795/Γ1/25-8-2011

-Μεταφορά μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τους Δήμους ΦΕΚ 1701/1-8-2011

Υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα των σχολείων που τελούν υπό κατάργηση-συγχώνευση ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Β.Μ.Θ. Φ.7/363/69218/Γ1/20-6-2012 Διαβάστε όλο το άρθρο »

”Προεδρικά Διατάγματα για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση”

Απρ 201310
Προεδρικό Διάταγμα  47/2-3-2006  (ΦΕΚ 48.Α) Όργανα και διαδικασία πειθαρχικής δίωξης εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Προεδρικό Διάταγμα 1/3-1-2003
“Σύνθεση, συγκρότηση και λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, αρμοδιότητες αυτών, όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία εκλογής των αιρετών τακτικών και αναπληρωματικών μελών των συμβουλίων αυτών”
Διαβάστε όλο το άρθρο »

H ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ-Ορχομενός Βοιωτίας-Κατσιφή Βενετία-

Απρ 20139

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Τ.Ι. (ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ)

”Η αξιολόγηση, ο εκπαιδευτικός και το εκπαιδευτικό έργο από την οπτική της παιδαγωγικής λογικής και της επικρατούσας δυσπιστίας”

Μαρ 201330

Χαράλαμπος Κωνσταντίνου, Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Σε ευρύ επίπεδο, δεν υπάρχει τομέας της ανθρώπινης δραστηριότητας από τον οποίο να απουσιάζει η έννοια ή η διαδικασία της αξιολόγησης είτε σε επίσημη (τυπική) είτε σε ανεπίσημη (άτυπη) μορφή. Κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, είτε αποτελεί μια κοινή προσπάθεια από την καθημερινή ζωή είτε αυτή παίρνει οργανωμένη και συστηματική μορφή, ενέχει το στοιχείο της αξιολόγησης. Από τις σχετικές θεωρητικές και ερευνητικές πραγματεύσεις προκύπτει η παραδοχή ότι  η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού είναι ένα σύνθετο φαινόμενο, το οποίο δεν αφορά μόνο την παιδαγωγική επιστήμη και τους εκπαιδευτικούς. Διαβάστε όλο το άρθρο »

”Ρατσισμός και Διακρίσεις” οδηγός για εκπαιδευτικούς-Υπ.Παιδείας

Μαρ 201328

”Ρατσισμός και Διακρίσεις” οδηγός για εκπαιδευτικούς-Υπ.Παιδείας

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

”ο χρόνος είναι τώρα”

Kατηγορίες

Ιστορικό

This is an example of a WordPress page, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. You can create as many pages like this one or sub-pages as you like and manage all of your content inside of WordPress.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων